Днеска случайно решавам да сменя крушката на дъглите, че старата не светваше и о'сърпраиз - пак изгоря. Просто опита да светне и изгасна. И свалям аз и меря напреженията и бам - 24V. Идея си нямам от каде идва това:( Някой да има предположение?
Измерени са на контакт, спрян двигател.
24V на крушката за дълги и тя гори? идеи?
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Да бе човек, и аз не виждам от къда ще доидат, то там над 18V няма от каде. Сички други фарове - нормално. Просто е адски странно. Не е и от мултицета - на другите фарове като проверявах наред. Човека от сервиза дето оправяше другите неща ме погледна като изтребител. Пък не е като да гледам електрониките като теле в железница. С поялник в ръката съм от 5-6-7 години. Просто тва е уникално. Между масата на акумолатора и + отзад дето влиза в фара - 24V потенциална разлика. И резултата е 2ра изгоряла крушка.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13448
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Само 1 въпрос извинявай , ако ти се стори аборигенски. Крушката при работещ двигател ли я сменяш?
От омазнена крушка -пипана с ръце и необезмаслена при нормални 12В е почти сигурно пукване на стъклото или вземане на въздух на балона на крушката.
24 в няма откъде да дойда освен , ако в момента не си включил зарядно у-во за зареждане на акумулатора.
Друга възможност е ри работещ двигател вдигане на напрежение до 50В, ако нямаш акумулатор/ откачен/ или няма капацитет/ прекъсната връзка между клетките. Друга идея нямам. Неизправно реле регулатор - ама чак пък 24В
Друга идея , ако нямаш добра връзка - било плюс или маса и при работещ двигател и се получава искрене -ето ти проблема.
От омазнена крушка -пипана с ръце и необезмаслена при нормални 12В е почти сигурно пукване на стъклото или вземане на въздух на балона на крушката.
24 в няма откъде да дойда освен , ако в момента не си включил зарядно у-во за зареждане на акумулатора.
Друга възможност е ри работещ двигател вдигане на напрежение до 50В, ако нямаш акумулатор/ откачен/ или няма капацитет/ прекъсната връзка между клетките. Друга идея нямам. Неизправно реле регулатор - ама чак пък 24В
Друга идея , ако нямаш добра връзка - било плюс или маса и при работещ двигател и се получава искрене -ето ти проблема.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта