Проблем ли е дългото непалене на дизела...
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: Съб 26 яну 2008 17:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Проблем ли е дългото непалене на дизела...
Някой чувал ли е подобно нещо че ако не се палел дълго време дизела да кажем 1 месец, особенно зимата и било много вредно за мотора. Заради голямата си компресия като не работел двигателя и оставала някаква черта от буталата по стените на цилиндрите. Имам един съсед дето ми ги разправя такива работи. И трябва ли да се припалва през ден ако няма да се кара за да не се прецакал?
- Geleto
- Мнения: 2394
- Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 1.8 MI 1994
- Местоположение: София
- Контакти:
chefito написа:...кви са тия черти бе баси....
Това е отпечатък на сегментите и действително се получава ако не се развърта периодично двигателя само, че това се получава с години непалене! Престой от няколко месеца не фатален. Говорим за двг- то. Иначе некарането на колата може да доведе до запичане на спирачни цилиндри, съединител, разлагане на гумени съединения и т.н. . Има много писано във форума по въпроса!
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: Съб 26 яну 2008 17:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Да именно от стоенето и от високото налягане в цилиндъра оставал някакъв отпечатък и после се сещате тия цилиндри целите на белязки колко ще поддъжат компресията! Това има предвид съседа, но и аз смятам че трябва да не се кара доста дълго време за да стане това, а той вика: то не като пви бензина който може да не палиш много време - дизела трябва да се припалва нпоне веднъж на седмица
- Geleto
- Мнения: 2394
- Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 1.8 MI 1994
- Местоположение: София
- Контакти:
M.KoBrEtI написа:Да именно от стоенето и от високото налягане в цилиндъра оставал някакъв отпечатък и после се сещате тия цилиндри целите на белязки колко ще поддъжат компресията! Това има предвид съседа, но и аз смятам че трябва да не се кара доста дълго време за да стане това, а той вика: то не като пви бензина който може да не палиш много време - дизела трябва да се припалва нпоне веднъж на седмица
Това което се опитвам да обясня е, че се получават отпечатъци на сегментите в стената на цилиндъра не от налягането на газовете , (щото като не работи колата няма газове) а от натиска на самия сегмент върху стената на цилиндъра. Учи се по Съпромат в гимназията . Първо сегментите са напрегнати и второ стоманата на сегмента е по - твърда от тая на цилиндъра Но това се получава след много голям период от време а не за няколко дни пък били и те през зимата!
Последна промяна от Geleto на Чет 31 яну 2008 23:34, променено общо 1 път.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Google Feedfetcher и 48 госта