Въпрос за Corrado G60

Техническа и сервизна информация за най-спортните модели на VW
Потребителски аватар
Te4eto
Мнения: 109
Регистриран на: Чет 18 сеп 2008 20:50
Автомобил: VW Corrado
Двигател: KR
Местоположение: Стара Загора

Въпрос за Corrado G60

Мнениеот Te4eto » Пон 07 сеп 2009 18:17


Здравейте, от скоро съм собственик на Corrado G60, вчера си вързах манометър за налягането на бензина и отчете 2,6 бара което ми се струва твърде малко. Ако някой от вас може да ми каже стандартно със здрава бензинова помпа какво налягане прави и има ли на други модели същите бензинови помпи за да знам от какъв модел да търся за да си купя. И ако можете да ми кажете каква му е нормалната температура в града щото мойто все кове 100 градуса и тогава вклиу4ва перката ама си седи на 100 градуса точно си ги кове. Благодаря предварително!




rado_thunder
Мнения: 119
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 13:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за Corrado G60

Мнениеот rado_thunder » Пон 07 сеп 2009 19:50


Здравей колега честито за придобивката!!! Пожелавам ти много безаварийни километри. Та за налягането на бензина не мога да ти помогна, но имам Ръководство за Корадо от 1990-1994г. дай скайп и ще ти го изпратя ще ти е от полза. За температурата Трябва да ти държи малко след средната черта около 92 градуса. Аз имах подобен проблем с моето Г60 и се оправи след смяна на термостат и промивка на охладителната система.


Потребителски аватар
Stef4o
Мнения: 1532
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 19:24
Автомобил: Golf V
Двигател: BKD
Местоположение: София

Re: Въпрос за Corrado G60

Мнениеот Stef4o » Пон 07 сеп 2009 19:54


За налягането - в аутодатата го дават 3.0бара
а регулираното налягане с вакуум - 2.5бара

според мен колата ти държи нормално налягане на горивната система


другото вече е колко вярно мери този манометар.....


Потребителски аватар
Te4eto
Мнения: 109
Регистриран на: Чет 18 сеп 2008 20:50
Автомобил: VW Corrado
Двигател: KR
Местоположение: Стара Загора

Re: Въпрос за Corrado G60

Мнениеот Te4eto » Пон 07 сеп 2009 22:22


Наистина ще се радвам да го имам това ръководство, скайпа ми е: makaveli_10ko дано да е наистина нормално това налягане, ама всеки който познавам казва различно един нормално друг не та затова питам някой с G60 ако е мерил да каже. За температурата и аз мислех да пробвам с термостата но все пак да попитам колко му е нормалната.


Потребителски аватар
don_pepone
Мнения: 71
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Re: Въпрос за Corrado G60

Мнениеот don_pepone » Нед 13 сеп 2009 13:13


прятеляю помпата ти прави или 6 или 8 баразависи ква помпа има6,
а налягането се сваля от вакум регулатор на 2.5- 2.8бара зависи от регултора


borkataxxx
Мнения: 1
Регистриран на: Сря 30 сеп 2009 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: 4alakovi

Re: Въпрос за Corrado G60

Мнениеот borkataxxx » Сря 30 сеп 2009 21:40


пи4ове аѕ имах корадо г60 оба4е имах голиам проблем постоианно ми 4упе6е бутала и така не мојах да разбера от какво се полу4ава това ниакои моје ли да ми каје не6то по вапроса ?
:bishop


Потребителски аватар
azlk_TURBO
Мнения: 63
Регистриран на: Съб 18 юли 2009 19:14
Автомобил: Corrado ITAN M62
Двигател: PG 1991 9a 1992
Местоположение: варна

Re: Въпрос за Corrado G60

Мнениеот azlk_TURBO » Съб 10 окт 2009 16:26


здравеите колеги помпата на саеденитела ми замина горната,от каде мога да си намеря и каква да е благодаря


Потребителски аватар
spitt
Мнения: 49
Регистриран на: Нед 31 май 2009 10:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: razgrad, sofiq

Re: Въпрос за Corrado G60

Мнениеот spitt » Съб 10 окт 2009 20:40


Колега извинявай ако нещо те объркам повече (вместо да ти помогна) но мой приятел като си купи корадото и то държеше 100 - 105 градуса и се оказа от датчика му за включване на перката - включваше на 105 и изключваше на около стотина, сменихме го и сега си държи номиналната температура, която е 90 градуса в града, включва малко след означението на 90те градуса, може би заветните 92 градуса. Причината за това е че тези автомобили са с две степени на активация на перката и когато първата степен на заработване откаже, перката включва едва когато температурата на двигателя достигне температура отговаряща на втората степен на активация, след като заработи оба4е, около 105 градуса, тя охлажда и спира работа тъй като след като охлади (до около 100 гр) трябва да поеме първата степен, но тя незаработва и колата остава отново на 100 гр и започва отново да загрява и това така се повтаря .Но неговата кола е Корадо КР мотор. Може при Г60 да е различно. Успех с проблема и дано се реши по - бързо и безболезнено.


Потребителски аватар
spitt
Мнения: 49
Регистриран на: Нед 31 май 2009 10:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: razgrad, sofiq

Re: Въпрос за Corrado G60

Мнениеот spitt » Съб 10 окт 2009 21:03


а за помпата не мога да дам точна информация тъй като на КР-а налягането е между 5-7 бара, но при Г60 е различно.


Потребителски аватар
Te4eto
Мнения: 109
Регистриран на: Чет 18 сеп 2008 20:50
Автомобил: VW Corrado
Двигател: KR
Местоположение: Стара Загора

Re: Въпрос за Corrado G60

Мнениеот Te4eto » Вто 27 окт 2009 19:18


И Г60-то е с 2 степени и аз точно имах проблема с едната степен и мислех че е от нея е проблема смених я с друга ама датчика ще да е. Сега се занимавам с друг проблем. Запо4на да ми мокри под стелката доста се чудих кво става отсякаде гледах да не влиза дъното и е здраво от никаде не влиза и ми казаха че най-вероятно е радиаторчето на парното на няколко познати им се е случвало. Свалих таблото и мисля да го сменям като стигна до него, та мисълта ми е сходни ли са радиаторчеатата на парното с пасат с голф?


Потребителски аватар
xecutor
Мнения: 41
Регистриран на: Нед 11 фев 2007 23:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Въпрос за Corrado G60

Мнениеот xecutor » Съб 31 окт 2009 16:35


пръскалката на задния джам...виж тръбичката


Потребителски аватар
batko_miro
Мнения: 1636
Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
Автомобил: VW Golf
Двигател: CHGA 2010
Местоположение: София

Re: Въпрос за Corrado G60

Мнениеот batko_miro » Пон 23 ное 2009 19:01


Te4eto написа:та мисълта ми е сходни ли са радиаторчеатата на парното с пасат с голф?

Същото е като на голф МК2 и пасат от '88 до '96... както и на още доста цвагени mhihi


Потребителски аватар
Angelchov
Мнения: 70
Регистриран на: Сря 08 юли 2009 14:34
Автомобил: VW Polo
Двигател: GK 1985
Местоположение: Peshtera

Re: Въпрос за Corrado G60

Мнениеот Angelchov » Пон 23 ное 2009 19:12


Нормално е ако ти е спукано радиаторчето да ти загрява колата. Примерно ако изгубиш 1л вода нали се сещаш че няма да имеш достатъчно да охлади нормално!
Дано след смяната да се оправи!


Потребителски аватар
Te4eto
Мнения: 109
Регистриран на: Чет 18 сеп 2008 20:50
Автомобил: VW Corrado
Двигател: KR
Местоположение: Стара Загора

Re: Въпрос за Corrado G60

Мнениеот Te4eto » Чет 26 ное 2009 18:32


Смених радиаторчето, няма вече мокро под стелката оправи се. Малко цялото табло долу заради него ама няма начин. А загряването не е от това, щото аз си доливах като губеше антифриз и то все по малко губеше ама сега като застуди нямам проблеми със загряването и оправям другите неща които изскачат едно след друго :D


tonito47
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 03 юни 2010 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sevlievo

Re: Въпрос за Corrado G60

Мнениеот tonito47 » Пет 04 юни 2010 14:31


и аз като купих моето през 2007 вдигаше температурата до 110 градуса но смених радиатора взех си нов финландски налях нов антифриз и сега дори не мога да стигна 90 градуса



Върни се в “Scirocco & Corrado”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 138 госта