Започна да харчи страшно много масло-1.9td

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
danisavov
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 18:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Своге

Започна да харчи страшно много масло-1.9td

Мнениеот danisavov » Вто 08 яну 2008 12:23


за около 300-км 1 литър масло ,какво става.Пали сутрин без проблем,върви си нормално.Според мен сегментите са заминали.




Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 703
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Вто 08 яну 2008 12:33


А според мен са гумички на клапани щом си пали студена...


Потребителски аватар
fidrimku
Мнения: 260
Регистриран на: Вто 07 авг 2007 18:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fidrimku » Вто 08 яну 2008 13:02


На моя турбодизел беше сегменти аз мислех че е турбо но когато го свалих нямаше хлабина/погледни и турбото може и от него да е/ тогава свалих главата и сегментите имаха доста голям ключ и един съвет - ако ще отваряш мотора си смени гумички и водачи!И държа да отбележа че палеше без грешка!Ако са заминали маслените сегменти а компресионните са горе-долу читави си пали без проблем!


Потребителски аватар
kidgo
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 12 фев 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот kidgo » Вто 08 яну 2008 17:38


и при мен палеше бес проблем,а се оказа че гори масло от сегментите-виж дали ти духа от щеката или горе от капачката но при изваден маркуч на маслените пари дето отива в турбото!щото турбото като засмуква парите от щеката ми въобще не духаше,но като свалих маркуча почна да бълва от всякъде!


Потребителски аватар
ABSOLUT
Мнения: 4427
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ABSOLUT » Вто 08 яну 2008 18:26


dani_94 написа:А според мен са гумички на клапани щом си пали студена...


От гумички според мене не може да му даде такъв разход. И аз на моя 1Z първо почнах с гумички, ама накрая завърших със сегменти.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Вто 08 яну 2008 19:21


МММ .. а каква е вероятността да тече от някъде ? Защото би трябвало яко да димляви , а прочетох само за доливане .....


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 703
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Вто 08 яну 2008 19:24


ABSOLUT написа:
dani_94 написа:А според мен са гумички на клапани щом си пали студена...


От гумички според мене не може да му даде такъв разход. И аз на моя 1Z първо почнах с гумички, ама накрая завърших със сегменти.


Да се надяваме че адаша ще каже от какво е бил този харч на масло.
Ако тръгне със сегменти, той ще смени и водачи и гумички и тогава няма да се разбере точно, но нека следим развръзката...


Потребителски аватар
juli76
Мнения: 162
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот juli76 » Вто 08 яну 2008 21:18


При мен проблема беше в турбото 1л. на 1000км. ремонт на турбината и проблема с разхода на масло беше решен минал съм до сега 3000км. и нивото на маслото си стои все еднакво на щеката даже аз съм изненадан за мотор на 180 хил.км. от частичен ремонт.


danisavov
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 18:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Своге

Мнениеот danisavov » Сря 09 яну 2008 18:50


Въобще не духа от никъде.100% са сегментите няма какво друго да е.Пуши малко като мина от 4 на 3 с повече газ.Течове няма никакви.Сипвах му една добавка на валволин за гумички и семеринги била помагала така ми каза един майстор,но същата работа подобрение никакво.


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Сря 09 яну 2008 18:53


Сегменти


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот tatenceto » Сря 09 яну 2008 21:19


имах същия проблем разход от 500мл на 100км оказасе че е от турбото но след като направих основен ремонт защото имах съмнение за мотора и аз нямах луфт в турбото но се оказа че някакви сигменти или нещо такова се бяха тотално нае..ли и оттам беше разхода ремонта на турбото ми излезе 350 лв преди 2г.


Б100
Мнения: 18
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот Б100 » Чет 10 яну 2008 11:57


И при мене разхода на масло е същия - т4 2,4д.Сутрин си пали даже в последните дни доста лесно.Не пуши от никъде ама грам.Обаче разхода на масло е факт.Не съм се сещал обаче да стисна маркучето на отдушника,ще я свърша и тази работа да видим какво ще се получи


Потребителски аватар
angel71
Мнения: 64
Регистриран на: Вто 04 дек 2007 10:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот angel71 » Чет 10 яну 2008 17:15


Смени първо гумичките :006: Най вероято е от тях.


Б100
Мнения: 18
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот Б100 » Пет 11 яну 2008 9:44


стиснах маркучето на отдушника на маслените пари и от тръбичката на щеката изобщо не се промени нищо,а от гърловината на отвора за наливане на масло съвсем лекичко започна много слабо да пуши но без да духа.От никъде не пръскаше масло.


danisavov
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 18:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Своге

Мнениеот danisavov » Сря 06 фев 2008 20:32


Мотора го отворих имаше счупен маслен сегмент на 2 -цилиндър.Това беше проблема



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Elenkov11, Google [Bot], Naik 84 и 55 госта