Събор Калояново 2018 - Програма, участници, класове, дисциплини

Организация и провеждане на клубните сбирки!
Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19547
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Събор Калояново 2018 - Програма, участници, класове, дисциплини

Мнениеот radotom » Вто 05 юни 2018 9:49


Изображение

Изображение


Класовете за автомобилите-участници на пистата остават същите, без промяна, както последните 2 години.
По-подробна информация можете да почерпите от тази тема:
viewtopic.php?f=4&t=457420

За по-лесно информиране, публикуваме наново класовете и изискванията:

Vlad777 написа:Какво трябва да знаят участниците:

:arrow Всички желаещи да се включат в дисциплините, които се провеждат на пистата, трябва да попълнят декларация, да се запишат на място и да получат състезателни номера, които да залепят на автомобила си. Да си носят документ за самоличност!
:idea3 Скоро ще може да се свали декларацията и от тук, за да се попълни предварително.


:arrow Участието в състезанията е безплатно! Ще се заплаща само себестойността на стикерите с номерата, които се залепят на всеки автомобил, който излиза на пистата! Цена 3 лв за комплект.


:arrow За дисциплините Технична писта, ДРАГ, Каране на писта се изисква преминаването на технически преглед. Технически преглед се извършва на пистата в събота 08:00-10:00 и 13:00-14:00 и неделя 8:00-10:00 и 12:30-13:30 ч.
:idea3 На техническия преглед се проверява съответствието с изискванията за съответния клас. За повече информация виж информацията за класовете по-долу.


:arrow За дисциплината Майсторско управление не се изисква преминаването на технически преглед, но е необходима подписана декларация и състезателни номера.


:arrow Други изисквания към шофьора:
Използването на каска е задължително!
Използването на колан е задължително!
Представянето на лична карта е задължително!
Представянето на валидно свидетелство за управление на МПС е задължително!
Да не е употребил алкохол и други упойващи вещества!


:arrow Изисквания към автомобила:
Изолирана "+" клема на акумулатора
Стабилно закрепен акумулатор
Монтирана кука за теглене отпред
Изправни спирачни светлини
Пожарогасителят да е закрепен близо до водача така че при евентуална нужда от него да се използва мигновенно!!!! (може да е поставен в левия джоб на предната врата.)
Здрави врати със заключващ механизъм + декоративни кори
Здрави странични огледала!



Всеки участник, който не спазва указанията на организаторите, кара бързо извън пистата, покрай публиката, на паркинга или по друг начин застрашава сигурността на зрителите ще бъде отстранен от пистата незабавно!

icon_idea Декларации ще има пистата и трябва да бъдат попълнени преди явяването на Технически преглед




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19547
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Участници, класове, дисциплини на Събор Калояново 2018

Мнениеот radotom » Вто 05 юни 2018 9:56


Vlad777 написа:Класовете на пистата за ДРАГ и Тайм Атак:

:arrow Разрешава се до двама участника с 1 автомобил.

Класовете се разделят по следния начин:
Бензинови автомобили: B1, B2, B3 MAX
Дизелови автомобили: D1, D2 MAX


БЕНЗИНОВИ автомобили - описание на класовете:

КЛАС B1
Бензинови автомобили с атмосферни двигатели без модификации (СТОК) до 128 к.с.

Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване);
Разрешено е и използването на гуми тип семислик (сликове - забранено);
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация;
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по-малко от 3 месеца;
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение;
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел;
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил;
Разрешено е модификации по охладителната система;
Забранено е използването на двигатели с принудително пълнене и/или снабдени с Азот;
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.);
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори);
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно;
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила;
Забранено е модификации по кормилната система;
Забранено е олекотяването различно от разрешеното;
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица";
Забранено е използването на гуми тип слик, на които пише For competition use only или без наличието на трейдауеар;
В КУПЕТО НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА, АКУМУЛАТОРЪТ ТРЯБВА ДА Е ДОБРЕ ЗАКРЕПЕН!
НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА Е МОНТИРАНА КУКА ЗА ТЕГЛЕНЕ НА ДОСТЪПНО МЯСТО ОТПРЕД!
АВТОМОБИЛЪТ ТРЯБВА ДА ИМА ВАЛИДЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД!


КЛАС B2
Бензинови автомобили с атмосферни и турбо двигатели:
От 129 до 200 к.с. за атмосферни двигатели без модификации (СТОК);
До 150 к.с. за двигатели с принудително пълнене без модификации (СТОК)


Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване).
Разрешено е и използването на гуми тип семислик ( сликове - забранено).
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил
Разрешено е модификации по охладителната система
Забранено е използването на двигатели с принудително пълнене (с изключение на разрешените в този клас) и/или снабдени с Азот
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори)
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е олекотяването различно от разрешеното
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
Забранено е използването на гуми тип слик, на които пише For competition use only или без наличието на трейдауеар
В КУПЕТО НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА, АКУМУЛАТОРЪТ ТРЯБВА ДА Е ДОБРЕ ЗАКРЕПЕН!
НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА Е МОНТИРАНА КУКА ЗА ТЕГЛЕНЕ НА ДОСТЪПНО МЯСТО ОТПРЕД!
АВТОМОБИЛЪТ ТРЯБВА ДА ИМА ВАЛИДЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД!


Клас B3 МАКС
Бензинови автомобили с модификации или фабрични атмосферни двигатели над 201 к.с. или двигатели с принудително пълнене над 151 к.с. или с двигатели, несъответстващи на модела или с променена горивна система с азот....

Разрешено е частично или цялостно олекотяване.
Разрешено е и използването на "специални" гуми.
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени за определения автомобил (2-4-6-8 бутални апарати)
Разрешено е модификации по охладителната система
Разрешено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Разрешено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори)
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
В КУПЕТО НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА, АКУМУЛАТОРЪТ ТРЯБВА ДА Е ДОБРЕ ЗАКРЕПЕН!
НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА Е МОНТИРАНА КУКА ЗА ТЕГЛЕНЕ НА ДОСТЪПНО МЯСТО ОТПРЕД!

ДИЗЕЛОВИ автомобили - описание на класовете:

КЛАС D1
Дизелови автомобили до 1.9 TDI до 131 к.с. без модификации по двигателя;
Дизелови автомобили до 2.0 TDI седан/комби без модификации по двигателя


Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване).
Разрешено е и използването на гуми тип семислик ( сликове - забранено).
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил
Разрешено е модификации по охладителната система
Забранено е използването на двигатели с доработки по системите за принудително пълнене и/или снабдени с Азот
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори )
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е олекотяването различно от разрешеното
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
Забранено е използването на гуми тип слик, на които пише For competition use only или без наличието на трейдауеар
В КУПЕТО НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА, АКУМУЛАТОРЪТ ТРЯБВА ДА Е ДОБРЕ ЗАКРЕПЕН!
НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА Е МОНТИРАНА КУКА ЗА ТЕГЛЕНЕ НА ДОСТЪПНО МЯСТО ОТПРЕД!
АВТОМОБИЛЪТ ТРЯБВА ДА ИМА ВАЛИДЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД!


КЛАС D2 MAX
Дизелови автомобили 1.9 TDI над 132 к.с. или с модификации по двигателя;
Дизелови автомобили 2.0 TDI хечбек (VW Golf, Audi A3 и др.)
Дизелови автомобили с модификации по двигателя
Дизелови автомобили двигатели, несъответстващи на модела


Разрешено е частично или цялостно олекотяване.
Разрешено е и използването на "специални" гуми.
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени за определения автомобил (2-4-6-8 бутални апарати)
Разрешено е модификации по охладителната система
Разрешено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Разрешено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори)
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
В АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА!
НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА Е МОНТИРАНА КУКА ЗА ТЕГЛЕНЕ НА ДОСТЪПНО МЯСТО ОТПРЕД!

Изисквания към автомобила:
Важи за класове B1, B2 и D1:
Пълен комплект стъкла (не плексиглас или лексан...)
Здрави врати със заключващ механизъм + декоративни кори
Здрави странични огледала!
Оригинални преден и заден капак + калници (от ламарина)
Брони + основи
Изолирана "+" клема на акумулатора
Стабилно закрепен акумулатор
Монтирана кука за теглене отпред
Стабилно закрепена "спортна" седалка.
Изправни спирачни светлини
Пожарогасителят да е закрепен близо до водача така че при евентуална нужда от него да се използва мигновенно!!!! (може да е поставен в левия джоб на предната врата.)
Допълнтелно се въвежда изискването за здрави странични огледала!

Легенда:
"Частично олекотяване" е: демонтиране на седалки (пр. дясна и задната) , прамахване на оборудването (резервна гума, крик, ключ за гуми)
"Цялостно олекотяване" е: Частично + Демонтаж на прозорци и орязване на купето, където е задължително използването на "Клетка" (ролбари в купето)
"Фабрични" - означава не това което пише в талона, а това което се намира под предния капак на автомобила!



ПРИ СЪМНЕНИЯ ОТ СТРАНА НА ТЕХНИЧЕСКАТА КОМИСИЯ ЗА СКРИТА НАМЕСА ПО ДВИГАТЕЛЯ, КОЯТО ВОДИ ДО НЕРАВНОПОСТАВЕНОСТ В СЪСТЕЗАНИЕТО, СЪСТЕЗАТЕЛЯТ МОЖЕ ДА БЪДЕ ПРЕМЕСТЕН В ДРУГ КЛАС!


Единствената промяна в класовете е направеното уточнение, че автомобили с двигатели, несъответстващи на модела, автоматично минават в най-горния клас.

Пример: Ако на Голф 2 бъде монтиран двигател G40, то той отива в класа, за който е двигатела - в случая В2, до 200 к.с., независимо, че на стикера в багажника пише, че колата е излязла с мотор 1.3
Ако същия Голф се появи с мотор 1.8Т, то той автоматично минава в клас В3 MAX, независимо, че мощноста на двигателя е по-ниска.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19662
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Участници, класове, дисциплини на Събор Калояново 2018

Мнениеот Vlad777 » Чет 07 юни 2018 10:39


Изображение

Изображение


gti_motorsport
Мнения: 11
Регистриран на: Пон 01 дек 2008 11:18
Автомобил: Rieger GTO
Двигател: ABF
Местоположение: Кюстендил

Re: Събор Калояново 2018 - Програма, участници, класове, дисциплини

Мнениеот gti_motorsport » Чет 07 юни 2018 11:14


Въпрос ами ако е голф 2 с мотор абф без други модификации пак ли отива в б3 макс


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19662
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Събор Калояново 2018 - Програма, участници, класове, дисциплини

Мнениеот Vlad777 » Чет 07 юни 2018 11:44


Това ще го реши техническата комисия.


Потребителски аватар
abbaa
Low rider
Мнения: 292
Регистриран на: Пет 10 сеп 2010 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lovech

Re: Събор Калояново 2018 - Програма, участници, класове, дисциплини

Мнениеот abbaa » Чет 07 юни 2018 13:13


Аз да питам само, миналата година имаше обединен клас за автомобили със сликове, тази година няма ли да го има?И ще има ли пак една сборна решетка с автомобилите с най- добри времена в Неделя?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19547
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Събор Калояново 2018 - Програма, участници, класове, дисциплини

Мнениеот radotom » Чет 07 юни 2018 14:32


gti_motorsport написа:Въпрос ами ако е голф 2 с мотор абф без други модификации пак ли отива в б3 макс

За да не стане така, че някой да каже 'Ама ако ми бяхте казали, хич нямаше да идвам! Какво да правя сега??!' - отговарям
Да! Пак отива в В3 МАХ
Все пак, Г2 с такъв двигател никога не е слизал от линиите на VW

abbaa написа: обединен клас за автомобили със сликове,

Сликовете са разрешени само в В3 МАХ и D2


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19662
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Събор Калояново 2018 - Програма, участници, класове, дисциплини

Мнениеот Vlad777 » Чет 07 юни 2018 23:22


Всеки, който желае да участва в дисциплините на пистата трябва да има разпечатана и попълнена декларация icon_idea

:arrow ДЕКЛАРАЦИЯ ЗА УЧАСТИЕ НА ПИСТАТА


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13417
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Събор Калояново 2018 - Програма, участници, класове, дисциплини

Мнениеот kris11 » Пет 08 юни 2018 18:26


Скъпи приятели . Пожелавам Ви прекрасно изкарване на тези радостни дни.
Дълбок поклон и хиляди благодарности, че бяхте с мен в много тежък момент преди години. :bowdown


Потребителски аватар
vili_gti
Мнения: 167
Регистриран на: Пет 04 мар 2011 18:00
Автомобил: Golf 2 RWD 1.8T NOS
Двигател: 1.8T
Местоположение: Sofia

Re: Събор Калояново 2018 - Програма, участници, класове, дисциплини

Мнениеот vili_gti » Съб 09 юни 2018 10:48


Драга на 200м или на 400м ще бъде утре?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19547
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Събор Калояново 2018 - Програма, участници, класове, дисциплини

Мнениеот radotom » Съб 09 юни 2018 19:31


Ако не вали (като днес), ще е на 400м.
Ако вали - 200, за да има къде да се спре


Потребителски аватар
vili_gti
Мнения: 167
Регистриран на: Пет 04 мар 2011 18:00
Автомобил: Golf 2 RWD 1.8T NOS
Двигател: 1.8T
Местоположение: Sofia

Re: Събор Калояново 2018 - Програма, участници, класове, дисциплини

Мнениеот vili_gti » Съб 09 юни 2018 19:59


Лошото е че аз и на 400м без да вали не мога да спра


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19547
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Събор Калояново 2018 - Програма, участници, класове, дисциплини

Мнениеот radotom » Съб 09 юни 2018 21:45


:icon_lol :icon_lol
Вили, вече знаем, че можеш да правиш бързи коли!
Сега остава да се научиш да правиш и бързо спиращи коли и ще си 6 ! :c020



Върни се в “Организационен”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта