Въпрос за компресора Г60

Техническа и сервизна информация за най-спортните модели на VW
Потребителски аватар
victorp
Мнения: 148
Регистриран на: Съб 10 фев 2007 22:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Въпрос за компресора Г60

Мнениеот victorp » Съб 02 окт 2010 21:27


Здравейте дайте ми малко акъл :D ,как да разбера във домашни условия дали е здухал компресора.




Потребителски аватар
Volkov
Мнения: 1704
Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
Автомобил: Golf 3 20 Jahre
Двигател: 2.0 16V ABF
Местоположение: София

Re: Въпрос за компресора Г60

Мнениеот Volkov » Съб 02 окт 2010 21:58


Освен да го отвориш друг вариянт няма! Ако не си го карал пък е задължително!


Потребителски аватар
victorp
Мнения: 148
Регистриран на: Съб 10 фев 2007 22:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за компресора Г60

Мнениеот victorp » Съб 02 окт 2010 22:23


Рядко го карам,на пръв поглед компресора работи не стърже а дали надува достатъчно незнам, свалих горната гумена тръба вътре съвсем малко омазнено бръкнах във пластмасовата кутия на компресора там кадето се връзва тази тръба със скоба и там мазно но със сив оттенък на отложеното масло по стените.


Потребителски аватар
Volkov
Мнения: 1704
Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
Автомобил: Golf 3 20 Jahre
Двигател: 2.0 16V ABF
Местоположение: София

Re: Въпрос за компресора Г60

Мнениеот Volkov » Нед 03 окт 2010 13:27


Премери къв му е надува и сравни с това което би трябвало да е, така ще се ориентираш също!
Провери малкото ремъче в какво състояние е, дали е захабено, може да е тръгнало да се къса!
Хубаво е да се гледат тия неща!

Успех! :012:


G60

Re: Въпрос за компресора Г60

Мнениеот G60 » Нед 03 окт 2010 15:29


По добре го отвори за да си спокоен,малкия ремък също не е зле да се свали защото само ако го гледаш от вън може да не забележиш цепнатините по ремъка които се появяват по вътрешната му страна. Това сивото което си видял вътре да не те притеснява,това е тефлонова грес,виж ако имаш масло в тръбите тогава трябва да смениш семерингите за да не ти прецакат по нататък компресора,освен това ще видиш в какво състояние са ти уплътненията и каналите в които се намират,ако са износени(а най вероятно са)водят до счупване на каналите в които стоят и компресора си заминава,може да се ремонтира но няма да стане като здрав такъв а остава един вид "инвалид" mhihi


Потребителски аватар
victorp
Мнения: 148
Регистриран на: Съб 10 фев 2007 22:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за компресора Г60

Мнениеот victorp » Нед 03 окт 2010 15:42


Компресора надува добре като си сложа ръката на изхода към кулера направо ми бута ръката,установих че кулера е спукан явно е бил натиснат някога има дупка около 0.5-1см.а във низката част на кулера се събра много малко масло някате около 10-15гр.масло,ремака добре изглежда.


Потребителски аватар
hose
Мнения: 611
Регистриран на: Пет 05 яну 2007 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за компресора Г60

Мнениеот hose » Пон 04 окт 2010 22:14


victorp написа:Компресора надува добре като си сложа ръката на изхода към кулера направо ми бута ръката,установих че кулера е спукан явно е бил натиснат някога има дупка около 0.5-1см.а във низката част на кулера се събра много малко масло някате около 10-15гр.масло,ремака добре изглежда.




Това,че ти бута ръката не е достатъчно,според мен,да направиш заключение че компресора надува достатъчно и е здрав.Той и "инвалиден" компресор,както каза Насето,може да ти бута ръката,проверено е,вярвай ми...Така че,само разглобяване му е майката...А колкото до кулера,от дупката му губиш налягане...Или интервенция,някаква или смяна...Колкото до маслото вътре,най вероятно семерингите са за смяна....


Потребителски аватар
victorp
Мнения: 148
Регистриран на: Съб 10 фев 2007 22:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за компресора Г60

Мнениеот victorp » Вто 05 окт 2010 19:38


Близко време ще го отворя да видя за какво става въпрос,някой може ли да ми каже колко струва ремонтният комплект и от каде да го купя във софия възможно най евтино.


Потребителски аватар
divaka
Мнения: 610
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 11:45
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 16vG60
Местоположение: София (Красна поляна)

Re: Въпрос за компресора Г60

Мнениеот divaka » Вто 05 окт 2010 20:15


230 евро и трябва да го поръчаш ,тук на дали се предлага можеш чрез DragoGT да си го поръчаш идва за околу 10 дни а за ремонта колегите по горе ще помагат :Mr Green Fun


Потребителски аватар
victorp
Мнения: 148
Регистриран на: Съб 10 фев 2007 22:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за компресора Г60

Мнениеот victorp » Вто 05 окт 2010 20:34


divaka написа:230 евро и трябва да го поръчаш ,тук на дали се предлага можеш чрез DragoGT да си го поръчаш идва за околу 10 дни а за ремонта колегите по горе ще помагат :Mr Green Fun

Много дебело, не съм очаквал че е толкова :shock скъп а какво влиза във комплекта.


Потребителски аватар
divaka
Мнения: 610
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 11:45
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 16vG60
Местоположение: София (Красна поляна)

Re: Въпрос за компресора Г60

Мнениеот divaka » Вто 05 окт 2010 21:10


има и по скъп вариянт от 260 евро което ти включва абсолютно всичко дори и болтовете и шайбите,иначе този който аз си поръчах ги нямаше ето няколко сайта да видиш за какво иде реч
http://www.bahnbrenner.com/vw_audi/cate ... uild_Parts
http://www.jabbasport.com/store/index.p ... =G-LADER37
http://www.matey-matey.com/g60-rebuild-article.shtml


Потребителски аватар
victorp
Мнения: 148
Регистриран на: Съб 10 фев 2007 22:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за компресора Г60

Мнениеот victorp » Вто 05 окт 2010 21:33


А ми ако лагерите и корпуса са здрави, мога да мина само със семеринги,уплътнения и малкия ремък,аз така разбирам.


Потребителски аватар
divaka
Мнения: 610
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 11:45
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 16vG60
Местоположение: София (Красна поляна)

Re: Въпрос за компресора Г60

Мнениеот divaka » Вто 05 окт 2010 21:43


victorp написа:А ми ако лагерите и корпуса са здрави, мога да мина само със семеринги,уплътнения и малкия ремък,аз така разбирам.

:да:
най важното е корпусът и стените на уплатненията да са здрави и да не са изтъняли


Потребителски аватар
victorp
Мнения: 148
Регистриран на: Съб 10 фев 2007 22:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за компресора Г60

Мнениеот victorp » Вто 05 окт 2010 22:18


divaka написа:
victorp написа:А ми ако лагерите и корпуса са здрави, мога да мина само със семеринги,уплътнения и малкия ремък,аз така разбирам.

:да:
най важното е корпусът и стените на уплатненията да са здрави и да не са изтъняли

Ясно като го отворим ще видим.


Потребителски аватар
hose
Мнения: 611
Регистриран на: Пет 05 яну 2007 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за компресора Г60

Мнениеот hose » Вто 05 окт 2010 22:21


victorp написа:А ми ако лагерите и корпуса са здрави, мога да мина само със семеринги,уплътнения и малкия ремък,аз така разбирам.




То може всичко да е здраво... :? Затова първо го отвори и после си прави планове...



Върни се в “Scirocco & Corrado”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта