VW Corrado, 1992, 9A - Освежаване

Техническа и сервизна информация за най-спортните модели на VW
Потребителски аватар
beyker_boy
Мнения: 245
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 21:17
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 9A
Местоположение: Червен бряг
Контакти:

Re: VW Corrado, 1992, 9A - Освежаване

Мнениеот beyker_boy » Нед 26 яну 2014 21:12


Открих от къде идва този кабел. Оказа се, че е свързан с кабелите, които са за плафончето, което отива в жабката. Единственото, за което се сетих е, че е пуснат този кабел за пепелника при задната седалка. При пепелника има пригодено място за поставяне на букса, но кабел до там няма. Това е единственото обяснение според мен. Сега стигнах до втори въпрос с кабелите. Точно там мъдето ми стоят бушоните има едно снопбе с кабели, което не е сигурно какво е. Ще съм благодарен, ако някой сподели инфо.
Прикачени файлове
IMG-20140126-00022.jpg
IMG-20140126-00023.jpg




Потребителски аватар
beyker_boy
Мнения: 245
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 21:17
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 9A
Местоположение: Червен бряг
Контакти:

Re: VW Corrado, 1992, 9A - Освежаване

Мнениеот beyker_boy » Вто 25 фев 2014 11:13


Направих ремонта на парното. Сега от духалките направо пари на ръзете. Клапите ги дадох на един приятел и той ги облепи с нещо като асфалт - много здраво и отгоре с алуминиево покритие. Дебелината е около 2-3 мм. Не го знам какво е точно, но стои на ролка. Широчината на ролката е таман колкото на клапите. Лошото е, че сега дунапрена, който е на радиаторчето обгоря и направо в колата мерише на изгорели вестнци. Отремонтирах си и моторчето на парното. Като включех на първа и втора степен нещо бучеше. Окомплектовах кабелите. Лошото е, че след като приключих с всичко и тръгнах да събирам инструментите и при отварянето на вратата и се счупи бравата. Глава ме зоболя. Сега ще търся от Пасат. Другото, което направих - свалих накладките и апаратите. Предстои смяна на накладките и ще освежа и апаратите. Друго развитие няма.
Прикачени файлове
IMG-20140222-00042.jpg
IMG-20140222-00043.jpg
IMG-20140222-00045.jpg
IMG-20140222-00046.jpg
IMG-20140223-00047.jpg




Потребителски аватар
beyker_boy
Мнения: 245
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 21:17
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 9A
Местоположение: Червен бряг
Контакти:

Re: VW Corrado, 1992, 9A - Освежаване

Мнениеот beyker_boy » Вто 25 фев 2014 11:14


Още една снимка на клапата. Извинявам се за качеството.

Едит: Забравих да напиша и два реда за Ауто Плюс. Тези ме изумиха, като ми изкараха радиаторче за Корадо с десен волан. Евала.
Прикачени файлове
IMG-20140222-00044.jpg
IMG-20140222-00041.jpg




vwgolf1.9td
Мнения: 5
Регистриран на: Съб 08 фев 2014 10:57
Автомобил:
Двигател:

Re: VW Corrado, 1992, 9A - Освежаване

Мнениеот vwgolf1.9td » Пет 11 апр 2014 10:05


Колега виждам ,че доста си се постарал с този автомобил и то професионално ,и затова искам да те попитам дали КОРАДОТО е вазимно -заменими с например Голф или Пасат ,ако не дали поддръжката му е в пъти по -скъпа от тези на ГОлф ... ?




svetlio p_GT
Мнения: 302
Регистриран на: Сря 30 май 2007 17:10
Автомобил:
Двигател:

Re: VW Corrado, 1992, 9A - Освежаване

Мнениеот svetlio p_GT » Пет 18 апр 2014 20:44


vwgolf1.9td написа:Колега виждам ,че доста си се постарал с този автомобил и то професионално ,и затова искам да те попитам дали КОРАДОТО е вазимно -заменими с например Голф или Пасат ,ако не дали поддръжката му е в пъти по -скъпа от тези на ГОлф ... ?

Повечето части са идентични с тези от Голф 2 и Пасат Б3 с изключение на купето.Поддръжката не е по-скъпа.




Потребителски аватар
beyker_boy
Мнения: 245
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 21:17
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 9A
Местоположение: Червен бряг
Контакти:

Re: VW Corrado, 1992, 9A - Освежаване

Мнениеот beyker_boy » Пон 24 ное 2014 12:26


Добър ден колеги. Боядисах цялостно колата. За първи път боядисвам кола и като цяло се получи прилично. Смених уплътнението на предното стъкло с ново. Това беше малко по тегаво като цяло. Уплътнението на предното скъкло се състои от 4 части. От двете страни две пластмасови, отгоре едно гумено и още едно гумено, което минава от ляво, от дясно и отгоре на стъклото. Като да сваля уплътнението преди боядисването го скъсах, отделно отдясната страна пластмасата беше счупена откакто купих колата. Тръгнах да търся и да питам по магазините - няма. Намерих едно уплътнение, това дългото, което е около цялото стъкло, но ми искаха 55 лв за него втора употреба. Та си поръчах от и-бей. Целия комплект ми излезе с доставката около 87,00 лв. чисто нови. Сега въпроса ми към вас е как да постъпя в емблемите? Оригиналния надпис Сorrado е надран. Така я купих. Самия никел отгоре е надран. Емблемата не е надрана, а отвътрешната страна е започнал направо да пада хрома. Та дали да ги подготвя и да ги пръсна и тях примерно с някаква тъмно червена боя. Или какво да правя въобще? Оригинална задна хробирана емблема ще стъпи на около 100 лв. А надпис Corrado оригинално никелиран не намерих. Благодаря. И друго да попитам. Уплътнението на задното стъкло влезе много плътно. На предното също влезе с усилие, но не стои така плътно като задното. Грешно ли постъпих, като не ги намазах със силикон? Оригинално като ги свалих бяха без силикон, затова сега не сложих.




Потребителски аватар
beyker_boy
Мнения: 245
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 21:17
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 9A
Местоположение: Червен бряг
Контакти:

Re: VW Corrado, 1992, 9A - Освежаване

Мнениеот beyker_boy » Вто 02 дек 2014 23:29


Добър вечер. Като да боядисвам колата трябваше да я преместя на около 300 метра. И въпреки, че знаех, че няма достатъчно бензин тръгнах. И много ясно колата изгасна за бензин. Ходих, купих и зор видях, докато запали. След това пак ми прави проблем при паленето, но сега като че ли изчезна. Но отново ново 20. Спря да показва нивото на бензина. Извадих помпата, оправих нивомера на горивото. Но видях, че тампона на помпата се разпада. Самата гума станала като силикон. Самия тампон си се разпадна. Ходих до няколко магазина за авто части и е явно, че няма да намеря. По принцип, вече ми хрумна как да го побългаря, но не е там работата. Някой, ако се е сблъсквал, да пише.
Прикачени файлове
P1060488.JPG
P1060487.JPG
P1060486.JPG
P1060485.JPG
P1060484.JPG




Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 3499
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993
Местоположение: Равно поле
Контакти:

Re: VW Corrado, 1992, 9A - Освежаване

Мнениеот bbboiko2004 » Чет 31 мар 2016 16:09


Доста време е минало, но има ли развитие с тази кола ?




Потребителски аватар
beyker_boy
Мнения: 245
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 21:17
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 9A
Местоположение: Червен бряг
Контакти:

Re: VW Corrado, 1992, 9A - Освежаване

Мнениеот beyker_boy » Вто 05 апр 2016 13:19


bbboiko2004 написа:Доста време е минало, но има ли развитие с тази кола ?


Като цяло, откакто я боядисах нищо не съм правил по нея. Карам я малко рядко. Стои си в гаража. От началото на зимата съм я изкарвал десетина пъти от гаража. Имам доста ангажименти на последък и не остава време за нея. Като цяло ми е останало да и направя една хубава изпускателна система, понеже оригиналната вече няма какво да дава. Иска ми се наистина да е добра системата, да не се чува бучене и т. н. Гледах на Уоукър, но се оказа, че цената е доста солена. Крайното гърне и резонатора могат да се преживеят, но голямото гърне, което се намира под задната седалка струва около 450-470 лв. След това се чудя дали да и сложа регулируемо окачване(въпреки, че тук мненията са много противоположни) и едни по-хубави джанти. Тези хич не са лоши, много леки и здрави са, но просто не и отиват на тази кола. Общо взето това е за сега около колата. Ето една снимка от есента.
Прикачени файлове
12047086_1655812921332216_7152959770720204283_n.jpg




Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 3499
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993
Местоположение: Равно поле
Контакти:

Re: VW Corrado, 1992, 9A - Освежаване

Мнениеот bbboiko2004 » Вто 05 апр 2016 16:36


Щом не ти е ежедневка и не я караш всеки ден. Скачай във филма с джанти и окачване. Така може да се преживее дрънкането от окачването и ниските гуми. Въпреки, че ако купиш по-хубаво окачване с реглаж на твърдост, може и да си "стенс" без да си разбиваш камъните в бъбреците. За генерацията, 2 резонаторни гърнета и едно крайно ще ти е приятно. Току изпадат оригинални крайни ремус за Корадо.





Върни се в “Scirocco & Corrado”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта