Въпрос за Голф 3-ка 90к.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Bundy
Мнения: 535
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Въпрос за Голф 3-ка 90к.

Мнениеот Bundy » Нед 27 яну 2008 2:03


Здравейте на всички баща ми вчера ми звъни и ми казва че ми е пазарил голф 3-ка 96 или 97, TDI, 90koня обаче каза че не е обърнал внимание на големината на двигателя 1.9 ли е 1.8 ли е.... Та ако някой може да ми каже ще съм благодарен че тая кола две седмици няма да я видя че съм в сесия и не съм си в къщи! Другия ми въпрос е(че бащата и на това не е обърнал внимание) е дали всички от 96-97 голфове са с климатик, че не ми каза дали има, а пък аз живо се интересувам. И също последният ми въпрос е на колко оборота се включва турбото??? Извинете ако задавам малоумни въпроси ама предната ми кола беше бензинка и въобще не съм наясно с дизелите и гледам да уча бързо:)




Потребителски аватар
Bundy
Мнения: 535
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот Bundy » Нед 27 яну 2008 2:07


Извинете че пуснах темата 2 пъти ама малко се обърках


Потребителски аватар
quattro^^
Мнения: 1662
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
Автомобил: audi a6 c5
Двигател: AJL
Местоположение: Пловдив

Мнениеот quattro^^ » Нед 27 яну 2008 2:16


Значи мотора със сигурност е 1.9,дали има климатик/климатроник не зависи от годината на прозводство ама за тези години е много вероятно да е с клима поне.Виж този материал http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=40690 и сащо използваи търсачката има много материал изписан :wink:


Потребителски аватар
Bundy
Мнения: 535
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот Bundy » Нед 27 яну 2008 10:55


А на колко се включва турбото??? Изобщо интересува ме дали тоя двигател е добър избор някой ако кара с такъв да изкаже менение...


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Нед 27 яну 2008 12:28


Прочети малко из форума да се ограмотиш. Турбото е включено постоянно - бутон TURBO има само по американските филми и някои (много) стари компютри. Ефекта от турбото (т.е. значително увеличение на тягата) има някъде към 2000 об/мин, и се усеща до към 3000 об/мин. От там нататък не те съветвам да караш - не че е вредно за двигателя, но просто няма смисъл (освен на пета предавка) - много по-бързо ще ускориш ако включиш на следващата предавка, защото двигателят ще влезе във вихъра си (около 2000 об/мин).
Всички дизелови двигатели на Голф 3 и 4 са само 1,9. Друг е въпроса, че има двигател на Голф 3 1,8 л. - 90 к.с., но той е бензинов. Той също е "железен", както и 1,9 дизела. Разбира се, иска си подръжката, внимателното отношение. Прочети в началото на раздела има една важна тема - Полезни съвети за експлоатация на турбо-дизелови двигатели, и спазвай написаното там, ако искаш машинката още дълго да те радва (а тя е способна на това, повярвай ми).
По въпроса за климатика не съм много запознат, но си мисля че не зависи от годината на производство, а от това за кого е била произведена колата (т.е. първият й собственик какво е искал).
Успешна сесия и после много радости с Голф-а.


Потребителски аватар
Bundy
Мнения: 535
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот Bundy » Нед 27 яну 2008 12:39


Мерси много, gr_kanev за изчерпателното инфо, наистина ми помогна!


Потребителски аватар
tuzaraStu
Мнения: 11
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Златоград

Мнениеот tuzaraStu » Пон 04 фев 2008 19:54


Tova sa nai dobrite ma6ini
КИРИЛИЦАТА!!!
mod edit: dobrinb



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта