Черен пушек от VW CADDY 1,9 TDI C20 104,2006 г.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
pdols
Мнения: 93
Регистриран на: Чет 21 фев 2008 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: London

Мнениеот pdols » Сря 09 апр 2008 20:20


Проблема се оказа уплътнението на голям въздуховод от турбото към интеркулера точно преди самия интеркулер.Работата е била за 5 мин.Цената ако трябваше да я плащам около 20 лв. за уплътнение и около 120лв. за труд (UK).В момента колата си е като нова като освен проблемите с турбото изчезнаха и всякакви пушеци при ускорение с една забележка, че при крайно подаване на газ пак има черен пушек но с нива сравними с тези когато колата беше нова.
БЛАГОДАРЯ на всички които ми помогнаха с мнения и съвети.Бяхте ми изключително полезни.




Потребителски аватар
pdols
Мнения: 93
Регистриран на: Чет 21 фев 2008 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: London

Мнениеот pdols » Пон 29 сеп 2008 19:01


Искам да завърша темата с моя проблем с "Черния пушек" при ускоряване .Направих си нещо като проучване и наблюдавах как се държи колата (VW CADDY C20 104 TDI 2006) в различни ситуации за период от около 3 месеца.За целта монтирах видео камера с монитор в колата ,за да наблюдавам нивата на пушека от ауспуха докато карам.Тук е резултата от наблюденията.Искам да уточня че колите не са ми силата и имам само основни познания по тях.
1.Фактори повишаващи нивата на пушека:
-лошо гориво,товар ,каране на по-ниска от необходимата за случая предавка, ниво на маслото в двигателя около и под средното,режим на каране от типа "тръгни-спри",каране при студен двигател
2.Фактори понижаващи нивата на пушека:
- Качесвен дизел(Shell V Power Diesel,BP Ultimate Diesel) ,добавки за гориво(Liqui Moly),ниво на маслото в двигателя около max,каране само след като двигателя е в температурен режим (работа на място около 2 мин.)
Извода поне за мен е ,че пуши или не VW -то си върви като пушка и че нужда от камера отзад НЯМА. :shock :dance:


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8297
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Пон 29 сеп 2008 20:26


pdols написа:1.Фактори повишаващи нивата на пушека:
-лошо гориво,товар ,каране на по-ниска от необходимата за случая предавка, ниво на маслото в двигателя около и под средното,режим на каране от типа "тръгни-спри",каране при студен двигател
2.Фактори понижаващи нивата на пушека:
- Качесвен дизел(Shell V Power Diesel,BP Ultimate Diesel) ,добавки за гориво(Liqui Moly),ниво на маслото в двигателя около max,каране само след като двигателя е в температурен режим (работа на място около 2 мин.)
Извода поне за мен е ,че пуши или не VW -то си върви като пушка и че нужда от камера отзад НЯМА. :shock :dance:


Като изключим това червеното което ми се струва много странно,другите неща можеше да ти ги изброи всеки който има поне бегъл опит в карането на дизел без да се налага да слагаш камера
:lol:


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Вто 30 сеп 2008 20:38


ifidik написа:защо не пишеш на вентоман или направо му се обади.във профила му е тел.една диагностика може да излезе по ефтина от дочакване края на гаранцията

Колегата е писал по-горе че колата я кара в Англия и надали ще отскочи до София за диагностика при Вентоман :wink:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: goppa и 31 госта