Преминаване от 4х100 към 5х100 за Корадо!
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Чет 19 юни 2008 22:15
- Автомобил:
- Двигател:
Преминаване от 4х100 към 5х100 за Корадо!
Колеги въпроса ми е за операцията по смяната на главините и преминаване от 4х100 към 5х100 интересува ме дали ще станат от голф-3 ГТИ(или други) на корадо Г-60(предполагам ще ми кажете,че няма неща които да не стават но дали ще е нужно да се сменят лагери и др. неща или само главините се размонтират от единият автомобил и се монтират на другият ) Питам ви защото ако се изисква подмяна на много детайли покрай главините ми се варти и вариант да си купя преходни фланци от В.Търново.Предварително благодаря
- divaka
- Мнения: 610
- Регистриран на: Сря 16 мар 2005 11:45
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: 16vG60
- Местоположение: София (Красна поляна)
Re: Преминаване от 4х100 към 5х100 за Корадо!
до колкото знам само за отзад става номера с подмяната на дисковете от Голф3 Гти,отпред обаче е по кофти ,Наско(G60) най добре може да ти каже,той я прави тази процедура
- Bubo
- Мнения: 584
- Регистриран на: Вто 19 сеп 2006 19:30
- Автомобил: Audi S4 Biturbo
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Преминаване от 4х100 към 5х100 за Корадо!
.........
Последна промяна от Bubo на Чет 21 апр 2011 17:06, променено общо 1 път.
Re: Преминаване от 4х100 към 5х100 за Корадо!
djigo_doom написа:за преминаване от 4х100 към 5х100 дали ще е нужно да се сменят лагери и др. неща или само главините се размонтират от единият автомобил и се монтират на другият
Няма как да стане това което искаш,от зад Радо ти отговори вече...махаш и слагаш 5х100 без проблем,но за от пред НЕ СТАВА Трябва да смениш носачите,стабилизиращата щанга и шенкелите с главините. Но ако сложиш носачи от Г3 ГТИ ще ти излязат колелата с по 2-3см навън от двете страни,и ако евентуално решиш да слагаш по широки джанти ще имаш проблем Другото което си решил,да си купиш преходни фланци от 4х100 на 5х100 нямя как да стане една от дупките винаги е обща и дори някои да продава такива фланци(в което се съмнявам)едната дупка или от 5-те или от 4-те ще липсва а не вярвам някои да иска да кара така Най лесния начин да преминеш от 4х100 на 5х100 е друг,обади ми се на 0889917640 и ще ти кажа или пиши Л.С. сега нямам време да пиша
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Преминаване от 4х100 към 5х100 за Корадо!
G60 написа:djigo_doom написа: Най лесния начин да преминеш от 4х100 на 5х100 е друг,обади ми се на 0889917640 и ще ти кажа или пиши Л.С. сега нямам време да пиша
Еми обясни го тук, нали за това е този форум.
- Stef4o
- Мнения: 1532
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 19:24
- Автомобил: Golf V
- Двигател: BKD
- Местоположение: София
Re: Преминаване от 4х100 към 5х100 за Корадо!
Едно време Наско(Г60) и мен ме наплаши на ЛС и стигнахме до варианта с разпробиване, но доколкото разбрах пречел датчика за АБС-а и се взимат дискове от голф без АБС и се разбробиват на 5х100.
Ще споделя малко личен опит.Има вече реализиран проект от 4х100 към 5х100
Какъв е филма....
Отзад е елементарно - на голф 3 ГТИ задните дискове са лагер-диск и се махат лагерите на корадо и дисковете и направо се ниже диска от голф-а.Супорта пасва точно, даже вече е проверено, че стават задни апарати от ауди А3 1.8Т на супорти на корадо има малко заигравка с маркучите за спирачната течност.Това е за задницата.
Отпред - как става в моя случей:
цели полуоски с главини,лагери, шенкели от голф 3 ГТИ!
Накрайника не е проблемен.Захващането на окачването за шенкела е същото - също не е проблем.Кофти е шарнира, който при голф 3 е малко по странен и 3те дупки не пасват на тези на носача....по точно средната пасва, а другите две се разминават с малко, решението - разширяват се отворите на винтовете, но не се прекалява! - само колкото да може да се натъпка винчето през дупката.След това се стяга яко, може и за собствено успокоение да се сложат шайбички, въпреки, че според мен не е наложително.
еми честито - вече си имаме 5 дупки!
Не е кой знае каква философия
Ще споделя малко личен опит.Има вече реализиран проект от 4х100 към 5х100
Какъв е филма....
Отзад е елементарно - на голф 3 ГТИ задните дискове са лагер-диск и се махат лагерите на корадо и дисковете и направо се ниже диска от голф-а.Супорта пасва точно, даже вече е проверено, че стават задни апарати от ауди А3 1.8Т на супорти на корадо има малко заигравка с маркучите за спирачната течност.Това е за задницата.
Отпред - как става в моя случей:
цели полуоски с главини,лагери, шенкели от голф 3 ГТИ!
Накрайника не е проблемен.Захващането на окачването за шенкела е същото - също не е проблем.Кофти е шарнира, който при голф 3 е малко по странен и 3те дупки не пасват на тези на носача....по точно средната пасва, а другите две се разминават с малко, решението - разширяват се отворите на винтовете, но не се прекалява! - само колкото да може да се натъпка винчето през дупката.След това се стяга яко, може и за собствено успокоение да се сложат шайбички, въпреки, че според мен не е наложително.
еми честито - вече си имаме 5 дупки!
Не е кой знае каква философия
Re: Преминаване от 4х100 към 5х100 за Корадо!
Най лесно става като се разпробият главините и дисковете които са 4х100 на 5х100,едната дупка от 4-те става обща и се разпробиват нови 4-ри за 5х100 така от пред главината става универсална с 8 дупки 4х100 и 5х100 има лек проблем ако главината има АБС,защото тя(главината) има монтиран четец за АБС датчика, който педставлява кръгла ламаринка с дупки от която датчика на колелото взима информация. Именно в тази ламаринка е проблема защото тя е хваната към главината с 3 болтчета и точно едно от тях съвпада с един от новите отвори който трябва да се разпробият за 5х100,ето защо се взима само главина 4х100 без АБС разпробива се от 4х100 на 5х100 както съм обяснил по горе и ако толкова държите на АБС-а си монтирате отново ламаринката на новата главина
- napster
- Мнения: 1158
- Регистриран на: Съб 23 дек 2006 18:29
- Автомобил: BMW E30
- Двигател: 1.6 LPG
- Местоположение: Стара Загора
Re: Преминаване от 4х100 към 5х100 за Корадо!
А ако се махне тази ламаринка за датчика на АБС-а (понеже аз нямам ABS, а шенкелите които имам са такива от Корадо с АBS) нали пак става да се разпробие на 5х100 ?
http://img219.imageshack.us/i/19042011399.jpg
http://img219.imageshack.us/i/19042011399.jpg
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Пон 09 фев 2009 14:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Преминаване от 4х100 към 5х100 за Корадо!
какъв е тоя зор че влизаш в такава схема
- napster
- Мнения: 1158
- Регистриран на: Съб 23 дек 2006 18:29
- Автомобил: BMW E30
- Двигател: 1.6 LPG
- Местоположение: Стара Загора
Re: Преминаване от 4х100 към 5х100 за Корадо!
зор няма просто стават универсални главините и за двата вида джанти, а и съм си харесал едни джанти които са 5х100
- FreeSoul
- Мнения: 2751
- Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Преминаване от 4х100 към 5х100 за Корадо!
Мини през гаража да видиш на живо как е
Аз разпробих както предните главини, така и задните дискове, няма само дискове да сменям...
Минуса на цялата работа е кинтите, почнеш ли да пробиваш сменяш предните лагери задълже, хубаво е и дисковете да са нови, за да не дупчещ след време отново
Аз разпробих както предните главини, така и задните дискове, няма само дискове да сменям...
Минуса на цялата работа е кинтите, почнеш ли да пробиваш сменяш предните лагери задълже, хубаво е и дисковете да са нови, за да не дупчещ след време отново
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Преминаване от 4х100 към 5х100 за Корадо!
а какъв е проблема да се смени само и единствено главината
нито съм тръгнал да сменям, нито... просто питам, понеже имам свалени само главини и единственото което ми идва на ум , за да не стане е да има разлика в лагера с коли на 4х100
п.п. като се замисля, главините са ми от Б3 вр6 пасат, а шенкела е еднакъв с този другите пасати, корадо и т.н.... Няма как да има разлика в лагера. Според мен се искат само лагери и главините се качват без проблем на шенкела от корадо, без да се налага да се дупчи каквото и е да. За отзад е ясно...
нито съм тръгнал да сменям, нито... просто питам, понеже имам свалени само главини и единственото което ми идва на ум , за да не стане е да има разлика в лагера с коли на 4х100
п.п. като се замисля, главините са ми от Б3 вр6 пасат, а шенкела е еднакъв с този другите пасати, корадо и т.н.... Няма как да има разлика в лагера. Според мен се искат само лагери и главините се качват без проблем на шенкела от корадо, без да се налага да се дупчи каквото и е да. За отзад е ясно...
Re: Преминаване от 4х100 към 5х100 за Корадо!
pe6kata написа:а какъв е проблема да се смени само и единствено главината
нито съм тръгнал да сменям, нито... просто питам, понеже имам свалени само главини и единственото което ми идва на ум , за да не стане е да има разлика в лагера с коли на 4х100
п.п. като се замисля, главините са ми от Б3 вр6 пасат, а шенкела е еднакъв с този другите пасати, корадо и т.н.... Няма как да има разлика в лагера. Според мен се искат само лагери и главините се качват без проблем на шенкела от корадо, без да се налага да се дупчи каквото и е да. За отзад е ясно...
Шлиците са различни,ако смениш главината трябва да смениш и външното каре
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Преминаване от 4х100 към 5х100 за Корадо!
карето на пасат и корадо ли е различно, или карето на пасат вр6 Б3 и друг гт Б3 но 4 цилиндъра е различно?
Разликата в корадо не е ли в ширината на колата- носачи, полуоски, корм. щанги, но каретата да са еднакви?
главините са ми под ръка, не е проблем да ги измеря ако е необходимо...
п.п. с каретата и полуоските от Б3 съм, на "юбилйната" ходова част от Б4- именно шенкел с носача и шарнира, значи и б4 спокойно влиза в сметките по отношение на каретата
Разликата в корадо не е ли в ширината на колата- носачи, полуоски, корм. щанги, но каретата да са еднакви?
главините са ми под ръка, не е проблем да ги измеря ако е необходимо...
п.п. с каретата и полуоските от Б3 съм, на "юбилйната" ходова част от Б4- именно шенкел с носача и шарнира, значи и б4 спокойно влиза в сметките по отношение на каретата
Re: Преминаване от 4х100 към 5х100 за Корадо!
Разликата е в самия шлиц,каретата на Г3 ГТИ,Г3 ВР6,Пасат ВР6,Корадо ВР6 са с едри шлици докато каретата на Г2 ГТИ,Пасат 2.0 16В,Корадо Г60 са със ситни шлици,ето защо ако смениш главините трябва да смениш и каретата
Върни се в “Scirocco & Corrado”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта