повечето коли са пасат Б5-5.5 или ауди а4 до 2000г и А6 до 2004;при напречния мотор не се усещат толкова тези вибрации защото тампоните са по малко и двигателя има възможност да шава.при А4 B6 решават този проблем като тампоните от пет се намалят на 4-просто мотора при платформата за пасат а6 е прекалено стегнат и вибрациите произлизащи от него се предават на купето
не забравяйте че това е модел мислен в началото на 90-те,следващото поколение с надлъжен мотор при ауди вече е с греда отзад на кутията и по различен преден мост:това пък пряко влияе на стабилността на автомобила на пътя.идентичните пасат Б5-Б5.5 и A4 B6 нямат нищо общо по стоене на пътя,аудито е като залепено ,а баткото А6 Ц5 е по зле и от пасата на неравен път
успех в дилемата
п.п предимството на надлъжния мотор е че разбития демпфер се усеща няколко пъти по слабо в сравнение с напречния еквивалент
п.п 2 С нови оригинални тампони за двигател , предния мост и оригинална генерация,почти няма помен от тази вибрация но в комбинация с чип е неизбежна.сори ама този филм е истински и от стара кола ,нова не става освен с доста пари
Добри ,в час си с нещата и ти задавам контравъпрос:защо при четирицилиндровия мотор или петак има повече вибрации от шестак или осмак?(говорим за ваг групата)