В момента е Нед 18 ное 2018 7:48
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria

Всички времена са UTC+02:00


Правила на форума


Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума

Шаблон за заглавията на теми, публикувани в този раздел!

Клубен онлайн магазин
:arrow Масла Мотул на преференциални цени
:arrow Оригинални VW масла на преференциални цени
:arrow Добавки Bardahl и Castrol



Създай нова тема  Отговори  [ 10 мнения ] 
Автор Съобщение
Мнение Заглавие: 9А загрява Публикувано: Съб 26 мар 2011 19:39 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Нед 01 мар 2009 12:14
Мнения: 43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Пичаги казвайте що така това мойто Corrado взе да загрява. Вътре ми показвше първо 110градуса после 130т.е. максимума на датчика. Първо констатирах спукана тръбичка на казанчето за антифриза(която е за обезвуздушаване от към радиатора нещо като приливник).
Смених с ново. Смених нов датчик, които включва перката (на радиатора). Смених термостат. Смених информационния датчик, които дава информация на таблото.
Само водна помпа не съм сменял, но дали ще е от нея. Проверявах радиатора да не подпушен.


КЪДЕ ДА ГЛЕДАМ СЕГА? въпрос за първа сигурна сума


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 9А загрява Публикувано: Съб 26 мар 2011 19:41 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
Мнения: 5418
Автомобил:
Двигател:
Колега, когато стигне викаш над 100 градуса, пуска ли перката!? Охлажда ли се!? И дали пада температурата след като пусне перката!? Възможно е и този датчик дето си сменил да не показва както трябва температурата! Пробвай да засечеш температурата на антифриза през казанчето със уред, не знам как му беше името! И тогава търси проблема!


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 9А загрява Публикувано: Съб 26 мар 2011 20:35 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Нед 01 мар 2009 12:14
Мнения: 43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Стига бе да съм си купил неработещ датчик. Аз по-скоро се съмнявах в въздушен балон около датчика, и така да неможе антифриз да го охлади и да ме лъже заради това. Нооо свалих го докато е пълен с вода двигателя и от там си хвърляше вода да го ..... Имасе и друго. Колата беше с датчик като обувка мъжка и буксата т.е. женска обувка. А в магазина им излиза че датчика е с едно по особено включване тип копче. С Кръгче, но пак буксата го закопчава. На АБФ е с горния вариант. Сложих какъввто е по каталог. Утре с един френд мисля да сваля неговия датчик, които 100% работи, ама нямма бе този моя двигател топъл ми се вижда. За мене си е водна помпа ама дайте съвети


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 9А загрява Публикувано: Нед 27 мар 2011 6:58 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
Мнения: 205
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград
Когато загрее парното попло ли духа,сигорен ли си че е наистина 130г, твърди ли са ти маркучите при тази температура доста сериозно трябва да ври и кипи


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 9А загрява Публикувано: Нед 27 мар 2011 7:10 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 20 ное 2010 21:16
Мнения: 474
Автомобил: мерцедес
Двигател:
Местоположение: sofiq
Коллега тея дни имах проблем с г3. прегря мн лошо. Смених термостат - съшото. Перката работеще, никакво парно но водата въртеше. когато погледнах в водната помпа- там където затваря термостата в нещо като тръбичка в самата помпа се беше изронило ръбчето и неможеше да затвори както трябва. На малкото маркуче на казанчето не течеше вода от маркучето към казанчето (при загряване)а обратно, от казанчето към маркуча. Смених помпата с един от термостатите(купих 2) и датчика на радиятора до 98гр и сега всичко е ок и когато обезвъздуших се появи и парно и водата си върти и перката работи и не надува състемата до пръсване. Съвета ми е да видиш помпата как и къде ти ти върти водата- имаш ли парно и далли и при колко гр изхвърля водата от казанчето при орворена капачка


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 9А загрява Публикувано: Нед 27 мар 2011 9:28 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Нед 01 мар 2009 12:14
Мнения: 43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
имам си парно нормално. Иначе колата със сигурност не е 130градуса, по простата причина че ако е 130 градуса вече трябва да сменям гарнитури марнитури. Освен шибания датчик дето купих да лъже. Щото не бях я палил около 2-3 часа вечерта слезнах дадоох на контакт и ми покажа че колата е 90градуса.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 9А загрява Публикувано: Пон 18 апр 2011 21:58 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Нед 04 окт 2009 16:44
Мнения: 17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия,надежда
колега тоя датчик който са ти го дали нети върши работа вземи от сеат 2.0 16в второто термостата може да ти е преебан най добре си вземи нов и го сложи малко във вряща вода да си сигърен 4е работи


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 9А загрява Публикувано: Чет 24 дек 2015 21:27 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 22 окт 2009 21:55
Мнения: 230
Автомобил: Vw Corrado
Двигател: 9A
Местоположение: velingrad
Аз имам същия проблем с моето корадо но там е въпроса че при мен пък всичко е ново като започнеш от водната помпа, мъркуча смених от радиатора към казанчето термостат датчика който е отстрани на главата, датчика за пускане на перките... и пак си върви към 100 :) та и на горе интересното е че когато се пусне перката охлажда си отварям казанчето и не кипва :)


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 9А загрява Публикувано: Вто 29 дек 2015 17:10 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 10 ное 2008 21:17
Мнения: 245
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 9A
Местоположение: Червен бряг
Някъде бях чел, че проблема идва от самото табло. От самия уред за тебпературата. Но дали е така...?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 9А загрява Публикувано: Чет 31 дек 2015 19:53 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 22 окт 2009 21:55
Мнения: 230
Автомобил: Vw Corrado
Двигател: 9A
Местоположение: velingrad
Може защото сменях и датчика който е отстрани закачен на главата който отчита и пак същите показатели :) но при мен е и друг проблема, преди време след като взе да вдига градуси мерих с лакмус и се оказа че ми вкарва газове в охладителната течност, съответно надува и изхвърля водата, казах си гарнитурка свалям аз главата носа я на водна проба съответно да не е спукана и съответно за смяна на гумички и препасване на клапаните, казаха ми че главата е здрава и не е спукана, съответно я закачих и какво да видя пак надува, откачих свалих пак главата и пак на проба на друго място, казват ми че е здрава и на 2-рото място съответно отидох на спукан блок, купих друга кола донор свалих и мотора да го взема защото работите отиваха на блок закачих блока окомплектован но със моята глава която твърдяха и на 2-те места че е здрава и какво да видя пак надува и вече съм извън нерви. Искам да отбележа че отделно през тези главоболия смених чисто нова водна помпа с термостат на 87 градуса казанче с капачки датчици на перки , абе всичко .... и какво се оказва сега ще пращам главата от колата донор за ревизия и ще я закача защото се съмнявам да не е цъфната от вътре някъде и да немогът да я хванат :) ще се боря докрай мамка му и кошник :)))


Нагоре
 
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 10 мнения ] 

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Danny boy и 1 гост


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design