Дизелова помпа вентили ?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Дизелова помпа вентили ?

Мнениеот L&R » Пон 22 авг 2005 11:20


На механична помпа Бош (AAZ двг.) има
два ел. вентила единия спира притока на нафта за загасяне на двигателя , а другия за какво точно служи ,
защото го мерих при топла и студена кола няма 12v. към него.
Иначе като му подам 12v. от акумулатора цъка gruebel . Та мисълта ми е какво го управлява тва чудо и как да проверя дали всичко е наред .
Благодаря за мненията ви!




Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4204
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата
Контакти:

Мнениеот nii » Пон 22 авг 2005 12:29


тва не е ли при катстрофа да спре нафтата да не се запалиш?


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Пон 22 авг 2005 15:10


Нещо за ускорението беше


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 24 авг 2005 9:53


Няма ли дизелджиии... :(


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 08 сеп 2005 15:30


Айде да си отговоря сам (не съм се побъркал , но може на някой да му е от полза .. ;) )


Втория вентил се отваря когато е студено и обогатява количеството нафта , което впръсква помпата . Като позагрее се изключва и повече не играе никаква роля. Така ме светна един @помпаджия@ :mrgreen:


Toledo
Мнения: 424
Регистриран на: Съб 11 сеп 2004 8:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Toledo » Чет 08 сеп 2005 17:10


При мен това обогатяване става с жило вътре в купето


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 08 сеп 2005 18:27


Обогатителя с жилото не се губи и при мен ,доколкото знам той променя и ъгъла на изпреварване , но това си е отделен клапан. Незнам защто така са решили с 2 отделни да бъде.


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Пет 09 сеп 2005 10:35


помпите за AAZ са доволно много модификации....
На брат ми Пасата и моето Венто са с еднакви мотори но помпите разли4ни, неговата например няма Enrichment bbost device - марку4ката от турбото която влиза в помпата да и казва да коригира подаваното гориво.....
Доста хора не знаят 4е и дюзите са разли4ни......
Пасата има например EGR и т.н.
А с жилото вътре от купето се коригира аванса.....тъпо като се има предвид 4е при 1.7Д на Опел е автомати4но....



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: iwan33 и 146 госта