Проблема се оказа уплътнението на голям въздуховод от турбото към интеркулера точно преди самия интеркулер.Работата е била за 5 мин.Цената ако трябваше да я плащам около 20 лв. за уплътнение и около 120лв. за труд (UK).В момента колата си е като нова като освен проблемите с турбото изчезнаха и всякакви пушеци при ускорение с една забележка, че при крайно подаване на газ пак има черен пушек но с нива сравними с тези когато колата беше нова.
БЛАГОДАРЯ на всички които ми помогнаха с мнения и съвети.Бяхте ми изключително полезни.
Черен пушек от VW CADDY 1,9 TDI C20 104,2006 г.
Искам да завърша темата с моя проблем с "Черния пушек" при ускоряване .Направих си нещо като проучване и наблюдавах как се държи колата (VW CADDY C20 104 TDI 2006) в различни ситуации за период от около 3 месеца.За целта монтирах видео камера с монитор в колата ,за да наблюдавам нивата на пушека от ауспуха докато карам.Тук е резултата от наблюденията.Искам да уточня че колите не са ми силата и имам само основни познания по тях.
1.Фактори повишаващи нивата на пушека:
-лошо гориво,товар ,каране на по-ниска от необходимата за случая предавка, ниво на маслото в двигателя около и под средното,режим на каране от типа "тръгни-спри",каране при студен двигател
2.Фактори понижаващи нивата на пушека:
- Качесвен дизел(Shell V Power Diesel,BP Ultimate Diesel) ,добавки за гориво(Liqui Moly),ниво на маслото в двигателя около max,каране само след като двигателя е в температурен режим (работа на място около 2 мин.)
Извода поне за мен е ,че пуши или не VW -то си върви като пушка и че нужда от камера отзад НЯМА.
1.Фактори повишаващи нивата на пушека:
-лошо гориво,товар ,каране на по-ниска от необходимата за случая предавка, ниво на маслото в двигателя около и под средното,режим на каране от типа "тръгни-спри",каране при студен двигател
2.Фактори понижаващи нивата на пушека:
- Качесвен дизел(Shell V Power Diesel,BP Ultimate Diesel) ,добавки за гориво(Liqui Moly),ниво на маслото в двигателя около max,каране само след като двигателя е в температурен режим (работа на място около 2 мин.)
Извода поне за мен е ,че пуши или не VW -то си върви като пушка и че нужда от камера отзад НЯМА.
- Stivi
- Мнения: 8297
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
pdols написа:1.Фактори повишаващи нивата на пушека:
-лошо гориво,товар ,каране на по-ниска от необходимата за случая предавка, ниво на маслото в двигателя около и под средното,режим на каране от типа "тръгни-спри",каране при студен двигател
2.Фактори понижаващи нивата на пушека:
- Качесвен дизел(Shell V Power Diesel,BP Ultimate Diesel) ,добавки за гориво(Liqui Moly),ниво на маслото в двигателя около max,каране само след като двигателя е в температурен режим (работа на място около 2 мин.)
Извода поне за мен е ,че пуши или не VW -то си върви като пушка и че нужда от камера отзад НЯМА.
Като изключим това червеното което ми се струва много странно,другите неща можеше да ти ги изброи всеки който има поне бегъл опит в карането на дизел без да се налага да слагаш камера
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: goppa и 31 госта