VW Corrado, 1992, 9A - Освежаване

Техническа и сервизна информация за най-спортните модели на VW
Потребителски аватар
beyker_boy
Мнения: 245
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 21:17
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 9A
Местоположение: Червен бряг
Контакти:

Re: Освежаване

Мнениеот beyker_boy » Пон 02 юли 2012 22:00


Тук вече леко по леко започвам да търкам колекторите с едрата шкурка.
Прикачени файлове
DSCF5506.JPG




Потребителски аватар
beyker_boy
Мнения: 245
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 21:17
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 9A
Местоположение: Червен бряг
Контакти:

Re: Освежаване

Мнениеот beyker_boy » Вто 03 юли 2012 22:07


След като започнах с шкурка 180, след това 240, след това 400, след това 800, 1600 и 2000, поръчах една паста от интернет и няколко водела кичета. И незнам защо така ми се струва, но преди да мина колекторите с кичетата и пастата, като че ли лъскаха повече. Все пак резултата, който достигнах с търкането на колекторите е следния
Прикачени файлове
100_5510.JPG
100_5503.JPG
100_5501.JPG


Потребителски аватар
beyker_boy
Мнения: 245
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 21:17
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 9A
Местоположение: Червен бряг
Контакти:

Re: Освежаване

Мнениеот beyker_boy » Вто 03 юли 2012 22:14


Както виждате ефекта не е като при хората, които се занимават с полиране. Някак си не са така лъскави. Но в банята за по няколко часа на вечер и с уменията, които имам пак не е лошо като резултат. Поръчах от интернет препарат за запечатване Перцента и намазах всичко. Всичко, което направих е направено стъпка по стъпка, като се ръководех предимно от хората писали във форума.


Потребителски аватар
beyker_boy
Мнения: 245
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 21:17
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 9A
Местоположение: Червен бряг
Контакти:

Re: Освежаване

Мнениеот beyker_boy » Сря 04 юли 2012 17:58


След като излъсках елементите, боядисах блока на двигателя. За целта купих черен, бързосъхнещ грунд. Уж бил за черни и цветни метали, и издържал на висока температура, но колко е вярно то ще си покаже. Боядисах блока. Чудих се дали да боядисам и главата. В крайна сметка не я боядисах. Не я и излъсках, а я оставих както си е. Само леко я позачистих. Боядисах и стоиките за алтернатора, стойките, които държат всмукателния колектор отзадната страна, стойките на жилото за газта, всички шайби (без тези под пластмасовия капак). Общо взето се получи така -
Прикачени файлове
SDC12576.JPG


Потребителски аватар
beyker_boy
Мнения: 245
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 21:17
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 9A
Местоположение: Червен бряг
Контакти:

Re: Освежаване

Мнениеот beyker_boy » Чет 05 юли 2012 22:29


След това купих нова водна помпа, нови гарнитури на капака на клапаните и на колекторите, нови датчици за високото и ниското налягане на маслото, нови фланци и още дреболии. Водната помпа я докарах до този и вид.
Прикачени файлове
IMG00024-20120626-1953.jpg


Потребителски аватар
beyker_boy
Мнения: 245
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 21:17
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 9A
Местоположение: Червен бряг
Контакти:

Re: Освежаване

Мнениеот beyker_boy » Чет 05 юли 2012 22:31


Мантирана, водната помпа изглежда така:
Прикачени файлове
SDC12579.JPG
SDC12580.JPG


Потребителски аватар
beyker_boy
Мнения: 245
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 21:17
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 9A
Местоположение: Червен бряг
Контакти:

Re: Освежаване

Мнениеот beyker_boy » Чет 05 юли 2012 22:35


Две минути след като сложих капака на клапаните го заснех, но за жалост с телефона. Но горе долу се вижда.
Прикачени файлове
IMG00017-20120617-1304.jpg
IMG00018-20120617-1304.jpg


Потребителски аватар
Wrofeel_VR6
Мнения: 1670
Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
Двигател: AEB
Местоположение: Видин

Re: Освежаване

Мнениеот Wrofeel_VR6 » Чет 05 юли 2012 22:40


Много хубав си го направил :applause: .


Потребителски аватар
beyker_boy
Мнения: 245
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 21:17
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 9A
Местоположение: Червен бряг
Контакти:

Re: Освежаване

Мнениеот beyker_boy » Чет 05 юли 2012 22:46


А нали ви казвам, че накупих разни части - водна помпа, датчици за налягане на маслото, гарнитурите, ремъци, ролка и т.н. Много ми ставаше кофти, че всичко, което свалих от колата беше оригинално. В смисъл, не фабричното, това с което колата е излязла от магазина. Примерно на водната помпа - беше със знака на Ауди и Фолксваген, на гарнитурата на капака на клапаните - пак, на датчиците за малсото - пак. Дори и на ръждясалите скоби на маркуча, който връща антифриза от радиатора към казанчето (тънкия маркуч отгоре) имаха емблемите на двете марки. Викам си - как може ма.ка му стара да нямаме никакъв стандарт за доставките на резервни части??? Тук части всякакви и каквито и да вземеш все те е страх какво ще излезе. В Англия отиваш, казваш - "Искам шарнир", казваш регистрационния номер на колата и те ти го носят. Няма да ти обясняват - имаме китайски, турски, френски и т. н. Няма да те питат - " ще продаваш ли колата или ще си я правиш за себе си"? Защото ако ще я продаваш - сложи по-галемите ментаци. Нямаме стандарти, нямаме нищо.


Потребителски аватар
beyker_boy
Мнения: 245
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 21:17
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 9A
Местоположение: Червен бряг
Контакти:

Re: Освежаване

Мнениеот beyker_boy » Чет 05 юли 2012 22:47


Wrofeel_VR6 написа:Много хубав си го направил :applause: .



Благодаря :wink:


Потребителски аватар
beyker_boy
Мнения: 245
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 21:17
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 9A
Местоположение: Червен бряг
Контакти:

Re: Освежаване

Мнениеот beyker_boy » Вто 10 юли 2012 23:13


Следващото нещо, което трябваше да направя, беше да пооправя моторчето на перката на радиатора. На първата (бавна фаза) на въртене много бавно се въртеше и скърцаше много силно. Та отворих моторчето и вътре има две фтулки, които държат оста на роторчето, които с времето се износили сериозно. Грешката ми беше, че не направих снимки, но сега ще го нарисувам, доколкото мога.


Потребителски аватар
beyker_boy
Мнения: 245
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 21:17
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 9A
Местоположение: Червен бряг
Контакти:

Re: Освежаване

Мнениеот beyker_boy » Вто 10 юли 2012 23:18


Проблема го оправих временно така да се каже. Просто обълнах втулката наопаки, опънах пластинките на притискателната шайба на фтулката, поставих кичето и го напоих с масло. Казвам, че това е временно решение. Най-добре е да се купи ново моторче.
Прикачени файлове
Втулка.png


Потребителски аватар
beyker_boy
Мнения: 245
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 21:17
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 9A
Местоположение: Червен бряг
Контакти:

Re: Освежаване

Мнениеот beyker_boy » Вто 10 юли 2012 23:24


След това позашкурих маската около перката. Не знам, може би си има име. Беше бая ръждясала. Изшкурих я и я минах с черния грунд. Резултата е, че перката сега се върти много леко. Без никакво натоварване. Има инерция, която липсваше преди това и не скърца въобще (поне за сега). Сега перката и маската иглеждат така. Малко снимките са кофти.
Прикачени файлове
IMG00014-20120616-2332.jpg
100_5632.JPG
DSCF0132.JPG

Последна промяна от beyker_boy на Сря 11 юли 2012 8:36, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
beyker_boy
Мнения: 245
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 21:17
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 9A
Местоположение: Червен бряг
Контакти:

Re: Освежаване

Мнениеот beyker_boy » Вто 10 юли 2012 23:28


Преди да сложа перката с маската около нея баядисах и радиатора (само гредичките, без питата).


Потребителски аватар
beyker_boy
Мнения: 245
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 21:17
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 9A
Местоположение: Червен бряг
Контакти:

Re: Освежаване

Мнениеот beyker_boy » Сря 11 юли 2012 22:31


След като излъсках всичко, за което се сетих и след това накупих всичко необходимо за да сглобя двигателя се получи това, като краен резултат.



Върни се в “Scirocco & Corrado”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта