Колега честито и много безавариини.
Аз карам 9А от 4 години и да споделя и моите наблюдения:
- чистачки - оправих ги 2 дена след като я купих. С флекса отрязах ограничителите, изправих рамената да не стърчат като ... и натегнах пружината, проблеми не съм имал повече.
- фейсови мигачи и халогени в е-бей има идеални по 60-80лв. Повечето пластмаси и копчета също ги има там.
- Ножа - не е един път съм писал че за около 30лв (вече може да е по скъп) получаваш прекрасна отливка която те кара поне едно лято. Аз имах и оригиналния но ми е широк и карам 2/3 широк нож и е по-здрав така.
- дръжки на вратите - взимал съм веднъж 35лв (за което благодаря на G60) иначе слагаш дръжка и механизъм от пасат б3 и спи града и рупа джанки.
- Проблем с прозорци и спойлера не съм имал, а съм и навъртял 70000км, само моторчето на люка ме предаде но то е като на Г3.
- Чувал съм за този проблем с фаровете, но аз със фейсовите фарове нямам грии. Пък ксенона отдавна е без пари. Две крушки в е-бей поръчахме последно за едно бмв (D2S) за 15лв.
- Ходовата час е правя и аз пролет и есен (ама това е резултата от комбинацията спортно окачване + нашите пътища) но частите са като на Г2, така че за цени няма да говорим.
- Друго слабо място спорен мен е водната помпа и термостата, те са си консуматив на доста коли.
Към колегата с новото 9А. Колега мотора е малко ебан за настройване. Моята дълго време глъхнеше и съм ходил при какви ли не прехвалени майстори. Мотора ти глъхне заради бога смес и/или заминали дюзи. На мен дюзите ми пикаеха и нямаше настройване. Смених ги и настроихме я и сега нямам грижи. Също и нови кабели сложих преди това моите светеха на тъмно, но само с кабелите нищо не се промени. Колата първо е настой с откачен кабел на електрическия клапан на налягането. Тук има повече инфо:
viewtopic.php?f=34&t=302411Ето и снимка на цял и 2/3 широк нож. Има още снимки в темата за сироко/корадо снимки