Проблема е следния като запали при пьрвото даване
на газ се изрязва яко от 900 до прекьсвач и след това
става мудна-форсира се някак на умрело
Трима души вече не могат да се вьржат по кан-егати филма!
G60 -то не вьрви!
- Pacho B
- Мнения: 720
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 16:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: G60 -то не вьрви!
Проверихте ли дали няма масло някъде?
- fast_t
- Мнения: 364
- Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
- Автомобил: VW Corrado G60 1992
- Двигател: PG
- Местоположение: EU
Re: G60 -то не вьрви!
По кан няма да могат да се свържат, защото колата е с К-L интерфейс, който не върши почти никаква работа за диагностика. Провери всички маркучи, които излизат от всмукателния колектор. Може за профилактика да свалиш моторчето за регулиране на празния ход и да го прочистиш с някакъв обезмаслител. Също така може да е от CO потенциометъра, или от температурния датчик за охладителната течност(размени куплунзите на черния и синия температурни датчици на фланеца, който излиза от главата и пробвай).
- ivo16VTI
- Мнения: 177
- Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
- Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
- Двигател: AAA-1991
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: G60 -то не вьрви!
Нищо не става.
Отивам да меря налягането на бенз.помпа.
Освен нея остана мапа нещо да се бьзика или да го льже нещо!
Отивам да меря налягането на бенз.помпа.
Освен нея остана мапа нещо да се бьзика или да го льже нещо!
- bratq_varvari1
- Мнения: 205
- Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: G60 -то не вьрви!
Изведнъж ли спря да се форсира колата?
- ivo16VTI
- Мнения: 177
- Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
- Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
- Двигател: AAA-1991
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: G60 -то не вьрви!
ПЬрвото форсиране след като запали е 6 и след
това почва да се форсира мудно!
Принципно така я взех!
До сега са сменени-кабели,палец,капачка,свещи,бобина!
Проверени-ангренаж,компресия,налягане на бензина,маркучи по колектора,клапата за разтоварвате,маркуча за мап сензора!
Маркучите за канистера махнати от колектора!
Някои знае ли как се чистат грешките ???
това почва да се форсира мудно!
Принципно така я взех!
До сега са сменени-кабели,палец,капачка,свещи,бобина!
Проверени-ангренаж,компресия,налягане на бензина,маркучи по колектора,клапата за разтоварвате,маркуча за мап сензора!
Маркучите за канистера махнати от колектора!
Някои знае ли как се чистат грешките ???
- bratq_varvari1
- Мнения: 205
- Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: G60 -то не вьрви!
Предполагам че сте проверили центровката трябва да е 6 градуса
провери също да не ти е превъртяло ангренажното колело на коляновия вал и да не е в положението което ти си мислиш (на мен ми се е сличвало)какъв е цвета на свещите?
провери също да не ти е превъртяло ангренажното колело на коляновия вал и да не е в положението което ти си мислиш (на мен ми се е сличвало)какъв е цвета на свещите?
- prokopoff
- Мнения: 205
- Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: G60 -то не вьрви!
ivo16VTI написа:
Някои знае ли как се чистат грешките ???
Дигифанта няма постоянно захранване и не помни грешки
Вижте какво се случва с аванса, в какви граници се движи при първото подаване на гас и какво се случва после
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: G60 -то не вьрви!
a като загрее малко не се ли опрая?
-
- Мнения: 989
- Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 21:32
- Автомобил: corrado
- Двигател: pg
- Местоположение: Идем из Село
- Контакти:
Re: G60 -то не вьрви!
провери си всички маркучи за вакуумите,нали все пак се управлява на вакуум г60-то не съм компетентен много но имах пасат с г60 и един маркуч ме гавреше по подобен начин
- ivo16VTI
- Мнения: 177
- Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
- Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
- Двигател: AAA-1991
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: G60 -то не вьрви!
За сега вьрви добре-само като згрее малко се спьва ма голем праз-нищо не харчи
Тоя смотан мотор(вие като RX7)никога не ми е бил приоритет ма ще го изтрая още 20-на дена!
Сега поне мотори имам и от голфа(не сьм вервал,че Аз ще го смажа)си го оставих даже !
Иначе е я силата
Тоя смотан мотор(вие като RX7)никога не ми е бил приоритет ма ще го изтрая още 20-на дена!
Сега поне мотори имам и от голфа(не сьм вервал,че Аз ще го смажа)си го оставих даже !
Иначе е я силата
- beyker_boy
- Мнения: 245
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 21:17
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: 9A
- Местоположение: Червен бряг
- Контакти:
Re: G60 -то не вьрви!
Много добре изглежда колата.
- ivo16VTI
- Мнения: 177
- Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
- Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
- Двигател: AAA-1991
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: G60 -то не вьрви!
Мн.неща-колата само е карана без никаква подрьжка-то се знаеше де.
По мотора:
1 -ниско налягане на бензина.
2 -корекция на разтоварващата клапа.
3 -изолиране на ст.мотор.
4 -премахване на системата за бенз.пари от колектора.
5 -нови свещи и аванс на 8 градуса.
6 -смяна на упльтненията на компресора и ремьк де .
П.П.Някои мерил ли е компресия на такьв мотор?
По мотора:
1 -ниско налягане на бензина.
2 -корекция на разтоварващата клапа.
3 -изолиране на ст.мотор.
4 -премахване на системата за бенз.пари от колектора.
5 -нови свещи и аванс на 8 градуса.
6 -смяна на упльтненията на компресора и ремьк де .
П.П.Някои мерил ли е компресия на такьв мотор?
Върни се в “Scirocco & Corrado”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта