Регулиране на празни обороти - дизел?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Регулиране на празни обороти - дизел?

Мнениеот ACCELERATOR » Чет 01 сеп 2005 20:06


Тъъй..:roll: Пуснах си още нафта от помпата - врътнах винтчето 3/4 оборот, и сега направо лети в сравнение с преди. Drive (явно интеркулера е можел да поеме още нафта, и то доста).
Обаче повечето нафта се отрази за съжаление и на оборотите на празен ход, които станаха към 1050 :cry: Някой има ли представа как се регулират? Опитах се да отпусна винтчето - ограничител на лоста за подаване на газ, но нямаше никакъв ефект.
1.6 ТД..




Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Чет 01 сеп 2005 20:54


Разбрах как става. :lol: Ако някой се интересува, ще му обесня :wink:


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Чет 01 сеп 2005 21:05


Намалях от винта за оборотите на помпата-има и контрагайка там!Обаче се оказа,че има и винт на рамото на обогатителя/сложен е в една пружина зад помпата вертикално/и от там допълнително ми ги намалиха до 900!Така ли е ?


Потребителски аватар
zaio_baio
Мнения: 607
Регистриран на: Сря 11 май 2005 15:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот zaio_baio » Пет 02 сеп 2005 8:54


веселин написа:Намалях от винта за оборотите на помпата-има и контрагайка там!Обаче се оказа,че има и винт на рамото на обогатителя/сложен е в една пружина зад помпата вертикално/и от там допълнително ми ги намалиха до 900!Така ли е ?


Точно така!


Потребителски аватар
zaio_baio
Мнения: 607
Регистриран на: Сря 11 май 2005 15:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот zaio_baio » Пет 02 сеп 2005 8:56


ACCELERATOR написа:Разбрах как става. :lol: Ако някой се интересува, ще му обесня :wink:


Не му пускай много гориво - ще почне да пропушва изотзадзе!!! :drinking: mhihi


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Пет 02 сеп 2005 9:31


веселин написа:Намалях от винта за оборотите на помпата-има и контрагайка там!Обаче се оказа,че има и винт на рамото на обогатителя/сложен е в една пружина зад помпата вертикално/и от там допълнително ми ги намалиха до 900!Така ли е ?

Мда, така е! Аз това за обогатителя не го знаех, и колкото да въртях другия винт - никакъв ефект. После обаче се поразрових насам-натам, и видях и другия начин, и сега всичко е ОК.
А за подпушването - вчера го тествах голфа към Железница - пуши ако натиснеш докрай газта под 2500 (когато турбото не дава пълен бууст), а след 2500 - 2700 вече не пуши (поне не се вижда нищо), но за сметка на това набира много здраво, и съм много доволен. Сега просто преди 2500 не трябва да натискам докрай газта, т.е. да върша с педала работата, която върши LDA-то при помпите за турбодизели - да пускам повече нафта при по-високи обороти. Въобще забелязах, че при плавно натискане на газта не изпушва, освен това аз рядко карам на пълна газ - при изпреварване например, така че няма проблем.


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Пет 02 сеп 2005 17:43


Проблема е ,че нафтата стана много евтина :evil: :evil: :( :(


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 06 сеп 2005 18:17


А в тоя ред на мисли пада ли разхода ако се завърти леко това кранче за количеството нафта (ясно е че няма да набира много ама при тва златно гориво) или не става номера. Screwy


Потребителски аватар
zaio_baio
Мнения: 607
Регистриран на: Сря 11 май 2005 15:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот zaio_baio » Вто 06 сеп 2005 19:13


L&R написа:А в тоя ред на мисли пада ли разхода ако се завърти леко това кранче за количеството нафта (ясно е че няма да набира много ама при тва златно гориво) или не става номера. Screwy


Принципно разхода пада - разликата във вървенето обаче е доста осезаема - прецени си кое е по-добре за теб

ZB
http://autodiags.net-bg.net


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Сря 07 сеп 2005 10:18


L&R написа:А в тоя ред на мисли пада ли разхода ако се завърти леко това кранче за количеството нафта (ясно е че няма да набира много ама при тва златно гориво) или не става номера. Screwy

Това кранче регулира количеството гориво, което се подава при 'пълна газ'. Според мен няма смисъл да се пипа с цел намаляване на разхода, а просто да се кара по-внимателно и пестеливо. Би имало ефект единствено, ако си свикнал да караш с педала до ламарината :wink:


Потребителски аватар
zaio_baio
Мнения: 607
Регистриран на: Сря 11 май 2005 15:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот zaio_baio » Сря 07 сеп 2005 10:56


ACCELERATOR написа:
L&R написа:А в тоя ред на мисли пада ли разхода ако се завърти леко това кранче за количеството нафта (ясно е че няма да набира много ама при тва златно гориво) или не става номера. Screwy

Това кранче регулира количеството гориво, което се подава при 'пълна газ'. Според мен няма смисъл да се пипа с цел намаляване на разхода, а просто да се кара по-внимателно и пестеливо. Би имало ефект единствено, ако си свикнал да караш с педала до ламарината :wink:


Само така!!!! натискай колкото може да влезе педала!!!:-) друго си е да гледаш по светофарите как умно гледат смешниците с бензиновите каруци :-) като ги дръпнеш с дизела :-) на мен един охлюв с едно ауди quattro (май беше 1.8Т) мноо ми се ядоса като тръгнах преди него с дъртия дизел - оня се зазяпал в чалгата на DVD-то и като се усети така го настъпа имах чувството че колата му подскочи направо :shock: Screwy :drinking: mhihi :drinking: xa xa xa


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Вто 29 юли 2008 23:42


Имам въпрос?Кой е точно болта за подаване на повече гориво,и кога подава повече?Когато го завивам или когато го развивам?Колата ми е пасат б3 1.6тд+и :?: :idea:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], tdi fen и 41 госта