AFN Странни вибрации м/у 1600 и 2000 об./мин на 4-та и 5-та
- ivan.milev
- Мнения: 1
- Регистриран на: Нед 10 яну 2016 17:30
- Автомобил:
- Двигател:
Re: AFN Странни вибрации м/у 1600 и 2000 об./мин на 4-та и 5-та
И в краина сметка каде излезе проблема, питам понеже имам галакси 1.9 110к. и тресе по същия начин. Смених съединител с нов на валео но с ъвърд маховик и нямаше никаква промяна, тресе та се къса между 1700 и 2100 най много го усещам.
Re: AFN Странни вибрации м/у 1600 и 2000 об./мин на 4-та и 5-та
Да споделя и аз неволите си по темата...Бях с абсолютно същите симптоми тресене в този диапазон на оборотите. Смени съединителя и нов твърд маховик-нищо. На какви ли не предложения се наслушах от какво ли не можело да дойде проблема, но да не изпадам в подробности. При мен проблема беше в нафтовата помпа, по-точно в електронния й блок, така наречените стружки или каквото и да е там което бъркало подаването на гориво спрямо подаването на газ. Изчистиха ми тези боклуци и проблема се оправи, няма ги вибрациите. Някъде по форума бях срещал решение на същия проблем след сменен горивен филтър- бил задръстен, но при мен проблема беше ГНП.
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: AFN Странни вибрации м/у 1600 и 2000 об./мин на 4-та и 5-та
Твоя проблем е срещан при 1z/AHU моторите, при AFN мисля, че го няма.....но си струва д се опита, доста по-евтино е от маховик :)
Re: AFN Странни вибрации м/у 1600 и 2000 об./мин на 4-та и 5-та
Здавейте колеги. Преди около година писах по темата относно вибрациите, като си мислех, че съм открил проблема- уви не е така. От известно време отново се появиха въпросните вибрации, като от това което забелязвам е че се проявяват силно на студен мотор. След като загрее колата утихват (има ги но са едва доловими в този диапазон 1600-2000 об). Майстора който ми изчисти ГНП-то каза, каза че не би трябвало да имам вече такъв проблем.
Въпроса ми е дали някои има подобни симптоми на студен- топъл двигател, и ако може да сподели решение. Съмнявам се в тампони или разпръсквачи.Колата е Passat b5 1.9 tdi 110кс 99г.
Поздрави
Въпроса ми е дали някои има подобни симптоми на студен- топъл двигател, и ако може да сподели решение. Съмнявам се в тампони или разпръсквачи.Колата е Passat b5 1.9 tdi 110кс 99г.
Поздрави
-
- Мнения: 868
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: AFN Странни вибрации м/у 1600 и 2000 об./мин на 4-та и 5-та
Колеги един приятел имаше подобен проблем само,че с мотора 1.9 ТДИ 116 коня помпа-дюза.Прекъсваше само на трета четвърта и пета скорост в диапазона от 1800-2200 оборота в движение.Беше си оставил колата един месец без да я пали с малко нафта в резервоара и тогава се получи този проблем.Отиде да му направят закачване(диагностика) в движение и се оказа,че дюзите са се позапекли малко в следствие от дългата пауза без палене и оставането на колата с малко гориво.Решението:майстора (който в Плевенския регион се води най- добрия по фолксвагените) накара момчето да сипе един литър двутактово масло дитакс (за варбурзи и трабанти)на 10 литра нафта и да я изгори давайки повече газ и колата му се отправи още на двайстия километър след тази манипулация и от тогава проблеми не е имал.Не ангажирвам никой с моето мнение просто споделям подобен проблем който решен така.Препоръчвам да направят диагностика в движение под товар на колата и ще се види какъв е проблема.
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Сря 25 юни 2014 17:41
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Плевен
Re: AFN Странни вибрации м/у 1600 и 2000 об./мин на 4-та и 5-та
Аз съм с Голф 4 ASV мотор 110к.с.
След като сложих чип започнаха вибраците при ускорение на 4 и 5 предавка в тези обороти: 1600-2200 и само с повечко газ, но не им обърнах внимание защото демфера ми беше разбит и тракаше. Сега от две седмици съм с чисто нов комплект на Luk и със същите вибраци. Много съм разочарован защото очаквах след смяна на демпфера да се оправят. Вътрешните карета нямат луфт и тампоните са здрави. Изчетох цялата тема, но не виждам категорично решение на проблема. В един руски форум набеждават датчика в умната дюза, но моят е с добро съпротивление от около 100 ома. Ако някой се е преборил с проблема, моля да сподели.
