Участници, класове, дисциплини на НАЦИОНАЛЕН VAG СЪБОР 2016

Организация и провеждане на клубните сбирки!
Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19676
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Участници, класове, дисциплини на НАЦИОНАЛЕН VAG СЪБОР 2016

Мнениеот Vlad777 » Пон 13 юни 2016 11:06


Какво трябва да знаят участниците:

:arrow Всички желаещи да се включат в дисциплините, които се провеждат на пистата, трябва да попълнят декларация, да се запишат на място и да получат състезателни номера, които да залепят на автомобила си. Да си носят документ за самоличност!
:idea3 Скоро ще може да се свали декларацията и от тук, за да се попълни предварително.


:arrow Участието в състезанията е безплатно! Ще се заплаща само себестойността на стикерите с номерата, които се залепят на всеки автомобил, който излиза на пистата! Цена 3 лв за комплект.


:arrow За дисциплините Технична писта, ДРАГ, Каране на писта се изисква преминаването на технически преглед. Технически преглед се извършва на пистата в събота 08:00-10:00 и 13:00-14:00 и неделя 8:00-10:00 и 12:30-13:30 ч.
:idea3 На техническия преглед се проверява съответствието с изискванията за съответния клас. За повече информация виж информацията за класовете по-долу.


:arrow За дисциплината Майсторско управление не се изисква преминаването на технически преглед, но е необходима подписана декларация и състезателни номера.


:arrow Други изисквания към шофьора:
Използването на каска е задължително!
Използването на колан е задължително!
Представянето на лична карта е задължително!
Представянето на валидно свидетелство за управление на МПС е задължително!
Да не е употребил алкохол и други упойващи вещества!


:arrow Изисквания към автомобила:
Изолирана "+" клема на акумулатора
Стабилно закрепен акумулатор
Монтирана кука за теглене отпред
Изправни спирачни светлини
Пожарогасителят да е закрепен близо до водача така че при евентуална нужда от него да се използва мигновенно!!!! (може да е поставен в левия джоб на предната врата.)
Здрави врати със заключващ механизъм + декоративни кори
Здрави странични огледала!



Всеки участник, който не спазва указанията на организаторите, кара бързо извън пистата, покрай публиката, на паркинга или по друг начин застрашава сигурността на зрителите ще бъде отстранен от пистата незабавно!

:arrow СВАЛИ:Декларация за участие на пистата (.PDF)

icon_idea Декларации ще има и на пистата, но е препоръчително всеки, който желае да кара, да си свали тази декларация и да я попълни предварително, за да вървят по-бързо техническите прегледи.




Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19676
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Участници и класове на НАЦИОНАЛЕН VAG СЪБОР 2016

Мнениеот Vlad777 » Пон 13 юни 2016 11:17


Класовете на пистата за ДРАГ и Тайм Атак:

:arrow Разрешава се до двама участника с 1 автомобил.

Класовете се разделят по следния начин:
Бензинови автомобили: B1, B2, B3 MAX
Дизелови автомобили: D1, D2 MAX


БЕНЗИНОВИ автомобили - описание на класовете:

КЛАС B1
Бензинови автомобили с атмосферни двигатели без модификации (СТОК) до 128 к.с.

Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване);
Разрешено е и използването на гуми тип семислик (сликове - забранено);
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация;
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по-малко от 3 месеца;
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение;
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел;
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил;
Разрешено е модификации по охладителната система;
Забранено е използването на двигатели с принудително пълнене и/или снабдени с Азот;
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.);
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори);
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно;
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила;
Забранено е модификации по кормилната система;
Забранено е олекотяването различно от разрешеното;
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица";
Забранено е използването на гуми тип слик, на които пише For competition use only или без наличието на трейдауеар;
В КУПЕТО НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА, АКУМУЛАТОРЪТ ТРЯБВА ДА Е ДОБРЕ ЗАКРЕПЕН!
НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА Е МОНТИРАНА КУКА ЗА ТЕГЛЕНЕ НА ДОСТЪПНО МЯСТО ОТПРЕД!
АВТОМОБИЛЪТ ТРЯБВА ДА ИМА ВАЛИДЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД!


КЛАС B2
Бензинови автомобили с атмосферни и турбо двигатели:
От 129 до 200 к.с. за атмосферни двигатели без модификации (СТОК);
До 150 к.с. за двигатели с принудително пълнене без модификации (СТОК)


Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване).
Разрешено е и използването на гуми тип семислик ( сликове - забранено).
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил
Разрешено е модификации по охладителната система
Забранено е използването на двигатели с принудително пълнене (с изключение на разрешените в този клас) и/или снабдени с Азот
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори)
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е олекотяването различно от разрешеното
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
Забранено е използването на гуми тип слик, на които пише For competition use only или без наличието на трейдауеар
В КУПЕТО НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА, АКУМУЛАТОРЪТ ТРЯБВА ДА Е ДОБРЕ ЗАКРЕПЕН!
НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА Е МОНТИРАНА КУКА ЗА ТЕГЛЕНЕ НА ДОСТЪПНО МЯСТО ОТПРЕД!
АВТОМОБИЛЪТ ТРЯБВА ДА ИМА ВАЛИДЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД!


Клас B3 МАКС
Бензинови автомобили с модификации или фабрични атмосферни двигатели над 201 к.с. или двигатели с принудително пълнене над 151 к.с. или с двигатели, несъответстващи на модела или с променена горивна система с азот....

