Преминаване от 4х100 към 5х100 за Корадо!

Техническа и сервизна информация за най-спортните модели на VW
djigo_doom
Мнения: 13
Регистриран на: Чет 19 юни 2008 22:15
Автомобил:
Двигател:

Преминаване от 4х100 към 5х100 за Корадо!

Мнениеот djigo_doom » Вто 24 фев 2009 15:22


Колеги въпроса ми е за операцията по смяната на главините и преминаване от 4х100 към 5х100 интересува ме дали ще станат от голф-3 ГТИ(или други) на корадо Г-60(предполагам ще ми кажете,че няма неща които да не стават но дали ще е нужно да се сменят лагери и др. неща или само главините се размонтират от единият автомобил и се монтират на другият :?) :?:Питам ви защото ако се изисква подмяна на много детайли покрай главините ми се варти и вариант да си купя преходни фланци от В.Търново.Предварително благодаря :да:




Потребителски аватар
divaka
Мнения: 610
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 11:45
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 16vG60
Местоположение: София (Красна поляна)

Re: Преминаване от 4х100 към 5х100 за Корадо!

Мнениеот divaka » Вто 24 фев 2009 16:22


до колкото знам само за отзад става номера с подмяната на дисковете от Голф3 Гти,отпред обаче е по кофти ,Наско(G60) най добре може да ти каже,той я прави тази процедура :wink:


Потребителски аватар
Bubo
Мнения: 584
Регистриран на: Вто 19 сеп 2006 19:30
Автомобил: Audi S4 Biturbo
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: Преминаване от 4х100 към 5х100 за Корадо!

Мнениеот Bubo » Вто 24 фев 2009 18:38


.........

Последна промяна от Bubo на Чет 21 апр 2011 17:06, променено общо 1 път.


G60

Re: Преминаване от 4х100 към 5х100 за Корадо!

Мнениеот G60 » Сря 25 фев 2009 9:29


djigo_doom написа:за преминаване от 4х100 към 5х100 дали ще е нужно да се сменят лагери и др. неща или само главините се размонтират от единият автомобил и се монтират на другият :? :?:

Няма как да стане това което искаш,от зад Радо ти отговори вече...махаш и слагаш 5х100 без проблем,но за от пред НЕ СТАВА :idea: Трябва да смениш носачите,стабилизиращата щанга и шенкелите с главините. Но ако сложиш носачи от Г3 ГТИ ще ти излязат колелата с по 2-3см навън от двете страни,и ако евентуално решиш да слагаш по широки джанти ще имаш проблем :!: Другото което си решил,да си купиш преходни фланци от 4х100 на 5х100 нямя как да стане :!: една от дупките винаги е обща и дори някои да продава такива фланци(в което се съмнявам)едната дупка или от 5-те или от 4-те ще липсва а не вярвам някои да иска да кара така :roll: Най лесния начин да преминеш от 4х100 на 5х100 е друг,обади ми се на 0889917640 и ще ти кажа или пиши Л.С. :wink: сега нямам време да пиша


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Преминаване от 4х100 към 5х100 за Корадо!

Мнениеот leonardo_vd » Сря 06 май 2009 17:05


G60 написа:
djigo_doom написа: Най лесния начин да преминеш от 4х100 на 5х100 е друг,обади ми се на 0889917640 и ще ти кажа или пиши Л.С. :wink: сега нямам време да пиша

Еми обясни го тук, нали за това е този форум.


Потребителски аватар
Stef4o
Мнения: 1532
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 19:24
Автомобил: Golf V
Двигател: BKD
Местоположение: София

Re: Преминаване от 4х100 към 5х100 за Корадо!

Мнениеот Stef4o » Сря 06 май 2009 19:09


Едно време Наско(Г60) и мен ме наплаши на ЛС :Mr Green Fun и стигнахме до варианта с разпробиване, но доколкото разбрах пречел датчика за АБС-а и се взимат дискове от голф без АБС и се разбробиват на 5х100.

Ще споделя малко личен опит.Има вече реализиран проект от 4х100 към 5х100 :wink:
Какъв е филма....
Отзад е елементарно - на голф 3 ГТИ задните дискове са лагер-диск и се махат лагерите на корадо и дисковете и направо се ниже диска от голф-а.Супорта пасва точно, даже вече е проверено, че стават задни апарати от ауди А3 1.8Т на супорти на корадо :Mr Green Fun има малко заигравка с маркучите за спирачната течност.Това е за задницата.
Отпред - как става в моя случей:
цели полуоски с главини,лагери, шенкели от голф 3 ГТИ!
Накрайника не е проблемен.Захващането на окачването за шенкела е същото - също не е проблем.Кофти е шарнира, който при голф 3 е малко по странен и 3те дупки не пасват на тези на носача....по точно средната пасва, а другите две се разминават с малко, решението - разширяват се отворите на винтовете, но не се прекалява! - само колкото да може да се натъпка винчето през дупката.След това се стяга яко, може и за собствено успокоение да се сложат шайбички, въпреки, че според мен не е наложително.
еми честито - вече си имаме 5 дупки! :banana
Не е кой знае каква философия :wink:


G60

Re: Преминаване от 4х100 към 5х100 за Корадо!

Мнениеот G60 » Чет 07 май 2009 1:30


Най лесно става като се разпробият главините и дисковете които са 4х100 на 5х100,едната дупка от 4-те става обща и се разпробиват нови 4-ри за 5х100 така от пред главината става универсална с 8 дупки 4х100 и 5х100 има лек проблем ако главината има АБС,защото тя(главината) има монтиран четец за АБС датчика, който педставлява кръгла ламаринка с дупки от която датчика на колелото взима информация. Именно в тази ламаринка е проблема защото тя е хваната към главината с 3 болтчета и точно едно от тях съвпада с един от новите отвори който трябва да се разпробият за 5х100,ето защо се взима само главина 4х100 без АБС разпробива се от 4х100 на 5х100 както съм обяснил по горе и ако толкова държите на АБС-а си монтирате отново ламаринката на новата главина :idea:


Потребителски аватар
napster
Мнения: 1158
Регистриран на: Съб 23 дек 2006 18:29
Автомобил: BMW E30
Двигател: 1.6 LPG
Местоположение: Стара Загора

Re: Преминаване от 4х100 към 5х100 за Корадо!

Мнениеот napster » Сря 20 апр 2011 12:41


А ако се махне тази ламаринка за датчика на АБС-а (понеже аз нямам ABS, а шенкелите които имам са такива от Корадо с АBS) нали пак става да се разпробие на 5х100 ?

http://img219.imageshack.us/i/19042011399.jpg


doktor_boltz
Мнения: 19
Регистриран на: Пон 09 фев 2009 14:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Преминаване от 4х100 към 5х100 за Корадо!

Мнениеот doktor_boltz » Сря 20 апр 2011 21:14


какъв е тоя зор че влизаш в такава схема


Потребителски аватар
napster
Мнения: 1158
Регистриран на: Съб 23 дек 2006 18:29
Автомобил: BMW E30
Двигател: 1.6 LPG
Местоположение: Стара Загора

Re: Преминаване от 4х100 към 5х100 за Корадо!

Мнениеот napster » Чет 21 апр 2011 10:23


зор няма просто стават универсални главините и за двата вида джанти, а и съм си харесал едни джанти които са 5х100


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Преминаване от 4х100 към 5х100 за Корадо!

Мнениеот FreeSoul » Пон 25 апр 2011 8:14


Мини през гаража да видиш на живо как е :)

Аз разпробих както предните главини, така и задните дискове, няма само дискове да сменям...
Минуса на цялата работа е кинтите, почнеш ли да пробиваш сменяш предните лагери задълже, хубаво е и дисковете да са нови, за да не дупчещ след време отново


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Преминаване от 4х100 към 5х100 за Корадо!

Мнениеот pe6kata » Пон 25 апр 2011 8:42


а какъв е проблема да се смени само и единствено главината :roll:
нито съм тръгнал да сменям, нито... просто питам, понеже имам свалени само главини и единственото което ми идва на ум , за да не стане е да има разлика в лагера с коли на 4х100

п.п. като се замисля, главините са ми от Б3 вр6 пасат, а шенкела е еднакъв с този другите пасати, корадо и т.н.... Няма как да има разлика в лагера. Според мен се искат само лагери и главините се качват без проблем на шенкела от корадо, без да се налага да се дупчи каквото и е да. За отзад е ясно...


G60

Re: Преминаване от 4х100 към 5х100 за Корадо!

Мнениеот G60 » Пон 25 апр 2011 8:56


pe6kata написа:а какъв е проблема да се смени само и единствено главината :roll:
нито съм тръгнал да сменям, нито... просто питам, понеже имам свалени само главини и единственото което ми идва на ум , за да не стане е да има разлика в лагера с коли на 4х100

п.п. като се замисля, главините са ми от Б3 вр6 пасат, а шенкела е еднакъв с този другите пасати, корадо и т.н.... Няма как да има разлика в лагера. Според мен се искат само лагери и главините се качват без проблем на шенкела от корадо, без да се налага да се дупчи каквото и е да. За отзад е ясно...

Шлиците са различни,ако смениш главината трябва да смениш и външното каре


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Преминаване от 4х100 към 5х100 за Корадо!

Мнениеот pe6kata » Пон 25 апр 2011 9:15


карето на пасат и корадо ли е различно, или карето на пасат вр6 Б3 и друг гт Б3 но 4 цилиндъра е различно?
Разликата в корадо не е ли в ширината на колата- носачи, полуоски, корм. щанги, но каретата да са еднакви?
главините са ми под ръка, не е проблем да ги измеря ако е необходимо...

п.п. с каретата и полуоските от Б3 съм, на "юбилйната" ходова част от Б4- именно шенкел с носача и шарнира, значи и б4 спокойно влиза в сметките по отношение на каретата


G60

Re: Преминаване от 4х100 към 5х100 за Корадо!

Мнениеот G60 » Пон 25 апр 2011 11:17


Разликата е в самия шлиц,каретата на Г3 ГТИ,Г3 ВР6,Пасат ВР6,Корадо ВР6 са с едри шлици докато каретата на Г2 ГТИ,Пасат 2.0 16В,Корадо Г60 са със ситни шлици,ето защо ако смениш главините трябва да смениш и каретата :!:



Върни се в “Scirocco & Corrado”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта