Разлика в турбините ?!?!?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
EXPLOSIVE
Мнения: 63
Регистриран на: Пон 21 яну 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Разлика в турбините ?!?!?

Мнениеот EXPLOSIVE » Пон 11 фев 2008 20:35


Здравейте колеги ... указа се, че Weste Gate на турбото не работи както трябва (отваря много малко).... та от една морга ми обещаха 2 турбини едната от А4, а другата от Octavia и двете са 110 к.с. според агента който ми ги дава, дават ми ги без пари да си обера от тях каквото ми трябва и да попитам гейтовете от турбините еднакви ли са с моя А3 AHF 110cc. Лошото е, че не знам от какви точно мотори са турбините :?




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 11 фев 2008 21:08


какъв тип е твоя мотор?
от А4 не става турбината


Потребителски аватар
EXPLOSIVE
Мнения: 63
Регистриран на: Пон 21 яну 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот EXPLOSIVE » Пон 11 фев 2008 21:15


niks76 написа:какъв тип е твоя мотор?
от А4 не става турбината

AHF с променлива геометрия


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Пон 11 фев 2008 22:05


ако не та фанат вземи и за мен две
мооо и някоя кинта да ти дам


Потребителски аватар
EXPLOSIVE
Мнения: 63
Регистриран на: Пон 21 яну 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот EXPLOSIVE » Пон 11 фев 2008 22:08


kombito-tdi написа:ако не та фанат вземи и за мен две
мооо и някоя кинта да ти дам

Баце кай сериозно дали стават, аз нема да ги вземам турбините само това което ми трябва от тях ... мойта си баца, агента е силно мой и ми дължи голяма услуга и за това ми ги дава !!!!


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 11 фев 2008 23:43


Твойта е с гейт ,а тия дет ти ги дават са 110 коня - демек променлива геометрия - демек не стават.


Потребителски аватар
EXPLOSIVE
Мнения: 63
Регистриран на: Пон 21 яну 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот EXPLOSIVE » Пон 11 фев 2008 23:47


Rabbit_TDI написа:Твойта е с гейт ,а тия дет ти ги дават са 110 коня - демек променлива геометрия - демек не стават.

Е и аз съм с променлива геометрия за това съм с гейт ... иначе е бай-пас !!!


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 11 фев 2008 23:56


В грешка си - бай пас са най-старите.90 магарета ,а мисля и ААЗ и май даже някой 1.6 са с уейст - гейт.Променливата геометрия направо има лостов механизъм за мърдане на геометрията.
P.S.Последно май си с променлива геометрия ,а не с гейт.

Последна промяна от Rabbit_TDI на Вто 12 фев 2008 2:08, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Вто 12 фев 2008 0:02


Rabbit_TDI написа:В грешка си - бай пас са най-старите.90 магарета ,а мисля и ААЗ и май даже някой 1.6 са с уейст - гейт.Променливата геометрия направо има лостов механизъм за мърдане на геометрията.


Все повече се отчайвам от оя форум . Вече не само ще спра да пиша , ами ще спра и да влизам в него :предавам се


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 12 фев 2008 0:17


Ventoman написа:
Rabbit_TDI написа:В грешка си - бай пас са най-старите.90 магарета ,а мисля и ААЗ и май даже някой 1.6 са с уейст - гейт.Променливата геометрия направо има лостов механизъм за мърдане на геометрията.


Все повече се отчайвам от оя форум . Вече не само ще спра да пиша , ами ще спра и да влизам в него :предавам се

От твойто отчайване колегата му стана супер ясно да зима ли турбините или не.Като знаеш му пиши кво да прави.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Вто 12 фев 2008 0:21


Или да се отдаде на занаята ( диагностик , монтьор , майстер , дизел майстер ) или да отиде някаде да му оправят колата преди да я е преебал повече :D


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 12 фев 2008 1:56


турбината от шкодата ще стане,но ти трябва заедно с колекторите(преди да я поставиш и по4исти геометрията) :wink:


Потребителски аватар
eeedddeee
Мнения: 91
Регистриран на: Пон 30 яну 2006 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот eeedddeee » Вто 12 фев 2008 6:53


niks76 написа:турбината от шкодата ще стане,но ти трябва заедно с колекторите(преди да я поставиш и по4исти геометрията) :wink:

Само ще допълня и да ти проверят след това налягането и центроват клапана който контролита геометрията и се сбогувай с катализатора .
П.П. а как разбра , че твоят клапан е заминал ? Имаше тема преди и там се коментираше , че клапан трудно се поврежда ! а защо първо не проверите твоята геометрия в какво състояние е ?


Потребителски аватар
EXPLOSIVE
Мнения: 63
Регистриран на: Пон 21 яну 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот EXPLOSIVE » Вто 12 фев 2008 8:03


eeedddeee написа:
niks76 написа:турбината от шкодата ще стане,но ти трябва заедно с колекторите(преди да я поставиш и по4исти геометрията) :wink:

Само ще допълня и да ти проверят след това налягането и центроват клапана който контролита геометрията и се сбогувай с катализатора .
П.П. а как разбра , че твоят клапан е заминал ? Имаше тема преди и там се коментираше , че клапан трудно се поврежда ! а защо първо не проверите твоята геометрия в какво състояние е ?

Аз не искам да сменям турбините, искам само да разбера тези клапани еднакви ли са с моя ?????


Потребителски аватар
eeedddeee
Мнения: 91
Регистриран на: Пон 30 яну 2006 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот eeedddeee » Вто 12 фев 2008 10:03


Има зависи от производителя на турбото дали е Гарет или ККК разликата май е в конструктивното изпълнение , принципа на деиствие е същия.

П.П. сигурни ли сте , че е клапана а не зацапана геометрия или някой вакуум маркуч, но вие си знаете :oops:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: sabotage3d, simo7 и 55 госта