Разлики в Корадо преди-след феис-лифт

Техническа и сервизна информация за най-спортните модели на VW
Потребителски аватар
Speed_Am_All
Мнения: 256
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Разлики в Корадо преди-след феис-лифт

Мнениеот Speed_Am_All » Вто 28 сеп 2010 0:34


Преди около месец си купих два ел. фара за корито. Тъй кото фаровете са като нови, днес най-накрая надделя мерака над мързела и реших да ги сложа на колата. Свалих старите, преместих ксенона и nightbraker-те и а да ги сложа и :banghead:
Та по тази причина реших за пусна тази тема, за да се избегнат такива грешки.

Познатите разлики за мен са:
- Фаровете - различно стъкло, различна пластмасова гривна. (на новото са малко по високи и по наклонени). Всички разлики са от порядъка от 5-15мм., но определено не са заменяеми.
- Халогени + Мигачи - на старото са отвесни, на новото следват наклона на бронята.
- Предна/Задна броня - разликите са само в краищата и са несъществени.
- Предни калници - като фаровете на новото са по наклонени така и те. Вероятно една идея по-високи.
- Преден капак - на старото е вдлъбнат, на новото изпъкнал, заради VR6. Явно височина са си набавили не само от формата на капака но и целия капак е една идея нагоре.
- Очиларка - не вярвам да е същата, при горе изброените разлики.
- Маската - вероятно става от едното на другото, но всички маски на FK които съм виждал на живо, стоят изпъкнали на старото.
- Интериора - доста детайли са променени, но основните линии са запазени. Пълна не съвместимост на всички ел копчета, като форма, но буксите май съвпадат, различена средна конзола, на новото задната седалка няма характерната изпъкнати в средата, корите на вратите са различни, плафона, ръчките за мигачите и чистачките на новото са като на пасат б4, таблото е с електронен брояч на километрите и с червени стрелки.

Ако бъркам някъде или знаете още разлики, пишете, ще е полезно :да:

Последна промяна от Speed_Am_All на Пет 01 окт 2010 8:28, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
beyker_boy
Мнения: 245
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 21:17
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 9A
Местоположение: Червен бряг
Контакти:

Re: Разлики в Корадо преди-след феис-лифт

Мнениеот beyker_boy » Вто 28 сеп 2010 13:22


Корадо по принцип си приличат, но между моделите в годините навлизат някои промени. Най - очебийната това е предният капак на колата и предната решетка. Първоначално капака на колата е правен с лека вдлъбнатина на капака, а решетката е със ситно оребрение. В последствие обаче решетката става с по-широко уребрение, а предният капак е изпъкнал нагоре. На тези с изпъкналият капак им казват Corrado 3rd coupe, a може и Corrado 3rd edition. А за разликите в милиметрите, които колегата сочи не зная, но щом човека казва, значи все пак има разлика и там, но тя не е толкова очебийна като тази в решетката и предният капак. Та на практика на пръв поглед еднаквите Корадо не са съвсем еднакви, а колегата явно си е купил фарове, които са за 3rd edition. А за разликите в интериора те са още по - очевидни. Примерно, моето корадо е с изпъкнал капак, на един познат, също е с изпъкнал капак, но вътре моето е с различни бутони за огледалата и стъклата и дори са на различно разположени. Моите са по средата на вратите, нговите са отдору до говорителите на вротите. На неговата задна седалка има меко барче, а на моята няма нищо, на моята копчетата за патното са като на Голф 2 с едно копче за пускане и два плъзгача за настройване, а неговото е с три кръгли копчета, като на Голф 3. Моите ръчки около волана са ръбави, а неговите са заоблени, моето е с чупещ волан, а неговото не е. Двегателите и на двете коли е 9А. Но за интериорните разлики мисля ,че става въпрос за различни предпочитания, на тези, които са купили колите за първи път и са си поръчали съответният интериор в колите.


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: Разлики в Корадо преди-след феис-лифт

Мнениеот lrlmodo » Вто 28 сеп 2010 14:07


И аз да добавя - фаровете, халогените и мигачите са до и след година.
Старите са до 07.1991
Новите от 08.1991


Потребителски аватар
fast_t
Мнения: 364
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
Автомобил: VW Corrado G60 1992
Двигател: PG
Местоположение: EU

Re: Разлики в Корадо преди-след феис-лифт

Мнениеот fast_t » Вто 28 сеп 2010 18:30


Доколкото съм запознат, при Corrado периода на производство не може точно да бъде разделен на преди и след фейслифт. Промените датират:

- до '91: табло с механичен километраж, 55-литров резервоар
- до '92: табло с електронен километраж, 55-литров резервоар
- до '93: първи фейслифт, включващ VR6 двигател, едрата решетка, изпъкналият капак, нови мигачи и фарове за мъгла, старият интериор остава(табло и кори на вратите), централната конзола на задната седалка остава само на VR6 моделите, 70-литров резервоар, което води до намаляване на багажното пространство от 300 на 235 литра
- до '94: втори фейслифт, включващ новия интериор(табло и кори на вратите), централната конзола на задната седалка остава само на VR6 моделите
- до '95: тесен нож на предната броня

Въпрос:
Моето Corrado e '91, купих си решетка без емблема от FK, която се оказа, че в долната си част е с 3 крачета(моята е с 2), а в горната част с 3 щипки(моята е с 2 и един фиксатор). Въпросът ми е дали при моделите след '91 е както решетката от FK?


Потребителски аватар
Speed_Am_All
Мнения: 256
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Разлики в Корадо преди-след феис-лифт

Мнениеот Speed_Am_All » Сря 29 сеп 2010 8:12


fast_t написа:Въпрос:
Моето Corrado e '91, купих си решетка без емблема от FK, която се оказа, че в долната си част е с 3 крачета(моята е с 2), а в горната част с 3 щипки(моята е с 2 и един фиксатор). Въпросът ми е дали при моделите след '91 е както решетката от FK?


Моето е 94/ноември и е с по три крачета.


Потребителски аватар
tontoni
Мнения: 210
Регистриран на: Вто 28 окт 2008 14:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Разлики в Корадо преди-след феис-лифт

Мнениеот tontoni » Сря 29 сеп 2010 20:07


Колеги моля за малко помощ.Моито корадо е 92 и е феислифт.Проблема ми е ,че халогените са спукани.Втора ръка намирам само халегони на които надписа хела е посредата в кръгче(преди лифта) а на сегашните ми е в долния ляв-десен ъгъл.Въпроса ми е дали старите халогени стават на новото корадо?


Потребителски аватар
ishodov
Мнения: 160
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 9:27
Автомобил: Passat Corrado
Двигател: BMR 2007 VR6 1994
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Разлики в Корадо преди-след феис-лифт

Мнениеот ishodov » Чет 30 сеп 2010 7:40


не стават една от разликите са халогените както са написали колегите по горе


Потребителски аватар
tontoni
Мнения: 210
Регистриран на: Вто 28 окт 2008 14:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Разлики в Корадо преди-след феис-лифт

Мнениеот tontoni » Чет 30 сеп 2010 20:41


ishodov написа:не стават една от разликите са халогените както са написали колегите по горе

Колега моите са като в някаква рамцица ако я махна и сложа стар мигач със стар халоген?Предполагам стаклата са едни и същи.


Потребителски аватар
ishodov
Мнения: 160
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 9:27
Автомобил: Passat Corrado
Двигател: BMR 2007 VR6 1994
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Разлики в Корадо преди-след феис-лифт

Мнениеот ishodov » Чет 30 сеп 2010 20:47


нестава колега сблъсквал съм се с същия проблем и стъклата са различни
халогените от по новия модел стоят в една пласмасова рамка и за рамката се захваща и мигача докато при по старите се захващат за бронята има разлика и в бронята
халогените от по новия и по стария модел са несъвместими дори и стъклата са различни изпитал съм го дори имам излишни халогени от по стария модел които ми соят


Потребителски аватар
POLO PAVLETI
Мнения: 1675
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 20:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Airport Sofia (SOF / LB SF)

Re: Разлики в Корадо преди-след феис-лифт

Мнениеот POLO PAVLETI » Пет 01 окт 2010 18:21


Почти сто процента съм сигурен ,че халогените от по стария модел могата да се монтират на бронята на по новото Корадо, естественно без рамката.Захващането е просто елементарно, има дупка 6мм в стената на нишата за халогените , от страната на номера , и по средата има две рапиди. Мигача се щрака към халогена :да: Убеден съм интервенцията е възможна , и и просто халогена и мигача влизат по навътре в нишата на бронята , което на мен лично повече ми допада :beer


G60

Re: Разлики в Корадо преди-след феис-лифт

Мнениеот G60 » Съб 02 окт 2010 0:43


POLO PAVLETI написа:Почти сто процента съм сигурен ,че халогените от по стария модел могата да се монтират на бронята на по новото Корадо, естественно без рамката.Захващането е просто елементарно, има дупка 6мм в стената на нишата за халогените , от страната на номера , и по средата има две рапиди. Мигача се щрака към халогена :да: Убеден съм интервенцията е възможна , и и просто халогена и мигача влизат по навътре в нишата на бронята , което на мен лично повече ми допада :beer

Прав си :да:


Потребителски аватар
victorp
Мнения: 148
Регистриран на: Съб 10 фев 2007 22:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Разлики в Корадо преди-след феис-лифт

Мнениеот victorp » Съб 02 окт 2010 20:26


И във предните калници имат разлика,единия вид е със нормална вежда а другия вид може би от ВР6 е със по раздута вежда (арка),това съм го чел във KORRADO RU.Имаше още доста разлики бих казал дребни по екстериора.


Потребителски аватар
don_pepone
Мнения: 71
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Re: Разлики в Корадо преди-след феис-лифт

Мнениеот don_pepone » Нед 03 окт 2010 18:44


егати му и схемата не бях се замислял за такива външни разлики, наистина купетата отвън иглеждат еднакви(поне без задълбочено заглеждане), а то какви жокери имало



Върни се в “Scirocco & Corrado”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта