Голф 3 1.6 АЕА Свирещ зумер за масло при каране извънградско
- boro7777777
- Мнения: 215
- Регистриран на: Съб 19 май 2012 17:41
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AEA
- Местоположение: Пазарджик,София
Голф 3 1.6 АЕА Свирещ зумер за масло при каране извънградско
Здравейте.
Става дума за Гплф 3 АЕА 1.6
Преди време смених маслото на колата от 10W40 на 15w40 и лампичката за масло почва да свети ,и да свири при каране извънградско, най-вече при изкачване.С 10w40 не е правило така.Нивото на маслото е по средата на минимума и максимума.Маслото също така е наливно, ако е от значение.Трябва ли да се притеснявам , че свири или да си продължа да я карам докато измине километрите до смяна?Също така искам да попитам, дали може да се изключи този датчик временно, за да спре да свири и къде точно да го търся?Предполагам е един от двата, които се намират до свещите.Единият даже е леко омаслен , ако е от значение.
Става дума за Гплф 3 АЕА 1.6
Преди време смених маслото на колата от 10W40 на 15w40 и лампичката за масло почва да свети ,и да свири при каране извънградско, най-вече при изкачване.С 10w40 не е правило така.Нивото на маслото е по средата на минимума и максимума.Маслото също така е наливно, ако е от значение.Трябва ли да се притеснявам , че свири или да си продължа да я карам докато измине километрите до смяна?Също така искам да попитам, дали може да се изключи този датчик временно, за да спре да свири и къде точно да го търся?Предполагам е един от двата, които се намират до свещите.Единият даже е леко омаслен , ако е от значение.
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Свирещ зумер за масло при каране извънградско?
По принцип не е желателно да се кара така автомобилът. Тая система се нарича "Система за ранно предупреждение"(както подсказва името й - идеята е да те предупреди навреме да вземеш мерки понеже налягането на маслото е ниско).Щом като проблемът се е появил след смяната на маслото е възможно това, последното, което си сипал да не е читаво и да става на чорба при по-висока температура.
Провери и този омасления датчик да не би да е избил и го замени с нов. Не са скъпи. Кое те накара от 10в40 да минеш на 15в40 и то наливно?
Провери и този омасления датчик да не би да е избил и го замени с нов. Не са скъпи. Кое те накара от 10в40 да минеш на 15в40 и то наливно?

- boro7777777
- Мнения: 215
- Регистриран на: Съб 19 май 2012 17:41
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AEA
- Местоположение: Пазарджик,София
Re: Свирещ зумер за масло при каране извънградско?
Просто имах в нас 15W40 и затова сипах такова.Също така за смяна е гарнитурата на главата и гумичките, но това ще е напролет.И все пак това може ли да се изключи поне да не свири временно?Датчик ще взема, но ме съмнява да е от него, защото с 10в40 не свири.Но ще го сменя, защото е леко омаслен и явно му е дошло и на него времето.
- luboveliki
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Голф 3 1.6 АЕА Свирещ зумер за масло при каране извънгра
не е от вискозитета....карал съм и с двата.....с 15В40 повдигачите чукаха малко повече....или е нещо по двигателя(маслена помпа,маслен датчик) или малко се съмнявам фалшиво масло
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Чет 05 мар 2009 23:25
- Автомобил: BORA 2.0 115 hp
- Двигател: APK
- Местоположение: sofia/silistra
Re: Голф 3 1.6 АЕА Свирещ зумер за масло при каране извънгра
....а може и филтъра да е проблема,знам ли мисля,че не трябва да се пренебрегва.
- cheatereye
- Мнения: 428
- Регистриран на: Пон 30 яну 2012 16:33
- Автомобил: VW Golf III 1.6
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 3 1.6 АЕА Свирещ зумер за масло при каране извънгра
Карам кола със същият двигател.
Имах идентичен проблем с зумера и лампата за маслото, при висока предавка и ниска скорост(5-та предавка и 70-80км/ч.) ми се включваше сигнализацията по лек баир. След смяна на маслото и филтъра, всичко заспа. Но дали е било от маслото, или от филтъра, това не мога да кажа. Карам с 10в40 на кастрол, наливно. Цедката и помпата бяха проверени на по-късен етап, и всичко си беше наред, не беше задръстена (наложи се да свалям картера, заради майстори в кавички, които ми превъртяха пробката за маслото).
Имах идентичен проблем с зумера и лампата за маслото, при висока предавка и ниска скорост(5-та предавка и 70-80км/ч.) ми се включваше сигнализацията по лек баир. След смяна на маслото и филтъра, всичко заспа. Но дали е било от маслото, или от филтъра, това не мога да кажа. Карам с 10в40 на кастрол, наливно. Цедката и помпата бяха проверени на по-късен етап, и всичко си беше наред, не беше задръстена (наложи се да свалям картера, заради майстори в кавички, които ми превъртяха пробката за маслото).
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Голф 3 1.6 АЕА Свирещ зумер за масло при каране извънгра
Менте масло ми се струва и на мен - и причина да си сложа тези



- boro7777777
- Мнения: 215
- Регистриран на: Съб 19 май 2012 17:41
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AEA
- Местоположение: Пазарджик,София
Re: Голф 3 1.6 АЕА Свирещ зумер за масло при каране извънгра
Проблемът се реши със смяна на датчика и масления филтър. По магистралата днес и дадох малко жега и не свири вече. Преди се скъсваше да пищи.
Благодаря на всички.
Благодаря на всички.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Голф 3 1.6 АЕА Свирещ зумер за масло при каране извънгра
boro7777777 написа:Проблемът се реши със смяна на датчика и масления филтър. По магистралата днес и дадох малко жега и не свири вече. Преди се скъсваше да пищи.
Благодаря на всички.
И все пак....какво е налягането на маслото при напълно загрял ДВГ и при 2000 об/мин?????Не може да си спокоен без да го знаеш!
- boro7777777
- Мнения: 215
- Регистриран на: Съб 19 май 2012 17:41
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AEA
- Местоположение: Пазарджик,София
Re: Голф 3 1.6 АЕА Свирещ зумер за масло при каране извънгра
Че кое показва налягането на маслото? Предполагам, че щом не свири всичко е в нормите.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Голф 3 1.6 АЕА Свирещ зумер за масло при каране извънгра
boro7777777 написа:Че кое показва налягането на маслото? Предполагам, че щом не свири всичко е в нормите.
Колега....предавам се ....ти просто не искаш да четеш...един мой учител казваше,че акъл не се вкарва насила...за разлика от един мъжки репродуктивен орган!
- boro7777777
- Мнения: 215
- Регистриран на: Съб 19 май 2012 17:41
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AEA
- Местоположение: Пазарджик,София
Re: Голф 3 1.6 АЕА Свирещ зумер за масло при каране извънгра
Ако имаш предвид по-горния линк дето си дал, видях го. Само, че не ми е занимава, защото проблемът е решен. Какъв е смисълът да го меря щом свиренето изчезна? Имам си друга работа за вършене, вместо да вдигам мъртвец от гроб. Така да се каже де:) Мерси все пак за съвета.
- cheatereye
- Мнения: 428
- Регистриран на: Пон 30 яну 2012 16:33
- Автомобил: VW Golf III 1.6
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 3 1.6 АЕА Свирещ зумер за масло при каране извънгра
Идеята на колегата е, да караш колата, колкото си може по-изправна. Не доброто смазване води до голямо износване на всички части, не ми се изброяват, а от там и до блокиралите двигатели... дай боже да не ти се случи ! За това ти го препоръчва, като допълнителен вариант, който е задължителен !
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: Чет 09 мар 2006 20:54
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AEA
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 3 1.6 АЕА Свирещ зумер за масло при каране извънгра
При мен причината за този "ефект" беше масленият филтър.Не слагайте филтри с предпазен байпасен клапан,примерно Бош,а да речем МАН.Не,че първите са лоши,но ако при поставянето им се затягат много /с ключ/,този клапан се поврежда и стои винаги отворен.Така маслената помпа не може да вдигне необходимото налягане и при вдигане на 2000 оборота на двигателя,системата за ранно предупреждение за износени основни и биелни лагери се задейства.Винаги затягайте маслените филтри на ръка.Друга възможна причина е дефектен маслен датчик или електрониката в таблото.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 94 госта