как да разбера какво е сирокото ми?
как да разбера какво е сирокото ми?
здравейте,преди дни се сдобих със Сироко ,за жалост е със затегнал мотор собственика ми каза само ,че е 1,8 и нищо повече . На талончето пише само номера на мотора и купето. Та въпроса ми е как да разбера какъв е точно модела и какъв е двигателя , за да мога след това да попитам какъв друг мотор би влязал в коша,за да ползвам кутията която имам и да се моля и на нея да не и има нещо
- Volkov
- Мнения: 1704
- Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
- Автомобил: Golf 3 20 Jahre
- Двигател: 2.0 16V ABF
- Местоположение: София
Re: как да разбера какво е сирокото ми?
Ами като за начало кажи коя година е !
Като цяло има 3 варянта! Обзалагам се че си купил 2рия!
И веднага ти отговарям двигатели от голф 2 стават идялно в широкото!
MKI
MKII
MKIII
Като цяло има 3 варянта! Обзалагам се че си купил 2рия!
И веднага ти отговарям двигатели от голф 2 стават идялно в широкото!
MKI
MKII
MKIII
Re: как да разбера какво е сирокото ми?
Мда... второто е ,а голфовете дали са като опелите с различни ск. кутии,по големина на маховик,и място за стартер над и под 1.6 куб. ???в смисал дали ще трябва да ползвам голфаджийска кутия,а и двигателя маи ми е 1,6 понеже е с карб като на старите пасати мн прилича на пиербург с вакуум но не съм го смъквал още.
- divaka
- Мнения: 610
- Регистриран на: Сря 16 мар 2005 11:45
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: 16vG60
- Местоположение: София (Красна поляна)
Re: как да разбера какво е сирокото ми?
напиши първите букви на мотора от талона и ще разберем по леско с кой мотор си
Re: как да разбера какво е сирокото ми?
ами на хартиения талон а тои е от старите при номер на двигател пишеше PO или RO и 4 цифри които не помня. Гледах модели на двигатели за сироко в темата на един колега и там такъв невидях. В петък като си ида ще смъкна мотора ,ще го опръскам с водоструйката и ще ви пиша какво пише на самия блок
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7957
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: как да разбера какво е сирокото ми?
снимай ми моторният отсек и ще ти кажа
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 13:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: как да разбера какво е сирокото ми?
Колега така като гледам от снимките това е карбураторче 1.6 или 1.8
- Zerga3GT
- Мнения: 1276
- Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
- Автомобил: Golf A3
- Двигател: ABU 94
- Местоположение: ВТ
- Контакти:
Re: как да разбера какво е сирокото ми?
1.8 90 камили е
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7957
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: как да разбера какво е сирокото ми?
Zerga3GT написа:1.8 90 камили е
EX код на мотора ..може да го разгледаш тук що за животно е
http://vwclub.bg/~tyan/web/scirocco.html
Re: как да разбера какво е сирокото ми?
що за животно е бил със спукан блок и стегнал вал.... ся да видякакво може да се помести вътре без мн мн разправийки
- bbboiko2004
- Мнения: 4189
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: как да разбера какво е сирокото ми?
Колегата VOlkov ти каза от голф 2, 3 всичките двигатели стават
Re: как да разбера какво е сирокото ми?
Колега освен ABY и VR6 друго всичко става на тази скоростна кутия несе притеснявай слагай каквото искаш
Re: как да разбера какво е сирокото ми?
Здравейте колеги ,вече и аз си джиткам с роко-то но имам проблем.
пластината отговаряща за надлъжното движение на ск. лост която е отпред и дърпа/бута щеката на кутията
подпира във "С"образните скоби на колектора и ауспуха при опити да се включат предавки 2 и 4.
Новият мотор е 1,8 от джетта с неговите си колектори. Та на въпроса каква е разликата м/у оригиналния (сироко) и останалите аз видимо не намирам такава :0
Въпрос 2 ако реша да си правя къстъм испускатели какви биха били идеалните сечения на тръбите,при 4-2-1 и 4-1(ако реша да слагам охлюва който си седи кротко в шкафа)
Въпрос 3 исками се да изхвърлям двукамерната ламя и да инжектирам - какво бихте ми предложили като вариянти
Модела на сегашния двигател ще оповестя когато взема талона му(собсвеника малко е затворен)което е далгосрочен проблем за мен , и незная ка квъобще ще мина КАТ - Ако някой има идея да я сподели
П.С. Иначе малкия си понавървява преди да сложа ауспуха (тогава си влизаха 2 и 4) набихме един батко баварец 1,8
пластината отговаряща за надлъжното движение на ск. лост която е отпред и дърпа/бута щеката на кутията
подпира във "С"образните скоби на колектора и ауспуха при опити да се включат предавки 2 и 4.
Новият мотор е 1,8 от джетта с неговите си колектори. Та на въпроса каква е разликата м/у оригиналния (сироко) и останалите аз видимо не намирам такава :0
Въпрос 2 ако реша да си правя къстъм испускатели какви биха били идеалните сечения на тръбите,при 4-2-1 и 4-1(ако реша да слагам охлюва който си седи кротко в шкафа)
Въпрос 3 исками се да изхвърлям двукамерната ламя и да инжектирам - какво бихте ми предложили като вариянти
Модела на сегашния двигател ще оповестя когато взема талона му(собсвеника малко е затворен)което е далгосрочен проблем за мен , и незная ка квъобще ще мина КАТ - Ако някой има идея да я сподели
П.С. Иначе малкия си понавървява преди да сложа ауспуха (тогава си влизаха 2 и 4) набихме един батко баварец 1,8
- metojoor
- Мнения: 164
- Регистриран на: Съб 30 май 2009 12:37
- Автомобил: scirocco mk2 polo 6N
- Двигател: AGU AEX T
- Местоположение: София,Кривина
Re: как да разбера какво е сирокото ми?
Не се занимавай да наливаш пари в тоя мотор истината е в 1.8Т
Върни се в “Scirocco & Corrado”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта