Corrado G60, 1991, PG - проблем със съединител

Техническа и сервизна информация за най-спортните модели на VW
Потребителски аватар
prokopoff
Мнения: 205
Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: Проблем със съединител на Corrado G60

Мнениеот prokopoff » Вто 01 фев 2011 21:10


90% от долните помпи са FAG и са чугунени. След 96г при голф 3 започва да се монтира алуминиева помпа АТЕ, която е с 2мм по голямо бутало. Последно на моето(бивше вече) Коррадо монтирах такава и педала става по лек.




Потребителски аватар
fast_t
Мнения: 364
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
Автомобил: VW Corrado G60 1992
Двигател: PG
Местоположение: EU

Re: Проблем със съединител на Corrado G60

Мнениеот fast_t » Вто 01 фев 2011 22:18


Добре е да спомена, че ремонтният комплект, който взех за горната помпа въобще не ставаше за нея. В него имаше:
- маншон, който е с големината на маншона на долна помпа и се захваща за помпата, като частично влиза в цилиндъра
- гумен пръстен, който не е много удачен да бъде поставен на буталото на горната помпа
- пластмасов накрайник, за ос на бутало, който го има само на долната помпа

Ремонтният комплект за горната помпа трябва да изглежда така:
Изображение
като се изключат малкият пластмасов накрайник и плътната гумичка.

Така изглежда ремонтният комплект за долната помпа:
Изображение


Потребителски аватар
don_pepone
Мнения: 71
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Re: Проблем със съединител на Corrado G60

Мнениеот don_pepone » Пет 04 фев 2011 19:56


да поясня само за удобството на всички,че това което наричате долна помпа на съединителя се нарича работен цилиндър,а помпата е само една -тази на педала. Мисля че на всички щее по-лесно и ясно ако се изразяваме така, за да няма разминавания кой за коя помпа говори. Извинявам се ако звуча поучително, просто съм добронамерен :)


Потребителски аватар
fast_t
Мнения: 364
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
Автомобил: VW Corrado G60 1992
Двигател: PG
Местоположение: EU

Re: Проблем със съединител на Corrado G60

Мнениеот fast_t » Съб 05 фев 2011 0:01


don_pepone написа:да поясня само за удобството на всички,че това което наричате долна помпа на съединителя се нарича работен цилиндър,а помпата е само една -тази на педала. Мисля че на всички щее по-лесно и ясно ако се изразяваме така, за да няма разминавания кой за коя помпа говори. Извинявам се ако звуча поучително, просто съм добронамерен :)

Прав си колега. Аз просто така съм чувал и така ги пиша. Иначе ползвам литература само на английски, а там те се наричат "Master cylinder" и "Slave cylinder"(според което нито едно от тях не е помпа) и някакси не приляга да ги преведа, защото тогава ще е още по-неясно. Не бих се засегнал ако някой ме поправи относно терминология. :)



Върни се в “Scirocco & Corrado”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта