Във форума има доста теми по въпроса, в някои има линк към ross tech wiki, където обаче инструкцията е изчезнала.
Това намерих в един чужд форум и го превеждам на български - дано е от полза:
Първоначално трябва да се обезвъздуши ABS помпата, а след това вече колелата по отделно. Тази процедура може да изисква значително количество спирачна течност. При пасатите, където съединителят работи със същата спирачна течност като спирачките, може да стигне и до 4-5 литра, както е писал колегата radotom в една от темите. При Golf съединителят не е с течност и системата събира по-малко.
Ето и обяснението на процедурата:
Използва се VAG-COM, като изписаните съобщения на екрана може да не са точно 1:1, но в общи линии това се случва.
В началото е добре казанчето за течност да се напълни до горе и периодично да се допълва, така че по време на обезвъздушаването постоянно да е пълно и да не се засмуква въздух.
VAG-COM:
[Select]
[03 - ABS Brakes]
[Basic Settings - 04]
Group 001
[Go!]
След натискане на GO! на екрана се появява съобщение Press pedal and hold. Педалът на спирачката трябва да се държи натиснат много силно, докато не се получи инструкция от VAG-COM да се пусне.
Педалът ще пропадне, помпата се включва и педалът отново ще се качи нагоре.
На екранът ще се появят инструкции да се отпусне педалът и да се отворят предно ляво и предно дясно колело:
[Release pedal - FL+FR Bleed Screws OPEN], така че от там да потече течност. Съответно трябва да имате 2 съда, в които да я събирате, за да не тече по земята. Като отворите и двете пробки на предните спирачни апарати натиснете [Next - OK]
ABS помпата ще се включи за 10 секунди отново и от предните апарати ще протече спирачна течност и въздух.
Допълнете отново казанчето до горе.
Излиза съобщение:
[Press pedal 10X; bleed screw CLOSED] - Натиснете педалът до долу и задръжте за 1 секунда и така 10 пъти и след това затворете пробките на предните апарати.
След това натиснете [Done-Go Back]

След като се завърши тази процедура и е обезвъздушен ABS модула, вече се преминава към стандартното обезвъздушаване на спирачните апарати в последователност заден десен, заден ляв, преден десен, преден ляв. Напомпва се на педала и се държи натиснат, отваря се пробката докато потъне педала и после се затваря пробката и педалът се напомпва отново и пак се задържа и така докато потече течност без мехурчета.
За процедурата са необходими 2 човека - един в колата да натиска педала и да работи в VAG COM, а другият да отваря щутцерите и да долива спирачна течност.
П.П.
Според този клип трябва да се натиска Up бутона на канала, за да се премине към следващата стъпка, вместо Next. предполагам, че това зависи от версията на VAG COM: