Въпрос за Голф 3-ка 90к.
Въпрос за Голф 3-ка 90к.
Здравейте на всички баща ми вчера ми звъни и ми казва че ми е пазарил голф 3-ка 96 или 97, TDI, 90koня обаче каза че не е обърнал внимание на големината на двигателя 1.9 ли е 1.8 ли е.... Та ако някой може да ми каже ще съм благодарен че тая кола две седмици няма да я видя че съм в сесия и не съм си в къщи! Другия ми въпрос е(че бащата и на това не е обърнал внимание) е дали всички от 96-97 голфове са с климатик, че не ми каза дали има, а пък аз живо се интересувам. И също последният ми въпрос е на колко оборота се включва турбото??? Извинете ако задавам малоумни въпроси ама предната ми кола беше бензинка и въобще не съм наясно с дизелите и гледам да уча бързо:)
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
Значи мотора със сигурност е 1.9,дали има климатик/климатроник не зависи от годината на прозводство ама за тези години е много вероятно да е с клима поне.Виж този материал http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=40690 и сащо използваи търсачката има много материал изписан
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Прочети малко из форума да се ограмотиш. Турбото е включено постоянно - бутон TURBO има само по американските филми и някои (много) стари компютри. Ефекта от турбото (т.е. значително увеличение на тягата) има някъде към 2000 об/мин, и се усеща до към 3000 об/мин. От там нататък не те съветвам да караш - не че е вредно за двигателя, но просто няма смисъл (освен на пета предавка) - много по-бързо ще ускориш ако включиш на следващата предавка, защото двигателят ще влезе във вихъра си (около 2000 об/мин).
Всички дизелови двигатели на Голф 3 и 4 са само 1,9. Друг е въпроса, че има двигател на Голф 3 1,8 л. - 90 к.с., но той е бензинов. Той също е "железен", както и 1,9 дизела. Разбира се, иска си подръжката, внимателното отношение. Прочети в началото на раздела има една важна тема - Полезни съвети за експлоатация на турбо-дизелови двигатели, и спазвай написаното там, ако искаш машинката още дълго да те радва (а тя е способна на това, повярвай ми).
По въпроса за климатика не съм много запознат, но си мисля че не зависи от годината на производство, а от това за кого е била произведена колата (т.е. първият й собственик какво е искал).
Успешна сесия и после много радости с Голф-а.
Всички дизелови двигатели на Голф 3 и 4 са само 1,9. Друг е въпроса, че има двигател на Голф 3 1,8 л. - 90 к.с., но той е бензинов. Той също е "железен", както и 1,9 дизела. Разбира се, иска си подръжката, внимателното отношение. Прочети в началото на раздела има една важна тема - Полезни съвети за експлоатация на турбо-дизелови двигатели, и спазвай написаното там, ако искаш машинката още дълго да те радва (а тя е способна на това, повярвай ми).
По въпроса за климатика не съм много запознат, но си мисля че не зависи от годината на производство, а от това за кого е била произведена колата (т.е. първият й собственик какво е искал).
Успешна сесия и после много радости с Голф-а.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта