Колеги, от известно време се каня да си отворя двигателя и да видя кое е останало здраво по него... Та преди няколко дена го направихме - колата е Corrado с КР. Направих цялостна ревизия на главата, и след това стигнахме до свалянето на буталата...И там се появи неприятната изненада - превъртял биелен лагер още на първия цилиндър! Коляновият вал трябва да се шлайфне, но и биелата е леко одрана по вътрешната част!
Предложиха ми най-евтиния вариант, който не ми хареса особено - шлайфане и на биелата, по точно и на четирите биели. Но притесненията ми са първо че ще се дебалансира мотора, второ - че ще се намали компресията, и трето - опасявам се, че ще се намали здравината на биелата! Не знам до колко са основателни тези опасения или преувеличавам, но затова пускам темата, ако някой го е правил или има мнение по въпроса - ще се съм му благодарен! Другите ми варианти са втора ръка биели (в момента си търся) и последния вариант, който е и най-скъп, но и най-сигурен - нови биели!
Всички съвети ще са ми от полза!
Проблем при ремонт на КР-а ми
- tontoni
- Мнения: 210
- Регистриран на: Вто 28 окт 2008 14:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем при ремонт на КР-а ми
Колега един познат има подобен проблем и той реши да си вземе друга ,втора ръка, биела защото му бяха казали,че е кофти да я шлаифа.Неговата беше доста зле.Според мен това е най-добрият вариант.
Последна промяна от tontoni на Пон 04 апр 2011 11:09, променено общо 1 път.
- Karmann13
- Мнения: 44
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 9:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем при ремонт на КР-а ми
tontoni написа:Колега един познат има подобен проблем и тои реши да си вземе друга ,втора рака, биела защото му бяха казали,че е кофти да я шлаифа.Неговата беше доста зле.Според мен това е най-добрият вариант.
А той само една биела ли си е взел? Аз доколкото знам те трябва да са и четирите с еднакъв грамаж...
- metojoor
- Мнения: 164
- Регистриран на: Съб 30 май 2009 12:37
- Автомобил: scirocco mk2 polo 6N
- Двигател: AGU AEX T
- Местоположение: София,Кривина
Re: Проблем при ремонт на КР-а ми
Майтора ги прави да са с еднакъв грамаж
- tontoni
- Мнения: 210
- Регистриран на: Вто 28 окт 2008 14:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем при ремонт на КР-а ми
Karmann13 написа:tontoni написа:Колега един познат има подобен проблем и тои реши да си вземе друга ,втора рака, биела защото му бяха казали,че е кофти да я шлаифа.Неговата беше доста зле.Според мен това е най-добрият вариант.
А той само една биела ли си е взел? Аз доколкото знам те трябва да са и четирите с еднакъв грамаж...
Само една взе да. Двигателя беше сток и си взе биела като останалите му ,от такъв двигател ,всичко еднакво.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Вто 22 мар 2011 11:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pleven
Re: Проблем при ремонт на КР-а ми
Някога на баща ми Фиата бе превъртял биелен лагер и навариха и обработиха биелата. После изкара 3 години и продаде колата, без оплаквания.
Правиха я в КЗУ - Плевен, ама дали съществува още.
Правиха я в КЗУ - Плевен, ама дали съществува още.
- tontoni
- Мнения: 210
- Регистриран на: Вто 28 окт 2008 14:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем при ремонт на КР-а ми
venelin vutov написа:Някога на баща ми Фиата бе превъртял биелен лагер и навариха и обработиха биелата. После изкара 3 години и продаде колата, без оплаквания.
Правиха я в КЗУ - Плевен, ама дали съществува още.
Определено ако обича да понастъпва газта това НЕ Е удачен вариант.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Вто 22 мар 2011 11:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pleven
Re: Проблем при ремонт на КР-а ми
Обоснови се!
- tontoni
- Мнения: 210
- Регистриран на: Вто 28 окт 2008 14:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем при ремонт на КР-а ми
venelin vutov написа:Обоснови се!
Колкото и да е добра заварката винаги може да подаде там (ще е слабо място),освен това може да се развали баланса,тоест заварката да не е точно толкова тежка колкото оригиналният матерял които е бил там.Това е доста стара технология.Ако няма части примерно ОК ,ама за КР според мен все ще се намери една биела.
- Karmann13
- Мнения: 44
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 9:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем при ремонт на КР-а ми
Според мене след като се изсипват значително количество пари в мотора е по-обосновано да се заложи на по-сигурен вариант! А това със заварките не ми вдъхва много доверие, въпреки че се практикува...
За сега съм намерил от колега от форума 4 биели от 9А, които днес разбрах че са същите като КР-ските, даже са по добри, т.к. имат канал за смазване на пистонния болт...
Поживём — увидим, както казват братята руснаци!
За сега съм намерил от колега от форума 4 биели от 9А, които днес разбрах че са същите като КР-ските, даже са по добри, т.к. имат канал за смазване на пистонния болт...
Поживём — увидим, както казват братята руснаци!
- tontoni
- Мнения: 210
- Регистриран на: Вто 28 окт 2008 14:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем при ремонт на КР-а ми
На 9А биелите не са ли по тежки?
- POLO PAVLETI
- Мнения: 1675
- Регистриран на: Съб 13 авг 2005 20:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Airport Sofia (SOF / LB SF)
Re: Проблем при ремонт на КР-а ми
Моя KR на корадото го прави колеата bobby_ .До колкото знам сега е отворил и сервиз, а и съм чувал че е гурото на КР ите. другото нещо е че разполага с доста резервни части
- Karmann13
- Мнения: 44
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 9:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем при ремонт на КР-а ми
tontoni написа:На 9А биелите не са ли по тежки?
И аз си мислех, че има разлики в дължините и в теглото, но колега от форума, на който имам пълно доверие ми каза, че биелите от 9А пасват на КР! Специално благодаря на PACO!!!
Върни се в “Scirocco & Corrado”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта