освен капака, какво друго трябва да се предвиди
моста и дължината на полуоските същите ли?
другото е че най-вероятно ще трябва да се смени радиатора и дифузьора.
нещо друго има ли, което да не ме хване неподготвен, че почват сериозно да ми се въртят едни щуротии из главата ?
п.п. май направо можеше да се обърна на лично към наско(г60)
Разлики м/у корадо г60 и вр6
Re: Разлики м/у корадо г60 и вр6
Освен капака,разликите са в десен заден тампон на мотора при Г60 е като на Г2 а при ВР6 е като на Г3 ГТИ. Сменяш моста с такъв от Г3 ГТИ или някои от пасатските мостове които имаш Дължината на полуоските е еднаква но при ВР6 е с външни карета като на Г3 ГТИ с едър шлиц(външните карета на ВР6,ГТИ имат разлика с тези на Г60 и в самата дължина) което налага преминаването на дискове и главини 5х100 плюс смяна на носачи щанга и т.н. което не ти го препоръчвам заради изнасянето на гумите с по 3-4см навън и по този начин става леко трудно слагането на джанти с малък офсет и голямо "J"
Лично аз съм с полуоски от ВР6 и външни карета от Г60 за да мога да оставя цялата ходова част от Г60 и съм разпробил дисковете и главините на 5х100. Разлика има и в предния тампон на мотора но аз оставих този от Г60,също така очиларките на Г60 и ВР6 са различни но определено здрава очиларка и то от ВР6 е цяло чудо да намериш така ,че ще ти се наложи да сложиш "слим" перки за радиатора.
Друго по съществено не се сещам в момента но ако имаш затруднения знаеш ми телефона,предполагам трябва да ти пратя капак скоро
Лично аз съм с полуоски от ВР6 и външни карета от Г60 за да мога да оставя цялата ходова част от Г60 и съм разпробил дисковете и главините на 5х100. Разлика има и в предния тампон на мотора но аз оставих този от Г60,също така очиларките на Г60 и ВР6 са различни но определено здрава очиларка и то от ВР6 е цяло чудо да намериш така ,че ще ти се наложи да сложиш "слим" перки за радиатора.
Друго по съществено не се сещам в момента но ако имаш затруднения знаеш ми телефона,предполагам трябва да ти пратя капак скоро
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Разлики м/у корадо г60 и вр6
а какъв е проблема просто да си остана на 4х100
вътрешните карета са еднакви 100мм и смяната да стане единствено с кутията, като от въртешните карета вкл. навън нищо да не се пипа? Не ми се иска да минавам на 5х100, макар че имам ходова част от пасат вр6 б4, дето се води юбилейната. Въобще съм зареден с достатъчно части като шенкели, главини, карета за юби ходовата част и ми е много по-удобно да поддържам нея, отколкто тая за г2 гти. за ъбгрейт на спирачките 5х100 също ми е по-удобен
Целата работа е че колата е с един любим мой модел борбет А , 9-ки с малък офсет 4х100 и варианта е разпробиване на главините ако се ползва юби ходовата част. За фланци място няма, освен ако не се раздува
не съм мерил, но що си мисля че моста на пасата е различен- ще дойде разлика в отворите за захващане към купето. Мисля че разстоянието м/у роговете на пасата ще е по-голямо.
явно отпред за охлеждането ще се работи с флекса. Тъкмо ще натъпча и радиатор от пасат вр6, който е най-големия възможен и по принцип в корадо не влиза, пробвали сме го. Колкото по-голям, толкова по-добре важи и за радиаторите
вътрешните карета са еднакви 100мм и смяната да стане единствено с кутията, като от въртешните карета вкл. навън нищо да не се пипа? Не ми се иска да минавам на 5х100, макар че имам ходова част от пасат вр6 б4, дето се води юбилейната. Въобще съм зареден с достатъчно части като шенкели, главини, карета за юби ходовата част и ми е много по-удобно да поддържам нея, отколкто тая за г2 гти. за ъбгрейт на спирачките 5х100 също ми е по-удобен
Целата работа е че колата е с един любим мой модел борбет А , 9-ки с малък офсет 4х100 и варианта е разпробиване на главините ако се ползва юби ходовата част. За фланци място няма, освен ако не се раздува
не съм мерил, но що си мисля че моста на пасата е различен- ще дойде разлика в отворите за захващане към купето. Мисля че разстоянието м/у роговете на пасата ще е по-голямо.
явно отпред за охлеждането ще се работи с флекса. Тъкмо ще натъпча и радиатор от пасат вр6, който е най-големия възможен и по принцип в корадо не влиза, пробвали сме го. Колкото по-голям, толкова по-добре важи и за радиаторите
Re: Разлики м/у корадо г60 и вр6
Няма никакъв проблем да си останеш 4х100,аз разпробивах главините и дисковете от 4х100 на 5х100 заради джантите но щом ще оставаш с борбет-а тогава няма никакъв проблем,сменяш само моста с такъв от Г3 ГТИ с пасатските мостове не съм запознат.
По принцип полуоските на ВР6 уж са по здрави затова написах ,че можеш да ги сложиш тях с външните карета от Г60 но не е никакъв проблем да оставиш и оригиналните полуоски заедно с каретата от корадото,достатъчно здрави са
А за радиатора аз също съм с най големия които се слага на VW,взех го от някакъв СЕАТ не помня модела но е 2 пъти по голям от на Г60 но не се е налагало да режа нищо
По принцип полуоските на ВР6 уж са по здрави затова написах ,че можеш да ги сложиш тях с външните карета от Г60 но не е никакъв проблем да оставиш и оригиналните полуоски заедно с каретата от корадото,достатъчно здрави са
А за радиатора аз също съм с най големия които се слага на VW,взех го от някакъв СЕАТ не помня модела но е 2 пъти по голям от на Г60 но не се е налагало да режа нищо
- ivo16VTI
- Мнения: 177
- Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
- Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
- Двигател: AAA-1991
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Разлики м/у корадо г60 и вр6
Аз сьм с радиатор от голф3вр6- най големия и трябваше да
барна малко долната конзола.Проблема идва от височината!
барна малко долната конзола.Проблема идва от височината!
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Разлики м/у корадо г60 и вр6
радиатор от пасат вр6 не става в корадо вр6, пробвано е. Със сигурност във височината, мисля че идваше и по-дълъг но за това не съм 100% сигурен. Говорим без доработки, ясно е че като се резне тук там, няма къде да иде да не влезе...
- ivo16VTI
- Мнения: 177
- Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
- Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
- Двигател: AAA-1991
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Разлики м/у корадо г60 и вр6
Насе скивай тука-такьв тампон не си виждал(относно магарето)
http://media.snimka.bg/9135/024526038.jpg?r=0
Относно капака-издумбения хич не ме кефи(като след челен удар е)
П.П. Това е мое мнение-не ангажирам никого с него!
http://media.snimka.bg/9135/024526038.jpg?r=0
Относно капака-издумбения хич не ме кефи(като след челен удар е)
П.П. Това е мое мнение-не ангажирам никого с него!
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Разлики м/у корадо г60 и вр6
колега, съдейки по тампона си мисля че си колата ти не е била оригинална вр6
с стоковия всм. колектор ли си останал, и ако си с капака от г60, предполагам си пуснал малко мотора наполу чрез тампоните?
с стоковия всм. колектор ли си останал, и ако си с капака от г60, предполагам си пуснал малко мотора наполу чрез тампоните?
- ivo16VTI
- Мнения: 177
- Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
- Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
- Двигател: AAA-1991
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Разлики м/у корадо г60 и вр6
Много си прав Пешка за всичко !
Тука може да видиш или да не видиш мотора колко се показва
http://media.snimka.bg/9488/025231029.jpg?r=0
Нямам нови снимки но колата отдавна е в движение.
Тука може да видиш или да не видиш мотора колко се показва
http://media.snimka.bg/9488/025231029.jpg?r=0
Нямам нови снимки но колата отдавна е в движение.
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Пон 09 фев 2009 14:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Разлики м/у корадо г60 и вр6
Чакай да ти кажа. Магаре от Г3 ако сложиш, мотора ще ти стои на една страна. Това съм го виждал. Сигурно е. Режеш тампона. Дори може да си ги врътнеш всичките от полеуретан. Иначе очиларката - колегите да кажат. Но магарето за корадо ВР няма нищо общо с другите. Аз мисля че ще трябва в процеса на садене на мотора да го мислиш.
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Пон 09 фев 2009 14:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Разлики м/у корадо г60 и вр6
А за изтумбения капак няма какво да се коментира. Все едно друга кола гледаш отпред.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Разлики м/у корадо г60 и вр6
г60а-тката съм я свалил- имам да оправя някои дреболии по мотора и кутията...
мотора отвратителен за работа, толкова е недостъпно всичко, толкова е претрупан, като същевременно е глупав като управление мотор, толкова е смотан че... нямам думи. Хич не ме кефи, за пръв път работя по мотор без мерак. Вярно е и че не го познавам, но е на светлиннии години от вр6-цата като двигател във което и да е отношение.
Добре че е на принудително пълнене... Ако трябва да съм честен, моя както е с турбо и на 1бар върви доста прилично, но ако все пак остана с него, смятам да му сменя мапа, да сложа 440-ки и колата да се кара на 1.5
Иначе докато е свален, ще премеря дали мост от пасат ще влезе. Разбрах че в очиларката има някаква разлика, но в краен случаи с флекса и СО-то ще се донапасват нещата, стига да се реша, че много малко ми остава...
мотора отвратителен за работа, толкова е недостъпно всичко, толкова е претрупан, като същевременно е глупав като управление мотор, толкова е смотан че... нямам думи. Хич не ме кефи, за пръв път работя по мотор без мерак. Вярно е и че не го познавам, но е на светлиннии години от вр6-цата като двигател във което и да е отношение.
Добре че е на принудително пълнене... Ако трябва да съм честен, моя както е с турбо и на 1бар върви доста прилично, но ако все пак остана с него, смятам да му сменя мапа, да сложа 440-ки и колата да се кара на 1.5
Иначе докато е свален, ще премеря дали мост от пасат ще влезе. Разбрах че в очиларката има някаква разлика, но в краен случаи с флекса и СО-то ще се донапасват нещата, стига да се реша, че много малко ми остава...
Re: Разлики м/у корадо г60 и вр6
[q uote="doktor_boltz"]Чакай да ти кажа. Магаре от Г3 ако сложиш, мотора ще ти стои на една страна. Това съм го виждал. Сигурно е. Режеш тампона. Дори може да си ги врътнеш всичките от полеуретан. Иначе очиларката - колегите да кажат. Но магарето за корадо ВР няма нищо общо с другите. Аз мисля че ще трябва в процеса на садене на мотора да го мислиш.[/quote]
Определено магаре от г3 гти ще ти свърши работа,аз съм с такова и мотора ми стои в коша точно и равно все едно винаги си е бил там. И не мисля че има някаква разлика в магаретата на г3 вр6 и корадо вр6 а като сравнявах мостове от г3 вр6 и г3 гти разлика не открих. А за мотора няма кво да се чудиш,слагай вр-а в коша и карай Относно капаците и на мен стария по ми харесваше преди но сега като свикнах да гледам колата с изтумбения взе да да ми харесва повече с него а стария ми изглежда леко постин и хилав
Определено магаре от г3 гти ще ти свърши работа,аз съм с такова и мотора ми стои в коша точно и равно все едно винаги си е бил там. И не мисля че има някаква разлика в магаретата на г3 вр6 и корадо вр6 а като сравнявах мостове от г3 вр6 и г3 гти разлика не открих. А за мотора няма кво да се чудиш,слагай вр-а в коша и карай Относно капаците и на мен стария по ми харесваше преди но сега като свикнах да гледам колата с изтумбения взе да да ми харесва повече с него а стария ми изглежда леко постин и хилав
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Разлики м/у корадо г60 и вр6
Допуснах някои липси по окомплектоването на втори вр6 мотор и качих пак г60 мотора. Като се подготвя по-сериозно откъм спирачки, абс, ходова част и окачване, тогава ще я смятам, че сега имам и други приоритети...
имах да оправя някои неща, хем и повод да го разглобя и да го прегледам . наредих му други скорости
диф 3.39
1-3.30
2-1.94
3-1.31
4-0.97
5-0.795 (трябваше да е 0.756, но се оказа че погрешка съм я изхвърлил , а заради нея купих цяла кутия )
Сега е доста по-добре с дългите скорости, особено на 1 и 2.
имах да оправя някои неща, хем и повод да го разглобя и да го прегледам . наредих му други скорости
диф 3.39
1-3.30
2-1.94
3-1.31
4-0.97
5-0.795 (трябваше да е 0.756, но се оказа че погрешка съм я изхвърлил , а заради нея купих цяла кутия )
Сега е доста по-добре с дългите скорости, особено на 1 и 2.
Върни се в “Scirocco & Corrado”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта