дали е от възрастта, не знам ... но все по-често се оглеждам в някви стари VW-та. Имам мерак да си взема нещо такова ...
Разбира се Corrado-то е на първо място в листата, но за него (за разлика ог голф2ка) нямам никакво инфо.
От раздела до тук разбрах, че е сглобка между г2 и пасат3. От вън ясно, че си е уникален.
Ако ми изпадне оферта, какво да гледам ... Ръжда това купе хваща ли?
Има ли значение коя година е?
Аз като цяло си мисля че трябва да се гледа нещо със здрави ламарини, фарове и тн, че тези работи са доста трудни за намиране. За двигател по може да се измисли нещо ... Салона също е за предпочитане да е читав, въпреки че може да се тапицира. Таблото дали е от пасат или на мен само така ми изглежда?
g60 и vr6 са на доста дебели цени и едва ли ще скоча на тях, но от другите бензинови мотори има ли някой от който да се пазя?
Има ли някакъв друг агрегат в тази кола, който е уникален и е необходимо задължително да се провери? (примерно крилото ... или друго).
покупка Corrado
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: покупка Corrado
Доста от нещата са си уникални и не пасват от друга кола. Таблото е подобно, но не е същото като при Пасат, задната седалка и тя не пасва от друга кола. Откъм агрегати няма дизели заводски, както няма и 1.6 и т.н.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: покупка Corrado
Изчакай pe6kata да се включи по темата,той им знае всяко едно болтче от къде е
Иначе са уникални коли,които и до ден днешен събират погледите,по улиците.
Иначе са уникални коли,които и до ден днешен събират погледите,по улиците.
- Sasho_T3+Corrado
- Мнения: 279
- Регистриран на: Пет 21 окт 2011 21:57
- Автомобил: VW Golf 3 GTI VW CORRADO 16V
- Двигател: 2E - ABF 1993 9A+ 1995
- Местоположение: с. Драговищица, Костинброд
- Контакти:
Re: покупка Corrado
Зависи за какво искаш да го ползваш... Всичките му мотори си имат плюсове и минуси... Г60 не е лош мотор, но редовно трябва да се прави ревизия на компресора или да се сложи турбо. ВР6 - там имаш един звук... не върви особено, гори много и тежи... но ако мислиш да го засилваш и го турбинираш, ще имаш доооста добър вървеж... 16V моторите не са на мощността на Г60 и ВР6, но имаш варианти за тунинг - било то атмосферен или с турбо. Ако искаш нещо различно, 1,8Т влиза без особени проблеми (само инсталацията се преправя). Ходовата част е еднаква с тази на Пасат Б3/Б4 и Голф 2/3.
Купетата са здрави, не гният, освен ако няма удар и да е паднала поцинковката...
За салона - гледай да е запазен, че иначе не е добре...
По тоците - гледай да работи спойлера и стъклата... Другото може да се вземе и от гореизброените модели...
Това е от мен като собственик на такава кола. Поздрави и лека вечер :)
Купетата са здрави, не гният, освен ако няма удар и да е паднала поцинковката...
За салона - гледай да е запазен, че иначе не е добре...
По тоците - гледай да работи спойлера и стъклата... Другото може да се вземе и от гореизброените модели...
Това е от мен като собственик на такава кола. Поздрави и лека вечер :)
- slaveiko67
- Мнения: 2120
- Регистриран на: Сря 03 ное 2010 10:23
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: AFN 96g
- Местоположение: Montana
Re: покупка Corrado
Да се включа и аз....понеже съживих едно фейслифтово 93г.с 9А мотор...Скромно мнение,че въпреки сходствата с ПасатБ3 относно интериора почти нищо не става плъг енд плей...брави,духалки,копче за фарове,фарове,халогени,седалките са различна конструкция,кошницата за бензиновата помпа-външната си става само от Корадо...И много други дребни,на пръв поглед неща,но изискващи нерви,ровене в нета и ресурси.Около 9А мотора,нещата са еднотипни и с Пасат Б3...Шибидаха,като механика е еднакъв с този за Голф 3,Паса Б3 Б4 и др.По непроверено инфо стъклен шибидах става от Сеат Толедо от тези години.Окачване-Голф 2,3 отпред с големия тампон...Спирачки-отпред 256мм.с възможност за ъпгрейд до 280 мм.диск със съответните смени на апарати и дискове...това за 4х100...отзад нещата са идентични с Голф 2,3 и т.н...
Относно купето,нямам коментари,защото нямам забележки въпреки 20++ години експлоатация,повечето от тях в България.
Относно купето,нямам коментари,защото нямам забележки въпреки 20++ години експлоатация,повечето от тях в България.
- sharpshooter_
- Мнения: 28
- Регистриран на: Вто 11 окт 2011 21:40
- Автомобил: CorradoG60 Ford KugaTDCi
- Двигател: PG
- Местоположение: Sofia
Re: покупка Corrado
Наистина е скъпо и "трудно" начинание, но за мен всяка инвестирана минута (респ. стотинка) си струва на 100%.
Това което ми дава тази кола, не го получавам по никакъв друг начин.
В страни от това, дебненето за части, за инфо относно ъпргреди и т.н., и съответно намирането им, е супер удоволствие. Това все пак предполагам е валидно за всяка една реставрация, независимо от марка и модел на автомобила.
Успех в търсенето!
Това което ми дава тази кола, не го получавам по никакъв друг начин.
В страни от това, дебненето за части, за инфо относно ъпргреди и т.н., и съответно намирането им, е супер удоволствие. Това все пак предполагам е валидно за всяка една реставрация, независимо от марка и модел на автомобила.
Успех в търсенето!
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Вто 01 юни 2010 14:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Lv,NV
Re: покупка Corrado
Останаха ли корадота за купуване в БГ ?
- group®
- Темерут
- Мнения: 9887
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: покупка Corrado
Любимата ми кола ever
Няколко пъти в живота ми съм търсил и искал да купя.
Най-големия проблем, който винаги ме е отказвал, са ламарините. Корадо без удар още преди 15-20 години беше невъзможно да се намери или е струвало непосилни за мен пари и усилия.
Да, салон и изобщо интериор е трудно да се намират части. Но най-скъпо, времеемко, спорно като резултат и трудното за мен са ламарините в един такъв проект.
Другото, което пак е свързано с ламарини, е липсата на 4х4 и опция да се насади без да разпори колата. Това може би не е толкова важно, все пак.
Няколко пъти в живота ми съм търсил и искал да купя.
Най-големия проблем, който винаги ме е отказвал, са ламарините. Корадо без удар още преди 15-20 години беше невъзможно да се намери или е струвало непосилни за мен пари и усилия.
Да, салон и изобщо интериор е трудно да се намират части. Но най-скъпо, времеемко, спорно като резултат и трудното за мен са ламарините в един такъв проект.
Другото, което пак е свързано с ламарини, е липсата на 4х4 и опция да се насади без да разпори колата. Това може би не е толкова важно, все пак.
Върни се в “Scirocco & Corrado”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта