Наближава :arrow УЗАНА (24-26 август 2018 г.)

Polo Mk.2 GT на стероиди

IvoGiev
Мнения: 31
Регистриран на: Чет 21 юли 2011 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Polo Mk.2 GT на стероиди

Мнениеот IvoGiev » Съб 20 май 2017 22:06


Kолата може да видите по-подробно в тази тема, като снимките на страница 2 са от преди два дни:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=83&t=434900&start=15

Накратко:
Колата беше 3F, т.е. заводско GT.
Година на производство : 1992г.
Пробег : Не помня какво пише, мога да погледна но няма особено значение предвид метаморфозата на автомобила
Врати: 3 бр.
Скорости : Ръчни от G40
Мощност : 130-150к.с. на двигател/ 105-115 на колела. Замервана е отдавна и при различни сетъпи на двигателя. Динографиката която ще видите надолу е много стара от Меднес, тогава колата беше с вакуумно делко и комутатор единствено на бензин, без Mega Squirt и без Airbox което влошава резултата. Колата е качвана още един път преди над 2 години в Овърдрайв и на газ свали 108 к.с. ако помня правилно, но имаше бъгове с Mega Squirt-a защото се бяхме закачили с безплатния софт и сесията беше прекратена преждевременно.
Линк на клип от измерването в Овърдрайв: https://www.youtube.com/watch?v=VFSO-aYx5DI


Описание:
- Франкенщайн двигател , единствен в света. ABU ревизирана долна част, AFH горна с нови AFH бутала. Сгъстен е на ~11,5:1 в този сетъп. Двигателят седи на 4 тампона - добавен е и преден.
- Пълнене през 4 карбуратора от Honda CBR 900 RR Fireblade ( мотоциклет за незапознатите). Всичко минава през конусен К&N филтър скрит в подкалника и през къстъм Airbox. Дължината на всмукателните рънъри е смятана специално за този сетъп на специален софтуеър за максимална ефективност.
- Изпускателен колектор и генерация от неръждавейка - Къстъм изпускателен колектор сметнат като дължини и диаметри на рънърите за този сетъп на специален софтуеър. Назад всичко също е смятано , има само крайно гърне. Колата може да бъде тиха , но отваря сериозен глас при стресиране.
- Запалване - Mega Squirt 2. Управлява запалването и инжекторите на газовия инжекцион
- Очевидно има Газов Инжекцион след карбураторите. Важно е че е след, защото газта разваля мембраните на карбураторите - а те са скъпи.Системата е чисто нова на под 2000км, бутилката е на мястото на резервната гума. Изпрителят е Mаgic 3 хранещ до 250к.с. в този си вид и с вариант за до 350к.с. при нужда.
- VDO уреди 3 бр. от Ауди - температура и налягане на масло, волтметър. Вградени на мястото на касетофона.
- Окачване тип Coil overs. Отпред е с пружини Skunk 2 за Хонда Сивик и пълнители червено Koni, отзад е с чарколяк от BMW.
- Предно окачване - къстъм изработен цял мост с А-образни носачи раздвижни във всички посоки. Следата отпред е с ширина колкото на Голф 3
- Спирачки - 4 дискови спирачки - 256мм вентилирани отпред, 235мм отзад ( от Поло, не съм сигурен за размера). Помпата е чисто нова - 1 инч.
- Главини - конверсия към 5х100мм. Отзад са купени от Сеат, отпред са разпробивани главините в шенкелите на Поло.
- Джанти и гуми - джантите са от Ауди А3, телефонни шайби 15х6,5 J,полирани и лакирани Май 2017г. Гумите са 195/50/15 Uniroyal Rainsport 2 с много живот в тях. Реално са на пробег от порядъка на 3000км купени чисто нови.
- Предните седалки са дълбоко Recaro от юбилеен Голф 3 преправени да паснат като ширина на шините на Полото. Таванът е черен винил от завода, което ме радва много.
- Волана и фланеца са Momo
- Купето е без никакви ръжди и удари, задните вежди са рязани и обработвани за да се кара с този размер джанти и гуми. Единственото ръждиво петно е на преден десен калник , който е бил одран от предния собственик и не съм му обърнал внимание. От както е моя , колата най-вече седи в гараж и явно си е работило през това време. Но е козметика, нищо сериозно. Бели се лакът по предния капак и тавана.
- Дневни светлини има на дългите
- Голям воден радиатор от Голф. Тази кола няма абсолютно ама абсолютно никакви проблеми с охлаждането.
- Горивната система си е фабричната, но заради карбураторите е премахната долната външна бенз. попма за високо налягане. Оставил съм само потопяемата в резервоара.
- Има изграден оригинален AFH всмукател със затапени EGR-и върху който са монтирани BMW дросел с потенциометър подходящ за Mega Squirt-a и инжектори 190 кубика от V6 Алфа Ромео , съответно има два резервни. Свалени са от кола проект на приятел, т.е. са в идеално здраве - просто му малеят.
- Обслужен стартер - сменен шалтер и четки през Април 2017г.

Със сигурност изпускам много неща ама ще добиете представа за колата.
С две думи - колата е уникална в световен мащаб, отделно е на 25 години но е в чудесно здраве и състояние.
Адски много Know-how, работни часове и пари има инвестирани в тази кола.
С една боя и собственик с малко повече свободно време от мен ще е невероятен екземпляр.
Няма нужда да казвам че документално колата е също толкова изрядна, както и че прехвърлянето е задължително.

Имам адски много чарколяци за нея като например оригиналния волан с червения кант, още поне 2 потопяеми бенз. помпи, кантарче за спирачките , втори педал на газта, че този на колата е с променена дължина на рамото за по-късия ход на карбураторите, допълнителни задни интериорни кори, шайба колянов вал и алтернатор с лапа за многоканален ремък че в момента колата е с трапецовиден, още 2 броя часовници за таблата - един с оборотомер и един без, допълнителни бобини, комутатори и вакуумно делко и др.

Ето линк със снимки от началото на проекта:
http://s66.photobucket.com/user/ivogiev/library/VW%20Polo%20Mk2F

Ето линк и от Калояново. Колата има една трак дей сесия и тогава беше с предишно купе, само на бензин с вакуумно делко и комутатор.
Най-добро време на пистата : 1:03.32 по старата конфигурация. Но основен проблем не й е липса на мощност,а че иска задна стабилизираща щанга. На клиповете вдига краче и на кроасана и преди него върти гума на 3-та предавка,та мощност има ама не може да се вкара в действие на 100%.
Тук има клипове от пистата с Полото, не само де ама ще се ориентирате кои ви интересуват:
https://www.youtube.com/user/ivogiev/videos

Ето и няколко тийзъра:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
IMG_20170415_121634.jpg


Цена: 5ххх лв.
Има един временен недостатък - след снимките отгоре, правени на 16.Май.2017г., съединителя се предаде.
Напълно съм наясно че тази кола няма да се продаде ако не се повози новият собственик в нея, следователно в някакво близко бъдеще ще получи нов съединител LuK като най-вероятно ще посоча и втората цифра в цената на колата. Не се ангажирам със срокове за поставянето на този съединител, защото никак не ми е приоритет а колата седи в гараж, но ще се опитам да е готова максимално скоро за хора със сериозен интерес. Ще съм благодарен ако тези хора все пак пуснат едно ЛС или се обадят, за да предвидя смяната му във времето според техните очаквания.
Колата се намира в гр.София.
Телефон за връзка:0889601489 - моля да звънят само сериозни хора, че съм зает човек.




IvoGiev
Мнения: 31
Регистриран на: Чет 21 юли 2011 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo Mk.2 GT на стероиди

Мнениеот IvoGiev » Пон 26 юни 2017 21:37


Все още е актуална, вече оправена документално откъм двигател


IvoGiev
Мнения: 31
Регистриран на: Чет 21 юли 2011 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo Mk.2 GT на стероиди

Мнениеот IvoGiev » Пет 07 юли 2017 12:00


Вчера видях че photobucket са прецакали линковете, колата още е на пазара - ще се занимая да оправя снимките тези дни.