Разрешено е частично или цялостно олекотяване.
Разрешено е и използването на "специални" гуми.
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени за определения автомобил (2-4-6-8 бутални апарати)
Разрешено е модификации по охладителната система
Разрешено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Разрешено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори)
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
В КУПЕТО НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА, АКУМУЛАТОРЪТ ТРЯБВА ДА Е ДОБРЕ ЗАКРЕПЕН!
НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА Е МОНТИРАНА КУКА ЗА ТЕГЛЕНЕ НА ДОСТЪПНО МЯСТО ОТПРЕД!

ДИЗЕЛОВИ автомобили - описание на класовете:

КЛАС D1
Дизелови автомобили до 1.9 TDI до 131 к.с. без модификации по двигателя;
Дизелови автомобили до 2.0 TDI седан/комби без модификации по двигателя


Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване).
Разрешено е и използването на гуми тип семислик ( сликове - забранено).
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил
Разрешено е модификации по охладителната система
Забранено е използването на двигатели с доработки по системите за принудително пълнене и/или снабдени с Азот
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори )
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е олекотяването различно от разрешеното
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
Забранено е използването на гуми тип слик, на които пише For competition use only или без наличието на трейдауеар
В КУПЕТО НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА, АКУМУЛАТОРЪТ ТРЯБВА ДА Е ДОБРЕ ЗАКРЕПЕН!
НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА Е МОНТИРАНА КУКА ЗА ТЕГЛЕНЕ НА ДОСТЪПНО МЯСТО ОТПРЕД!
АВТОМОБИЛЪТ ТРЯБВА ДА ИМА ВАЛИДЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД!


КЛАС D2 MAX
Дизелови автомобили 1.9 TDI над 132 к.с. или с модификации по двигателя;
Дизелови автомобили 2.0 TDI хечбек (VW Golf, Audi A3 и др.)
Дизелови автомобили с модификации по двигателя
Дизелови автомобили двигатели, несъответстващи на модела


Разрешено е частично или цялостно олекотяване.
Разрешено е и използването на "специални" гуми.
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени за определения автомобил (2-4-6-8 бутални апарати)
Разрешено е модификации по охладителната система
Разрешено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Разрешено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори)
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
В АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА!
НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА Е МОНТИРАНА КУКА ЗА ТЕГЛЕНЕ НА ДОСТЪПНО МЯСТО ОТПРЕД!

Изисквания към автомобила:
Важи за класове B1, B2 и D1:
Пълен комплект стъкла (не плексиглас или лексан...)
Здрави врати със заключващ механизъм + декоративни кори
Здрави странични огледала!
Оригинални преден и заден капак + калници (от ламарина)
Брони + основи
Изолирана "+" клема на акумулатора
Стабилно закрепен акумулатор
Монтирана кука за теглене отпред
Стабилно закрепена "спортна" седалка.
Изправни спирачни светлини
Пожарогасителят да е закрепен близо до водача така че при евентуална нужда от него да се използва мигновенно!!!! (може да е поставен в левия джоб на предната врата.)
Допълнтелно се въвежда изискването за здрави странични огледала!

Легенда:
"Частично олекотяване" е: демонтиране на седалки (пр. дясна и задната) , прамахване на оборудването (резервна гума, крик, ключ за гуми)
"Цялостно олекотяване" е: Частично + Демонтаж на прозорци и орязване на купето, където е задължително използването на "Клетка" (ролбари в купето)
"Фабрични" - означава не това което пише в талона, а това което се намира под предния капак на автомобила!



ПРИ СЪМНЕНИЯ ОТ СТРАНА НА ТЕХНИЧЕСКАТА КОМИСИЯ ЗА СКРИТА НАМЕСА ПО ДВИГАТЕЛЯ, КОЯТО ВОДИ ДО НЕРАВНОПОСТАВЕНОСТ В СЪСТЕЗАНИЕТО, СЪСТЕЗАТЕЛЯТ МОЖЕ ДА БЪДЕ ПРЕМЕСТЕН В ДРУГ КЛАС!


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19676
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Участници, класове, дисциплини на НАЦИОНАЛЕН VAG СЪБОР 2016

Мнениеот Vlad777 » Пон 13 юни 2016 11:29


За дисциплината "Майсторко управление" няма класове
Всички участници се състезават общо, тъй като за тази дисциплина мощността на двигателя няма значение.

За дисциплината "Технична писта" класовете са:
Малък: Автомобили от класове: B1, B2, D1
Голям: Автомобили от класове: B3 MAX, D2 MAX


За дисциплините ДРАГ и Тайм Атак ще има класиране за всеки клас, както и генерално класиране
:arrow Класиране и награждаване по класове (B1, B2, B3-MAX, D1, D2-MAX )
:arrow Генерално класиране, в което участват всички, независимо от класа


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19676
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Участници, класове, дисциплини на НАЦИОНАЛЕН VAG СЪБОР 2016

Мнениеот Vlad777 » Пет 17 юни 2016 11:49


:arrow Декларация за участие на пистата (.PDF)

icon_idea Декларации ще има и на пистата, но е препоръчително всеки, който желае да кара, да си свали тази декларация и да я попълни предварително, за да вървят по-бързо техническите прегледи.



Върни се в “Организационен”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта