Опции за надуване на Corrado G60
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Сря 18 ное 2009 9:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pazardjik
Опции за надуване на Corrado G60
Здравейте, колеги. Интересува ме конкретно при G60 какви са вариантите за раздуване. Гледам ги делят на stageове, т.е. няма да е само ролката на компресора. Каква е максималната мощност след всичко, която може да се чака. Не искам да се сменя компресора. Гнусно ми е толкова рядко нещо да го докарам до нещо обикновено. Искам да остане G60 до самия край. Какво може да се барне е въпроса по него и на какви стъпки като мощност
Re: Опции за надуване на Corrado G60
Всяко баране ще му скъси живота неимоверно много...
Иначе с по малка шайба и необходимия чип нещата ще се засилят,ама колата няма да литне.Но това ти е единствения вариянт,след като искаш да си останеш с ладера,но пак казвам,че всяко намаляване на шайбата му скъсява пробега за ревизия,а от там и живота...
Иначе с по малка шайба и необходимия чип нещата ще се засилят,ама колата няма да литне.Но това ти е единствения вариянт,след като искаш да си останеш с ладера,но пак казвам,че всяко намаляване на шайбата му скъсява пробега за ревизия,а от там и живота...
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пет 12 фев 2010 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
Re: Опции за надуване на Corrado G60
Здравей колега!Прав си,че има различни нива на тунинговане,наречени "стейджове".Най-простата интервенция за покачване на мощност на стокова Г-60-ка е по-малка по диаметър ролка и съответно програмиран чип за този размер.Но това е едва началото.Има още доста неща,които могат да се направят,но разбираемо и цената скача.Под допълнителни интервенции имам напредвид:RS обработка на компресора (както на входящия въздушен поток към компресора,така и на изходящия);подмяна на газоразпределителния вал - тук има много условности и доста различни видове валове с различни ъгли и лифтове,трябва да се внимава с "агресивността" на вала,тъй като има граница,над която се налага преминаване към механични повдигачи(сами разбирате,че ако се търси максимума от двигателя,без да вадим компресора от уравнението се налага и смяната на тези повдигачи и още няколко неща,но мисля да невлизам в подробности)- има валове с приемливи параметри при които ще останеш със стоковите повдигачи и резултата е приемлив(това е относително понятие);по-високите "стейджове" изискват задължително бензинов регулатор,настроен на съответното налягане.Имайте напредвид,че има компресорни шайби по 58мм,а може би и по-надолу,но те не са за всекидневна употреба.Препоръчват диаметри от 65мм нагоре,като съответно по-малкият диаметър предизвиква по-голям оборот на роторната част на компресора,а от там и по-голям надув.Трябва да се знае,че се продават по-широки колани и зъбни колела за зацепването на компресора при малки шайби.При по-големи обороти на ладера се слагат специални обслужващи комплекти,които са от по-добри материали(няма да влизам в подробности).Има и още доста допълнения,като преминаване от 1.8L на 1.9L,но предполагам това не ви интересува,както и преминаване от 8 клапана към 16.Има още доста неща,но нека неразводнявам темата.По-горе съм посочил основните!Моля ако някой вижда нещо за редактиране нека не се срамува да го направи...човек се учи докато е жив!Предпочитам коментари и допълнителна информация да бъдат писани в темата,за да е полезна на всички ползващи форума!
Лек и ползотворен ден!!!
Лек и ползотворен ден!!!
- ivo16VTI
- Мнения: 177
- Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
- Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
- Двигател: AAA-1991
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Опции за надуване на Corrado G60
Най-лесния начин за засилване на компресора е--сваляш го от колата слагаш го в черен плик(да не се вижда)
отиваш на полето и гледаш кьде не минават кучета и го хвьрляш !
П.П. Лично мнение-не ангажирам никого с него !
отиваш на полето и гледаш кьде не минават кучета и го хвьрляш !
П.П. Лично мнение-не ангажирам никого с него !
- victorp
- Мнения: 148
- Регистриран на: Съб 10 фев 2007 22:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Опции за надуване на Corrado G60
Здравейте,и аз карам корадо г60 интересува ме освен малка шайба за компресора + чип може ли да се монтира глава 16 клапанова от КР на мястото на 8 клапановата,възможно ли е.
- ivo16VTI
- Мнения: 177
- Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
- Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
- Двигател: AAA-1991
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Опции за надуване на Corrado G60
victorp написа:Здравейте,и аз карам корадо г60 интересува ме освен малка шайба за компресора + чип може ли да се монтира глава 16 клапанова от КР на мястото на 8 клапановата,възможно ли е.
Ако компресия примерно 5 бара те устройва директно можеш да я монтираш
- victorp
- Мнения: 148
- Регистриран на: Съб 10 фев 2007 22:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Опции за надуване на Corrado G60
ivo16VTI написа:victorp написа:Здравейте,и аз карам корадо г60 интересува ме освен малка шайба за компресора + чип може ли да се монтира глава 16 клапанова от КР на мястото на 8 клапановата,възможно ли е.
Ако компресия примерно 5 бара те устройва директно можеш да я монтираш
Чакам отговор от компетентни в тази свера хора,защо не става или ако става как да се направи. Виждал съм G60-16v само на снимка.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Сря 18 ное 2009 9:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pazardjik
Re: Опции за надуване на Corrado G60
Ролка под 65 мм + кит с по-широки зацепващи зъбни колелца и по-широк ремък ми звучи добре. Гледах на Bahn Brenner Motorsport китовете, но са адски голям лев просто. За конверсия на 16V не може ли просто да се монтира с малка преработка G60ка на 1.8T 5V мотора ? Даже е 20V ама май няма да е толкоз лесно, имайки впредвид разликите в сгъстяванията. Едва ли ще се стига до повдигачи.
Върни се в “Scirocco & Corrado”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта