24V на крушката за дълги и тя гори? идеи?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

24V на крушката за дълги и тя гори? идеи?

Мнениеот brum » Вто 17 яну 2006 16:37


Днеска случайно решавам да сменя крушката на дъглите, че старата не светваше и о'сърпраиз - пак изгоря. Просто опита да светне и изгасна. И свалям аз и меря напреженията и бам - 24V. Идея си нямам от каде идва това:( Някой да има предположение?

Измерени са на контакт, спрян двигател.




Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 17 яну 2006 17:42


Ами аз не виждам от къде може да ти дойде ако ще те успокои... :(
И то при угасена кола и спрян двигател..
Да не би да си турнал някакъв акумулатор знам ли... ти направо ме същиса с този случай..
Другият вариант е да е изхабена батерията на мултицета... някой беше писал че му се случило :)


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот brum » Вто 17 яну 2006 17:46


Да бе човек, и аз не виждам от къда ще доидат, то там над 18V няма от каде. Сички други фарове - нормално. Просто е адски странно. Не е и от мултицета - на другите фарове като проверявах наред. Човека от сервиза дето оправяше другите неща ме погледна като изтребител. Пък не е като да гледам електрониките като теле в железница. С поялник в ръката съм от 5-6-7 години. Просто тва е уникално. Между масата на акумолатора и + отзад дето влиза в фара - 24V потенциална разлика. И резултата е 2ра изгоряла крушка.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17178
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Вто 17 яну 2006 18:19


Офф: Епа сложи си една крушка от 24V mhihi mhihi mhihi


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот brum » Вто 17 яну 2006 18:23


Абе весело, весело - ма 2 крушки не светят. Освен да има откачен някав кабел някаде и да ми дава тая потенциална разлика на някъв мизерен ток. Ама тогава що техника ще вика - светна малко и изгасна не знам. Ша си играя да го видя тоя уикенд.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13448
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Вто 17 яну 2006 21:26


Само 1 въпрос извинявай , ако ти се стори аборигенски. Крушката при работещ двигател ли я сменяш?
От омазнена крушка -пипана с ръце и необезмаслена при нормални 12В е почти сигурно пукване на стъклото или вземане на въздух на балона на крушката.
24 в няма откъде да дойда освен , ако в момента не си включил зарядно у-во за зареждане на акумулатора.

Друга възможност е ри работещ двигател вдигане на напрежение до 50В, ако нямаш акумулатор/ откачен/ или няма капацитет/ прекъсната връзка между клетките. Друга идея нямам. Неизправно реле регулатор - ама чак пък 24В :?:
Друга идея , ако нямаш добра връзка - било плюс или маса и при работещ двигател и се получава искрене -ето ти проблема.


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4204
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата
Контакти:

Мнениеот nii » Вто 17 яну 2006 21:52


значи мисля си, няма как да направиш 24В, освен ако към 12те от акумулатора не вържеш последователно още 12.... нали?
откъде още 12 ???? алармата ти има ли вграден акумулатор?


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот brum » Сря 18 яну 2006 0:27


Събота ще гледам и ще кажа от каде е. При изгасен двигател го замерих това.


jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jerrry » Сря 18 яну 2006 18:01


Неверни показания на уреда :lol: или пък няма добра маса.


Danailov
Мнения: 115
Регистриран на: Вто 07 сеп 2004 19:04
Автомобил: VW PASSAT B4
Двигател: ABF
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Danailov » Чет 19 яну 2006 9:01


Приятелю това за 24В е малко смешно,при не работещ мотор няма от къде да дойде това напрежение дори и от отечка.Потенциали няма как да дойдат и да ти горят 24В крушка.Вземи си пусни нови кабели за фаровете дирекно от акумулатора,но сложи релета и предпазители.Ако и това не помогне смени голфа.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот brum » Съб 21 яну 2006 13:31


След 30 мин мръзнене, мерене с мултицета и чудене д'еба от каде става ся тая простотия - разбрах. Разменени ми бяха кабелчетата за габарита и за дългата. 24V нямаше тоя път. Може мултицета дето ползвах тогава ( помолих маистора от хеед-91 за 10 мин да го ползвам да видя нещо ) да е бил ненаред.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13448
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Съб 21 яну 2006 14:54


И да ти са разменени кабелите няма как да направих 24 волта при загасен двигател. Нещо си объркал при измерването или уреда не е бил наред.


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2643
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Съб 21 яну 2006 16:20


На почти всички уреди кат им падне батерията лъжат много яко и то на горе.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта