Обороти Golf 3 GTI

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
stop
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 29 ное 2005 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София-Дупница

Обороти Golf 3 GTI

Мнениеот stop » Пон 16 яну 2006 19:41


оборотите падат на степени и ги държи сравнително високи разхода също е покачен някой има ли представа на какво се дължи?




Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пон 16 яну 2006 19:51


ECT сензор(датчик за темперетурата на водата) :roll:


Потребителски аватар
stop
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 29 ное 2005 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София-Дупница

Re: Обороти Golf 3 GTI

Мнениеот stop » Пон 16 яну 2006 19:56


stop написа:оборотите падат на степени и ги държи сравнително високи разхода също е покачен някой има ли представа на какво се дължи?

уреда понякога не отчита температурата


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пон 16 яну 2006 19:59


Значи вероятността да е от него расте.Провери го с един мултиметър кви омове дава


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Чет 19 яну 2006 20:30


stop какво стана с твоя проблем?Решен ли е вече?Дай яснота :) !


Потребителски аватар
stop
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 29 ное 2005 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София-Дупница

Мнениеот stop » Пет 20 яну 2006 21:17


Още карам така,ще търся оргинал в сервиэа VW,другите ми се струват менте-доста се раэличават


Потребителски аватар
RadoSi
Мнения: 156
Регистриран на: Сря 21 юли 2004 1:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот RadoSi » Съб 21 яну 2006 0:03


Бате пробвай да си извадиш и да си мушнеш всички конектори свързане с датчици по горивната система преди да сменяш каквото и да е. Ако ти се занимава изчисти си клемите с една четка за заби и нещо противокорозионно или просто спирт висок процент :)
Успех и наблегни на мотор4ето за оборотите и на потенциометара на дроселовата клапа :) Всъшност проблемни са тези 4асти през които тече малак ток като потенциометри чиито клеми като се окислят се променя драстично показанието или цялостно се нарушава и еку-то се шашка. Айде успех


Потребителски аватар
stop
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 29 ное 2005 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София-Дупница

Мнениеот stop » Съб 21 яну 2006 21:22


Благодаря за мнението,ще се позанимавам малко но нека да се постопли времето,че както ни плашат ...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта