Corrado G60 или Corrado VR6?
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Пон 09 фев 2009 14:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Corrado G60 или Corrado VR6?
Естествено аз не коментирам италиянски, френски или японски автомобили, а просто другите модели на Фолксваген, само сравни цената на кабелите и свещите,или пък на шарнирите. А и не мога да се съглася че г-60 е по еластичен, може би късите скорости му дават някакво предимство.
Re: Corrado G60 или Corrado VR6?
doktor_boltz написа: само сравни цената на кабелите и свещите,или пък на шарнирите. А и не мога да се съглася че г-60 е по еластичен, може би късите скорости му дават някакво предимство.
Ок сравнявам тогава,кабелите за свещите не са много по скъпи от кабелите на които и да е 16в мотор на фолкваген примерно комплект кабели за КР са към 160лв а са само 4бр. За свещите мога да ти кажа ,че са си дори направи евтини спрямо свещите на Г60 по 40лв едната(БОШ ПЛАТИН ДП-0) ВР-а не е капризен що се отнася до свещи няма нужда от платинени или иридиеви(разни там ДЕНСО) . Относно еластичността на мотора,тук си в голяма заблуда,явно не си имал възможността да караш здрава кола с механичен компресор
- don_pepone
- Мнения: 71
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Corrado G60 или Corrado VR6?
Нали се сещате и за разликата между 2.8 и 2.9 в еластичността и целият вървеж
Re: Corrado G60 или Corrado VR6?
don_pepone написа:Нали се сещате и за разликата между 2.8 и 2.9 в еластичността и целият вървеж
минимална
Re: Corrado G60 или Corrado VR6?
Най-добре G60 и да се сложи нова генерация, чип, турбо, интеркулер, турбо пътища и ще е в пъти по-добре от VR6. Също така G60 двигателя е по-лек от VR6, ето още едно предимство.
Re: Corrado G60 или Corrado VR6?
snuupy93 написа:Най-добре G60 и да се сложи нова генерация, чип, турбо, интеркулер, турбо пътища и ще е в пъти по-добре от VR6. Също така G60 двигателя е по-лек от VR6, ето още едно предимство.
Ти как мислиш,колко пари ще ти трябват да направиш изброените от теб неща?Какъв е смисълът тогава? С тези пари вложени във ВР6 представяш ли си кави резултати ще постигнеш в сравнение с Г60 или АБФ? И още нещо...ти как мислиш Г60 дали си няма турбо пътища и интеркулер
Re: Corrado G60 или Corrado VR6?
С новото турбо ще трябват и нови турбо пътища и нов интеркулер (по-голям), и от кога в спортните коли почнаха да се гледат парите или пък това колко харчи?
П.П. - G60 има компресор, а не Турбо Компресор. Следователно ще се сложи ТУРБО компресор и вече новите ТУРБО пътища и голям интеркуелер, оттам, wastegate и blowoff. Сигурно ще трябва и нова генерация.
П.П. - G60 има компресор, а не Турбо Компресор. Следователно ще се сложи ТУРБО компресор и вече новите ТУРБО пътища и голям интеркуелер, оттам, wastegate и blowoff. Сигурно ще трябва и нова генерация.
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Пон 09 фев 2009 14:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Corrado G60 или Corrado VR6?
За информация вижте страницата на VF engienering и предложенията на Schrick и Autotech и пак ми ги разправяйте за тунинга на 1.8 G-60
Re: Corrado G60 или Corrado VR6?
Продаваше и май още се продава във форума едно Polo G40, 240 коня. Щом от 1.3 могат да се извядят 240 коня, сметни от 1.8 с компресор, който ще се замени с Турбо компресор, колко коня ще се извадят!
- bbboiko2004
- Мнения: 4195
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Corrado G60 или Corrado VR6?
Има 1 нещо което е всеизвестно. Г40 се появява преди г60 и като двигател и периферия е много по надежден и издържа на много повече тормоз. Справка Wierdo, MGM, Volkov, Antov_ms. Докато г60 то с тази електроника и вакууми е много по капризен и до- колкото знам е и доста по кекав от към хардуер
Като човек возил се и карал корадо вр6 и г60 (сток и с ревизиран компресор) моя глас е за ВР-а
Като човек возил се и карал корадо вр6 и г60 (сток и с ревизиран компресор) моя глас е за ВР-а
Върни се в “Scirocco & Corrado”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта