Разлика в турбините ?!?!?
- EXPLOSIVE
- Мнения: 63
- Регистриран на: Пон 21 яну 2008 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Разлика в турбините ?!?!?
Здравейте колеги ... указа се, че Weste Gate на турбото не работи както трябва (отваря много малко).... та от една морга ми обещаха 2 турбини едната от А4, а другата от Octavia и двете са 110 к.с. според агента който ми ги дава, дават ми ги без пари да си обера от тях каквото ми трябва и да попитам гейтовете от турбините еднакви ли са с моя А3 AHF 110cc. Лошото е, че не знам от какви точно мотори са турбините
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
В грешка си - бай пас са най-старите.90 магарета ,а мисля и ААЗ и май даже някой 1.6 са с уейст - гейт.Променливата геометрия направо има лостов механизъм за мърдане на геометрията.
P.S.Последно май си с променлива геометрия ,а не с гейт.
P.S.Последно май си с променлива геометрия ,а не с гейт.
Последна промяна от Rabbit_TDI на Вто 12 фев 2008 2:08, променено общо 1 път.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Ventoman написа:Rabbit_TDI написа:В грешка си - бай пас са най-старите.90 магарета ,а мисля и ААЗ и май даже някой 1.6 са с уейст - гейт.Променливата геометрия направо има лостов механизъм за мърдане на геометрията.
Все повече се отчайвам от оя форум . Вече не само ще спра да пиша , ами ще спра и да влизам в него
От твойто отчайване колегата му стана супер ясно да зима ли турбините или не.Като знаеш му пиши кво да прави.
niks76 написа:турбината от шкодата ще стане,но ти трябва заедно с колекторите(преди да я поставиш и по4исти геометрията)
Само ще допълня и да ти проверят след това налягането и центроват клапана който контролита геометрията и се сбогувай с катализатора .
П.П. а как разбра , че твоят клапан е заминал ? Имаше тема преди и там се коментираше , че клапан трудно се поврежда ! а защо първо не проверите твоята геометрия в какво състояние е ?
- EXPLOSIVE
- Мнения: 63
- Регистриран на: Пон 21 яну 2008 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
eeedddeee написа:niks76 написа:турбината от шкодата ще стане,но ти трябва заедно с колекторите(преди да я поставиш и по4исти геометрията)
Само ще допълня и да ти проверят след това налягането и центроват клапана който контролита геометрията и се сбогувай с катализатора .
П.П. а как разбра , че твоят клапан е заминал ? Имаше тема преди и там се коментираше , че клапан трудно се поврежда ! а защо първо не проверите твоята геометрия в какво състояние е ?
Аз не искам да сменям турбините, искам само да разбера тези клапани еднакви ли са с моя ?????
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: sabotage3d, simo7 и 55 госта