Колеги, приятели, здравейте!
Чета отдавна темите. Днес реших да поставя един въпрос свързан с VW Бора дизал ПД. Вкараха ми я от Германия, но всички консумативи са за смяна, искам някой да ми я погледне и да я "преслуша". Нямам никакви впечателения, къде да отида да я обслужа в сервиз, където си разбират от работата?
Не можах да намеря дискусия на тази тема.
Благодаря!
Профилактика и обслужеване на VW Бора дизел
-
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
Да добавя Смърф-а, смени още:
-Спирачна течност - DOT4
http://www.tdiparts.com/catalog/product ... cts_id=398
-Антифриза - само с розовия G12 на Фолксваген, не слагай друг, колкото и да е привлекателна идеята да дадеш по-малко пари.
http://www.tdiparts.com/catalog/product ... cts_id=499
-Горивен филтър
http://www.tdiparts.com/catalog/product ... cts_id=421
внимавай с пластмасовия Т-образен клапан, също така смени задължително двете гумички -синята и черната.
-Поленов филтър, този за вентиалцията - сложи такъв в активен въглен, не от тези обикновените. Ще ми благодариш след време Намира се под кората под дясната чистачка.
http://www.worldimpex.com/parts/german- ... 50556.html
-Спирачна течност - DOT4
http://www.tdiparts.com/catalog/product ... cts_id=398
-Антифриза - само с розовия G12 на Фолксваген, не слагай друг, колкото и да е привлекателна идеята да дадеш по-малко пари.
http://www.tdiparts.com/catalog/product ... cts_id=499
-Горивен филтър
http://www.tdiparts.com/catalog/product ... cts_id=421
внимавай с пластмасовия Т-образен клапан, също така смени задължително двете гумички -синята и черната.
-Поленов филтър, този за вентиалцията - сложи такъв в активен въглен, не от тези обикновените. Ще ми благодариш след време Намира се под кората под дясната чистачка.
http://www.worldimpex.com/parts/german- ... 50556.html
- iog20b
- Мнения: 2
- Регистриран на: Пон 04 фев 2008 23:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
smurf написа:значи колега, аз моята като я взех, смених следното:
ангренажен ремък
две ролки
обтегач на ангренажа
водна помпа
маслен филтър
масло
антифриз
като цена всичко ми излезна около 520лв с отстъпка в Аутоплюс, труда не го броя..
Благодаря!
Къде да свърша тези неща, в кой сервиз? Аутоплюс добър сервиз ли е?
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
iog20b написа:smurf написа:значи колега, аз моята като я взех, смених следното:
ангренажен ремък
две ролки
обтегач на ангренажа
водна помпа
маслен филтър
масло
антифриз
като цена всичко ми излезна около 520лв с отстъпка в Аутоплюс, труда не го броя..
Благодаря!
Къде да свърша тези неща, в кой сервиз? Аутоплюс добър сервиз ли е?
Магазин е, не сервиз.
-
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
VALKOV написа:Колега kalin72 какво имаш в предвид филтър с активен въглен че е по добре? Аз сложих обикновен/ оригинално беше май че с акт. въглен, но много зле, явно жабара не го е сменял откакто кола е станала/, да взема да потърся?
Просто този с активен въглен пречиства "ароматите" и алергените (не съм убеден) по-добре, поне така казват специалистите
Колеги аз имам Bora 1.9 PDI взех я есента вси4ко беше ок, зимата оба4е когато е все още студена ако я покарам на по високи обороти около 3000 може и малко пове4е, колатата изгасва и след това се по4ва едно въртене на стартер около 20 секунди докато запали наново, все едно 4е съм издърпал цялата нафта от филтъра какво да правя.
- Adnan
- Мнения: 3535
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
hq написа:Колеги аз имам Bora 1.9 PDI взех я есента вси4ко беше ок, зимата оба4е когато е все още студена ако я покарам на по високи обороти около 3000 може и малко пове4е, колатата изгасва и след това се по4ва едно въртене на стартер около 20 секунди докато запали наново, все едно 4е съм издърпал цялата нафта от филтъра какво да правя.
На първо време може да смениш горивния филтър. Имах подобен проблем от нафтата се запушва филтъра и дори след чистене не помага.
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Passat B6 DSG
Може сондата в резервоара да ти е позапушена, също така подкачащата помпа на блока на двигателя може да се сдухала...hq написа:Колеги аз имам Bora 1.9 PDI взех я есента вси4ко беше ок, зимата оба4е когато е все още студена ако я покарам на по високи обороти около 3000 може и малко пове4е, колатата изгасва и след това се по4ва едно въртене на стартер около 20 секунди докато запали наново, все едно 4е съм издърпал цялата нафта от филтъра какво да правя.
-
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
hq написа:когато е все още студена ако я покарам на по високи обороти около 3000 може и малко пове4е
Първо, това по-горе не го прави, ако искаш да имаш здрав двигател. При студен двигател до 2500 оборота. При топъл превключваш на най-малко 3000-3500.
Второ, с какво масло караш, не бъди евтин, и слагай само такова по спецификацията 505.01
Трето, смени си горивния филтър.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Google Feedfetcher и 50 госта