След като сложих чип започнаха вибраците при ускорение на 4 и 5 предавка в тези обороти: 1600-2200 и само с повечко газ, но не им обърнах внимание защото демфера ми беше разбит и тракаше. Сега от две седмици съм с чисто нов комплект на Luk и със същите вибраци. Много съм разочарован защото очаквах след смяна на демпфера да се оправят. Вътрешните карета нямат луфт и тампоните са здрави. Изчетох цялата тема, но не виждам категорично решение на проблема. В един руски форум набеждават датчика в умната дюза, но моят е с добро съпротивление от около 100 ома. Ако някой се е преборил с проблема, моля да сподели.
- МартиЧелебиев
- Мнения: 6
- Регистриран на: Вто 26 сеп 2017 18:26
- Автомобил: VW Passat b5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Smolyan
Re: AFN Странни вибрации м/у 1600 и 2000 об./мин на 4-та и 5-та
Здравейте, колеги! И аз да се включа в старата тема. От няколко дни съм с чип (Пасат Б5 АФН синхро). Сложих ЧИП-а и въпросните вибрации се появиха в същия диапазон 1600/2000 оборота. Въпросите ми са следните:
1. Намерихте ли решение на проблема?
2. Проблем ли е ако се кара така?
3. Какви щети ви нанесоха на автомобилите тези вибрации?
Благодаря предварително!
Приемам всякакви съвети и критики.
1. Намерихте ли решение на проблема?
2. Проблем ли е ако се кара така?
3. Какви щети ви нанесоха на автомобилите тези вибрации?
Благодаря предварително!
Приемам всякакви съвети и критики.
- samo_pechka
- Мнения: 8385
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: AFN Странни вибрации м/у 1600 и 2000 об./мин на 4-та и 5-та
Може от чип-чето да е . Дори е много вероятно .
- МартиЧелебиев
- Мнения: 6
- Регистриран на: Вто 26 сеп 2017 18:26
- Автомобил: VW Passat b5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Smolyan
Re: AFN Странни вибрации м/у 1600 и 2000 об./мин на 4-та и 5-та
Направих центровката на ГНП-ТО, количество гориво на 4.2 мг и вибрациите почти изчезнаха. Карам си днес кошницата, изцедих я за секунда на 2-ра скорост, на байр и гръмна кулера. Карайте само стокови коли за да не ви оставят на път.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: AFN Странни вибрации м/у 1600 и 2000 об./мин на 4-та и 5-та
На кулера ти му е дошло времето или турбината е пренадула в този момент което е допринесло.
Налягането не е толкова голямо че да се спука от силата...
Карам голф 4 АРЛ чипосан от много време и миналата година ми се появиха такива вибрации в определен оборотен диапазон долу горе на около половината газ. Колата силно и беше намаляла тягата и в баирите се налагаше да подавам повече газ което не е обичайно за нея.
Извадих кошницата от резервара и изчистих цедката, беше задръстена цялата. Сега колата катери същите баири дори с 80км/ч на 6-та скорост при 0.6 бара на турбото. Преди стигаше до 0.8-1 бар и тресеше
Налягането не е толкова голямо че да се спука от силата...
Карам голф 4 АРЛ чипосан от много време и миналата година ми се появиха такива вибрации в определен оборотен диапазон долу горе на около половината газ. Колата силно и беше намаляла тягата и в баирите се налагаше да подавам повече газ което не е обичайно за нея.
Извадих кошницата от резервара и изчистих цедката, беше задръстена цялата. Сега колата катери същите баири дори с 80км/ч на 6-та скорост при 0.6 бара на турбото. Преди стигаше до 0.8-1 бар и тресеше
- Сунай.Еминов
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пон 16 апр 2018 9:39
- Автомобил:
- Двигател:
Re: AFN Странни вибрации м/у 1600 и 2000 об./мин на 4-та и 5-та
Колеги с двигател на AGR съм но се наложи да слагам кутия от AFN ще имам ли някакви проблеми
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Вто 06 апр 2010 12:54
- Автомобил: pasat b5.5
- Двигател:
- Местоположение: lom
Re: AFN Странни вибрации м/у 1600 и 2000 об./мин на 4-та и 5-та
Колеги с пасат б 5.5 съм 1.9 101кс, пд и при шофиране на темпомат със 100км в час, при изкачване на наклон започва да тресе както и на 2 ра предавка на обороти, а при подаване на газта се оправя. Може ли да ме упътите къде да търся проблема, с нов съединител съм пд. са в норма. Съединителя е нов сменен е преди 5 хиляди километра, сакс е. Възможно ли е демфера да се е прецакал.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 250 госта