г60 регулиране на обороти ??

Техническа и сервизна информация за най-спортните модели на VW
HacKer4oy
Мнения: 6
Регистриран на: Чет 03 юни 2010 23:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pleven

г60 регулиране на обороти ??

Мнениеот HacKer4oy » Сря 14 юли 2010 11:07


Здравейте, проблемът е следният :
почистих дросела както е показано в една тема във форума , почистих също така и стъпковото моторче .... като запаля без значение дали колата е загряла или студена държи 1500об :( като съм на скорост и изкл. падат си до нормалните 900 и след 2-3 сец пак дига 1500 :( регулират ли се от някъде оборотите на мотора ?? или къде може да е проблема ? Благодаря !




Потребителски аватар
fast_t
Мнения: 364
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
Автомобил: VW Corrado G60 1992
Двигател: PG
Местоположение: EU

Re: г60 регулиране на обороти ??

Мнениеот fast_t » Сря 14 юли 2010 19:21


Оборотите се регулират ръчно от тук(4):
Изображение
Щом оборотите не са постоянни и да ги регулираш ръчно, няма да се реши проблема.
За непостоянни обороти не мога да ти дам съвет, къде да търсиш проблема.

Аз наскоро почистих стъпковото моторче и тихите ми станаха 1100 об/мин.
Двигателя ги поддържа постоянно, без значение дали е топъл, студен, или
на скорост. Преди почистването на моторчето при студена кола бяха 1000-1100,
а при загряла 900, но като превключвах предавките, при натискане на съединителя,
оборотите падаха много бавно и затова реших да го почистя(благодарен съм
на колеги от форума, които ме насочиха към стъпковото моторче, като евентуална
причина). Аз не бързам да регулирам ръчно оборотите, докато не оправя маркуча
за маслените пари(който е пробит), който е свързан заедно с моторчето за празен
ход.
Би ли ми изпратил линк към темата за почистване на дроселовата клапа?


HacKer4oy
Мнения: 6
Регистриран на: Чет 03 юни 2010 23:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pleven

Re: г60 регулиране на обороти ??

Мнениеот HacKer4oy » Сря 14 юли 2010 19:40




G60

Re: г60 регулиране на обороти ??

Мнениеот G60 » Сря 14 юли 2010 23:23


Въобще недей да търсиш проблема на друго място освен в стъпковото моторче :idea: и с почистване най вероятно няма да се оправи,или си намираш ново или изключваш буксата на моторчето и си решаваш проблемите :idea: Колата ще ти държи към 700 об/мин при студен мотор и към 900 при загрял,няма да усетиш разлика във вървежа при изключена букса,освен това ще ти падне и много леко разхода защото когато колата е студена стъпковия мотор ти поддържа нарочно по високи обороти докато загрее мотора :012:


HacKer4oy
Мнения: 6
Регистриран на: Чет 03 юни 2010 23:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pleven

Re: г60 регулиране на обороти ??

Мнениеот HacKer4oy » Чет 15 юли 2010 2:06


мерси колега , но изкл стъпковия мотор и за съжаление го прави отново :( гледах маркучи също никъде видими следи :(


rado_thunder
Мнения: 119
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 13:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: г60 регулиране на обороти ??

Мнениеот rado_thunder » Вто 20 юли 2010 8:44


Колега разгледай вакуумите. От дросела излиза жакуумче кам разпределителя на изпаренията. Смени всички вакууми.


Потребителски аватар
valentin-jekov
Мнения: 67
Регистриран на: Чет 11 мар 2010 13:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: г60 регулиране на обороти ??

Мнениеот valentin-jekov » Вто 27 юли 2010 12:31


Здравей,колега..Самоволното вдигане на обороти в 99% от случаите,се дължи на рязкото обедняване на горивната смес.При моторите с принудително пълнене,работата на ниски обороти е аналогична с тази на атмосферните.При ниски обороти на компресора,количеството компресиран въздух е нищожно,поради което във всмукателния колектор се получава леко подналягане(вакуум),около -0,4 бара. Единствения възел през,който може да преминава въздух е именно дросела.Постъпването на "паразитна" порция въздух след дросела,води до обедняване на горивната смес.Прегледай гарнитурите на дросела,бууст клапана,гарнитурата между колектора и главата,както и за евентуален достъп на въздух от някое вакуумче..Успех :да:

ПП...Точно на този принцип работи въпросния винт 4(speed adjustment screw),показан на схемата.Той свързва областа преди и областта след дросела,като пропуска нужното количество паразитен въздух за потдържане на ниските обороти..



Върни се в “Scirocco & Corrado”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 106 госта