Corrado G60, 1991, PG - проблем със съединител
- prokopoff
- Мнения: 205
- Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Проблем със съединител на Corrado G60
90% от долните помпи са FAG и са чугунени. След 96г при голф 3 започва да се монтира алуминиева помпа АТЕ, която е с 2мм по голямо бутало. Последно на моето(бивше вече) Коррадо монтирах такава и педала става по лек.
- fast_t
- Мнения: 364
- Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
- Автомобил: VW Corrado G60 1992
- Двигател: PG
- Местоположение: EU
Re: Проблем със съединител на Corrado G60
Добре е да спомена, че ремонтният комплект, който взех за горната помпа въобще не ставаше за нея. В него имаше:
- маншон, който е с големината на маншона на долна помпа и се захваща за помпата, като частично влиза в цилиндъра
- гумен пръстен, който не е много удачен да бъде поставен на буталото на горната помпа
- пластмасов накрайник, за ос на бутало, който го има само на долната помпа
Ремонтният комплект за горната помпа трябва да изглежда така:
като се изключат малкият пластмасов накрайник и плътната гумичка.
Така изглежда ремонтният комплект за долната помпа:
- маншон, който е с големината на маншона на долна помпа и се захваща за помпата, като частично влиза в цилиндъра
- гумен пръстен, който не е много удачен да бъде поставен на буталото на горната помпа
- пластмасов накрайник, за ос на бутало, който го има само на долната помпа
Ремонтният комплект за горната помпа трябва да изглежда така:
като се изключат малкият пластмасов накрайник и плътната гумичка.
Така изглежда ремонтният комплект за долната помпа:
- don_pepone
- Мнения: 71
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Проблем със съединител на Corrado G60
да поясня само за удобството на всички,че това което наричате долна помпа на съединителя се нарича работен цилиндър,а помпата е само една -тази на педала. Мисля че на всички щее по-лесно и ясно ако се изразяваме така, за да няма разминавания кой за коя помпа говори. Извинявам се ако звуча поучително, просто съм добронамерен
- fast_t
- Мнения: 364
- Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
- Автомобил: VW Corrado G60 1992
- Двигател: PG
- Местоположение: EU
Re: Проблем със съединител на Corrado G60
don_pepone написа:да поясня само за удобството на всички,че това което наричате долна помпа на съединителя се нарича работен цилиндър,а помпата е само една -тази на педала. Мисля че на всички щее по-лесно и ясно ако се изразяваме така, за да няма разминавания кой за коя помпа говори. Извинявам се ако звуча поучително, просто съм добронамерен
Прав си колега. Аз просто така съм чувал и така ги пиша. Иначе ползвам литература само на английски, а там те се наричат "Master cylinder" и "Slave cylinder"(според което нито едно от тях не е помпа) и някакси не приляга да ги преведа, защото тогава ще е още по-неясно. Не бих се засегнал ако някой ме поправи относно терминология.
Върни се в “Scirocco & Corrado”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта