


Golf 3 1995 AEK - Проблем със спирачките
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пет 09 яну 2009 15:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Golf 3 1995 AEK - Проблем със спирачките
Здравейте. Проблема ми се състои в това, че след минаване от барабани към дискове, колкото и да обезвъздушавам педала пропада и не може да се втвърди. Помпата я отписах като причина (5 имам вече)... Като изолирам задните и само към предните отива течност, при натискане педала потъва 1 см максимум... За отзад имам 2 комплекта апарати и с 4те апарата същата работа, пропада колкото и да обезвъздушавам и това при положение, че само при заден ляв или десен идва течност. Вчера смених гумичките на единия от всичките с надеждата да се оправи ама не... същото пропадане и вече не ми идва на акъл от къде може да идва проблема. Ако можете помагайте. Благодаря предварително.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 3 1995 AEK - Проблем със спирачките
А голф-а ABS има ли?
- GuLiVeR
- Мнения: 287
- Регистриран на: Вто 27 мар 2012 20:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Golf 3 1995 AEK - Проблем със спирачките
а кантар има ли на задния мост
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пет 09 яну 2009 15:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Golf 3 1995 AEK - Проблем със спирачките
ABS няма по рождение, кантара е махнат, но днеска пробвах и с него и пак същата работа... :/
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 3 1995 AEK - Проблем със спирачките
Ами всичко това звучи като много въздух в задната част...направи си една капачка с бръза връзка, за да можеш да създаваш налягане от компресор за въздух на разширителния съд отпред (пълниш до горе с течност, слагаш капачката и надуваш на около 1 атмосфера с въздух). След това развиваш единия заден апарат, после и другия и започва да тече течност.Пусни много течност от всяко от колелата. При обезвъздушаването с помпана,не можеш да създадеш достатъчно дебит,за да избута въздуха от самия апарат и той си седи там, а течността си минава под балона и съответно няма да се обезвъздуши никога... Пробвай тази схема,понеже явно нямаш проблем с помпата или апаратите (след като си ги сменил и пак е същото). За задните апарати има значение и ръчната - закачи си жилата и регулирай ръчната така,че да има ход около 4-5 зъба (това е от значение за самореглажа на хлабината между апарата и цилиндъра, от което ти зависи пряко хода на педала). Също така огледай да нямаш малък теч някъде отзад по снадките,които си пипал.


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта