Профилактика и обслужеване на VW Бора дизел

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
iog20b
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 23:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Профилактика и обслужеване на VW Бора дизел

Мнениеот iog20b » Пон 04 фев 2008 23:22


Колеги, приятели, здравейте!
Чета отдавна темите. Днес реших да поставя един въпрос свързан с VW Бора дизал ПД. Вкараха ми я от Германия, но всички консумативи са за смяна, искам някой да ми я погледне и да я "преслуша". Нямам никакви впечателения, къде да отида да я обслужа в сервиз, където си разбират от работата?
Не можах да намеря дискусия на тази тема.
Благодаря! :)




Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 05 фев 2008 2:24


в раздел "Дизели" погледна ли?


Потребителски аватар
smurf
Мнения: 918
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот smurf » Вто 05 фев 2008 8:52


значи колега, аз моята като я взех, смених следното:
ангренажен ремък
две ролки
обтегач на ангренажа
водна помпа
маслен филтър
масло
антифриз
като цена всичко ми излезна около 520лв с отстъпка в Аутоплюс, труда не го броя..


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Вто 05 фев 2008 17:48


Да добавя Смърф-а, смени още:
-Спирачна течност - DOT4
Изображение
http://www.tdiparts.com/catalog/product ... cts_id=398

-Антифриза - само с розовия G12 на Фолксваген, не слагай друг, колкото и да е привлекателна идеята да дадеш по-малко пари.
Изображение
http://www.tdiparts.com/catalog/product ... cts_id=499
-Горивен филтър
Изображение
http://www.tdiparts.com/catalog/product ... cts_id=421
внимавай с пластмасовия Т-образен клапан, също така смени задължително двете гумички -синята и черната.

Изображение
-Поленов филтър, този за вентиалцията - сложи такъв в активен въглен, не от тези обикновените. Ще ми благодариш след време ;) Намира се под кората под дясната чистачка.
http://www.worldimpex.com/parts/german- ... 50556.html


Потребителски аватар
iog20b
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 23:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот iog20b » Съб 09 фев 2008 0:40


smurf написа:значи колега, аз моята като я взех, смених следното:
ангренажен ремък
две ролки
обтегач на ангренажа
водна помпа
маслен филтър
масло
антифриз
като цена всичко ми излезна около 520лв с отстъпка в Аутоплюс, труда не го броя..


Благодаря! :)
Къде да свърша тези неща, в кой сервиз? Аутоплюс добър сервиз ли е?


ikonoma
Мнения: 419
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот ikonoma » Съб 09 фев 2008 0:52


iog20b написа:
smurf написа:значи колега, аз моята като я взех, смених следното:
ангренажен ремък
две ролки
обтегач на ангренажа
водна помпа
маслен филтър
масло
антифриз
като цена всичко ми излезна около 520лв с отстъпка в Аутоплюс, труда не го броя..


Благодаря! :)
Къде да свърша тези неща, в кой сервиз? Аутоплюс добър сервиз ли е?

Магазин е, не сервиз. :D


Потребителски аватар
imedarov
Мнения: 1721
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот imedarov » Съб 09 фев 2008 18:14


iog20b написа:Къде да свърша тези неща, в кой сервиз?


ХЕЕД 91

http://www.heed-auto.com/


VALKOV
Мнения: 264
Регистриран на: Чет 06 сеп 2007 12:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот VALKOV » Съб 09 фев 2008 19:38


Колега kalin72 какво имаш в предвид филтър с активен въглен че е по добре? Аз сложих обикновен/ оригинално беше май че с акт. въглен, но много зле, явно жабара не го е сменял откакто кола е станала/, да взема да потърся?


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Пон 11 фев 2008 17:27


VALKOV написа:Колега kalin72 какво имаш в предвид филтър с активен въглен че е по добре? Аз сложих обикновен/ оригинално беше май че с акт. въглен, но много зле, явно жабара не го е сменял откакто кола е станала/, да взема да потърся?

Просто този с активен въглен пречиства "ароматите" и алергените (не съм убеден) по-добре, поне така казват специалистите :)


hq
Мнения: 119
Регистриран на: Вто 15 яну 2008 19:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот hq » Чет 14 фев 2008 0:30


Колеги аз имам Bora 1.9 PDI взех я есента вси4ко беше ок, зимата оба4е когато е все още студена ако я покарам на по високи обороти около 3000 може и малко пове4е, колатата изгасва и след това се по4ва едно въртене на стартер около 20 секунди докато запали наново, все едно 4е съм издърпал цялата нафта от филтъра какво да правя.


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3535
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Чет 14 фев 2008 9:10


hq написа:Колеги аз имам Bora 1.9 PDI взех я есента вси4ко беше ок, зимата оба4е когато е все още студена ако я покарам на по високи обороти около 3000 може и малко пове4е, колатата изгасва и след това се по4ва едно въртене на стартер около 20 секунди докато запали наново, все едно 4е съм издърпал цялата нафта от филтъра какво да правя.


На първо време може да смениш горивния филтър. Имах подобен проблем от нафтата се запушва филтъра и дори след чистене не помага.


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Мнениеот dmode101 » Чет 14 фев 2008 9:19


hq написа:Колеги аз имам Bora 1.9 PDI взех я есента вси4ко беше ок, зимата оба4е когато е все още студена ако я покарам на по високи обороти около 3000 може и малко пове4е, колатата изгасва и след това се по4ва едно въртене на стартер около 20 секунди докато запали наново, все едно 4е съм издърпал цялата нафта от филтъра какво да правя.
Може сондата в резервоара да ти е позапушена, също така подкачащата помпа на блока на двигателя може да се сдухала...


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Чет 14 фев 2008 18:01


hq написа:когато е все още студена ако я покарам на по високи обороти около 3000 може и малко пове4е

Първо, това по-горе не го прави, ако искаш да имаш здрав двигател. При студен двигател до 2500 оборота. При топъл превключваш на най-малко 3000-3500.
Второ, с какво масло караш, не бъди евтин, и слагай само такова по спецификацията 505.01
Трето, смени си горивния филтър.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8308
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Чет 14 фев 2008 18:11


Kalin72 написа: При топъл превключваш на най-малко 3000-3500.


Не е ли малко прекалено :shock Всички знаем че е добре печките да се поизръчкват от време на време ама ти зорлем правиш колегата рацер :lol:


hq
Мнения: 119
Регистриран на: Вто 15 яну 2008 19:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот hq » Чет 14 фев 2008 18:14


Първо сменям филтъра щото май най много са гласовете за него и после всичко останало, ще ви кажа резултата утре.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Google Feedfetcher и 50 госта