IvoGiev
Мнения: 31
Регистриран на: Чет 21 юли 2011 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo Mk.2 GT на стероиди

Мнениеот IvoGiev » Нед 09 юли 2017 19:13


Ето линк към обявата със снимки, че не знам кога ще имам време да възстановя съдържанието нагоре:
http://www...............

Последна промяна от IvanMan на Нед 09 юли 2017 20:21, променено общо 1 път.
Причина: Добави снимки в обявата. Не линк към обява в друг сайт.


IvoGiev
Мнения: 31
Регистриран на: Чет 21 юли 2011 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo Mk.2 GT на стероиди

Мнениеот IvoGiev » Пет 21 юли 2017 14:09


Качвам снимки, както сте писали:
DSC07509.jpg

DSC07516-2.jpg

DSC07524.jpg

DSC07531.jpg

DSC07538.jpg


IvoGiev
Мнения: 31
Регистриран на: Чет 21 юли 2011 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo Mk.2 GT на стероиди

Мнениеот IvoGiev » Пет 21 юли 2017 14:10


DSC07512.jpg

DSC07526.jpg

DSC07537.jpg

DSC07540.jpg

DSC07547.jpg


IvoGiev
Мнения: 31
Регистриран на: Чет 21 юли 2011 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo Mk.2 GT на стероиди

Мнениеот IvoGiev » Пет 21 юли 2017 14:14


IMG_20170415_121634.jpg

IMG_20170417_162439.jpg

IMG_20170417_162530.jpg

IMG_20170417_170610.jpg

IMG_20170417_170421.jpg


Съжалявам за 3-те поста, но ми дава по 5 снимки да кача само.
Ако искате изтрийте горните линкове, които вече не работят.


IvoGiev
Мнения: 31
Регистриран на: Чет 21 юли 2011 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo Mk.2 GT на стероиди

Мнениеот IvoGiev » Чет 27 юли 2017 17:27


Колата е вече с нов съединител Luk ( 200мм), може да се тества разумно.


Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 671
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Polo Mk.2 GT на стероиди

Мнениеот minimiro » Сря 27 сеп 2017 21:55


Какъв разход ориентировъчно дава тоз звяр :)


IvoGiev
Мнения: 31
Регистриран на: Чет 21 юли 2011 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo Mk.2 GT на стероиди

Мнениеот IvoGiev » Вто 03 окт 2017 7:54


Не мога да отговоря по две причини.
1. Карам го много рядко и винаги за кеф, т.е. не се старая да постигна прилична икономия. Отделно за да го засека трябва да сипя до горе, да карам поне 200 км градско и пак да сипя до горе. Понеже тази кола я карам 200 км в годината - няма как да стане. А и избягвам да го карам с пълен резервоар, за да не се плиска извън него че си хлъзгам по завоите.
2. Километражът доста лъже защото е с 15-ки вместо стоковите 13-ки, та не знам дали измерването ще е меродавно.

От доста време го карам само на бензин, защото изпуска газ от МАП-а в мегата,т.е. в купето. На бензин се държи доста приятно откъм празен ход, динамика и цвят на свещите, макар че на газ върви повече ( заради настройките през Мега-та). С разумно каране тази кола ще е приятно икономична според мен. Днес сутринта преди работа най-накрая я закарах да й оправят изпускането на газ от МАП-а в Мега-та и да проследят коя маса не е стегната,че като дам мигач ми прекъсва колата. Довечера ще е готова и тия дни ще я водя на Калояново да видим какво време ще даде на новата конфигурация. Ще направя и онборд с телефона , може би ще ви е интересно да го видите. По път за Калояново мога да го засека извънградско на газ ако не забравя.


IvoGiev
Мнения: 31
Регистриран на: Чет 21 юли 2011 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo Mk.2 GT на стероиди

Мнениеот IvoGiev » Чет 05 окт 2017 8:35


Вчера взех колата от мапера, който ми смени изпарителя на ГИ-то. Имаше съмнения за коректната работа на стария и след смяната с нов донастрои колата.
В момента върви доста прилично на газ и ме радва, което компенсира 250-те лв дадени за тия неща. Отделно проследи и отстрани прекъсването на ДВГ.
Днес съм с колата на работа ( извънградско) и на обяд отивам към Калояново. Сутринта сипах съм газ догоре и карах горе-долу нормално, така че преди да се кача на пистата ще сипя пак и ще пиша какъв разход е дала на газ на извънградско. После ще видим и на пистата как харчи, ще направя някой друг онборд и ще напиша най-доброто време за обиколка на новата конфигурация.
Ето снимка с новия изпарител след монтажа:
IMG-49e4676a342177b6323c2c9437a3b942-V.jpg


IvoGiev
Мнения: 31
Регистриран на: Чет 21 юли 2011 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo Mk.2 GT на стероиди

Мнениеот IvoGiev » Чет 05 окт 2017 21:01


Както бях обещал, ето инфо след днешните сесии на Калояново.
По път за там след 200 км извънградско сипах точно 19,5 литра. Петрохан си го юрках доволно, магистралата я карах 130-140 по ГПС което е на 3500-4000 оборота с Г40 кутията и този размер гуми.
Та при такова каране - 10л/100 км газ.
После още 50 км до Калояново със същото темпо и 40 км на пистата - 12 литра и малко беше резултатът за сумарните 90км.
Надявам се това да отговаря достатъчно ясно на въпроса с разхода. А ето и линковете от качения онборд скалъпен с телефона ми.
Първо излизане на новата конфигурация, двама сме в колата - моя приятел е 90кг ако има значение.
Мое най-добро време беше 1:22 , неговото с мен вътре беше 1:24
https://youtu.be/0F6USIsBf4o

Второ мое излизане , солово.
Най-добро време - 1:20
https://youtu.be/PS0kNYtAqe0

Общо покарахме малко - и двамата направихме по под 10 обиколки, колата иска доста промени но сравнително лесно може много да се подобри поведението й особено в обратните завои. Основен проблем й е че повдига краче и после върти вътрешната гума през цялата 2-ра предавка,т.е. не си сваля ефективно мощността на спънатата част от трасето.
Но въпросът е има ли смисъл да се бута развитието на колата за писта, защото аз мисля да направя колата по-приятна за улична употреба. Новият й собственик може да предпочете друго.
На клиповете се чува че при максимално натоварване , възможно почти и само на пистата - задните гуми все още опират в калниците. По Петрохан бая я хлъзгах и нито един път не опря.
Както и да е , дано ви хареса онборда и да успеете да добиете представа за колата. На правата вдига 150-тина км/ч ако това има някакво значение.
Доста е приятна и послушна, но си иска истински активно шофиране - на мен това много ми допада, но е въпрос на вкус може би.


IvoGiev
Мнения: 31
Регистриран на: Чет 21 юли 2011 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo Mk.2 GT на стероиди

Мнениеот IvoGiev » Вто 03 апр 2018 18:43


Малко актуални снимки от Феста.
Продава се за 5500лв
Прикачени файлове
16.jpg
17.jpg
IMG_20180316_110653.jpg
IMG_20180316_110709.jpg
IMG_20180316_110750.jpg


IvoGiev
Мнения: 31
Регистриран на: Чет 21 юли 2011 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo Mk.2 GT на стероиди

Мнениеот IvoGiev » Пет 29 юни 2018 19:38


Трябва ми мястото , което Поло-то заема - отворен съм на предложения откъм цена. Бартер за KZ картинг или иначе казано шифтър също ме интересува, както може би и мотоциклет/скутер с доплащане.


IvoGiev
Мнения: 31
Регистриран на: Чет 21 юли 2011 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo Mk.2 GT на стероиди

Мнениеот IvoGiev » Пет 27 юли 2018 21:11


Картинг вече си купих, но съм склонен на бартер за Голф 4 хетч или Бора седан без ръжди, за предпочитане дизел и с климатроник.



Върни се в “Автомобили”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: LUST76 и 3 госта