Здравейте, най накрая се сдобих с Голфер IV 00г. 2.3 V5 AGZ 4Motion HIGHLINE 200к.км("реални" по изчисления +500к.км.) whistle3.gif . Та снощи щях да я ударя в колата на бащата, спрях зад него и в момента в който слязох колата потегли. Отначало си помислих, че не съм успял да я вкарам на скорост. После се досетих, че съм я угасил на скорост (навик). След което я запалих да се убедя, че е зацепило и отново я угасих и пак потегли напред. След оглед и консултацията се успокоих малко (варианта за компресията отпада) понеже като я бутнем не върти двигателя като е на скорост, вероятно проблема е някъде около съединителя или в самия него. Също искам да отбележа, че скоростите влизат много добре малко са къси (сравнения с 4-ка 1.4 16В) не знам дали е нормално за модела. Съединителя също отделя повечко долу и някъде до/около средата. На борда имах съобщение за oilsensor werkstatt, като ресетнах борда не се появи повече.
Само това откри VAG-COM.
Address 01: Engine
3 Faults Found:
00668 - Supply Voltage Terminal 30
07-10 - Signal too Low - Intermittent
00561 - Mixture Adaptation
15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached
00561 - Mixture Adaptation
12-00 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded
Address 19: CAN Gateway
2 Faults Found:
00778 - Steering Angle Sensor (G85)
49-00 - No Communications
01324 - Control Module for All Wheel Drive (J492)
49-10 - No Communications - Intermittent
Благодаря, очаквам мнения в Сряда 17-ти ще я оставя в сервиза.
Голф 4 2.3 V5 Не се задържа на скорост, потегля като на свободна.
- M3ntata
- Мнения: 844
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Голф 4 2.3 V5 Не се задържа на скорост, потегля като на свободна.
Никой ли няма на идея от какво може да е ?
- M3ntata
- Мнения: 844
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Голф 4 2.3 V5 Не се задържа на скорост, потегля като на свободна.
Разбра се от какво е, лявата полуоска е превъртяла в карето и от там съм останал само на задно. Причината най вероятно е заради скъсан маншон (ръжда и боклуци).
Ново каре- 55лв
Нова полуоска около 350лв (втора намирам само дясна за около 60лв)
Ново каре- 55лв
Нова полуоска около 350лв (втора намирам само дясна за около 60лв)
Re: Голф 4 2.3 V5 Не се задържа на скорост, потегля като на свободна.
Аз те поздравявам затова, че си споделил и решението а не само проблема.
Хубаво ще е всички теми да завършват така ..... с решения
Хубаво ще е всички теми да завършват така ..... с решения
- M3ntata
- Мнения: 844
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Голф 4 2.3 V5 Не се задържа на скорост, потегля като на свободна.
Еми така е колега, така трябва да е има много теми където човека получава препоръки след което си оправя проблема и не си прави труда да отдели 2мин за да каже как се е справил.
Просто всеки от нас трябва да влезе в положението на другите да се опита да ги разбере. Общо взето смятам, че съм се оправил с проблема понеже вече имам ЛС от колега който по него дума има частта.
Иначе, в моя случай частта трябва да е точно от 2.3 V5 AGZ и 4motion било BORA или GOLF няма значение еднакви са това е от гамата на VW. А дали от някои модели на сеат, ауди и шкода може да пасне си нямам и на идея.
Просто всеки от нас трябва да влезе в положението на другите да се опита да ги разбере. Общо взето смятам, че съм се оправил с проблема понеже вече имам ЛС от колега който по него дума има частта.
Иначе, в моя случай частта трябва да е точно от 2.3 V5 AGZ и 4motion било BORA или GOLF няма значение еднакви са това е от гамата на VW. А дали от някои модели на сеат, ауди и шкода може да пасне си нямам и на идея.
- M3ntata
- Мнения: 844
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Голф 4 2.3 V5 Не се задържа на скорост, потегля като на свободна.
Проблемът е решен, полуоската която получих от колега в форума излезе измама (браво, казвам измама понеже му звъннах два пъти днес и след това си изключи телефона) подобна е но излезе малко дълга което нямаше как да измеря с закачени карета по него...
След това майстора в сервиза се сети за приятел който се занимава с това и донесе две полуоски 1.9tdi 131hp 4motion и една от ауди ТТ quattro и точно това от ТТ-то пасна, само дето самият прът на полуоската е малко по дебела.
Колегата от форума който ме срита по дупето е nise_cock (Боян Христов 0884752692) здраве да е, парите все ще си ги върна понеже полуоската наистина е здрава, само трябва да разбера за каква кола е.
След това майстора в сервиза се сети за приятел който се занимава с това и донесе две полуоски 1.9tdi 131hp 4motion и една от ауди ТТ quattro и точно това от ТТ-то пасна, само дето самият прът на полуоската е малко по дебела.
Колегата от форума който ме срита по дупето е nise_cock (Боян Христов 0884752692) здраве да е, парите все ще си ги върна понеже полуоската наистина е здрава, само трябва да разбера за каква кола е.
- djankata74
- Мнения: 114
- Регистриран на: Съб 19 дек 2009 14:11
- Автомобил: ford focus
- Двигател: 1.6 dtci
- Местоположение: madrid
Re: Голф 4 2.3 V5 Не се задържа на скорост, потегля като на свободна.
Уж да си помагаме ние се крадем типично по български аман





- samo_pechka
- Мнения: 8950
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф 4 2.3 V5 Не се задържа на скорост, потегля като на свободна.
Този ли е memberlist.php?mode=viewprofile&u=301760 ?
Чудесно е поне, че си оправил колата.
А за грешната част: ако се чете нещо по полуоската, го напиши . Ще намерим от каква кола е.
Чудесно е поне, че си оправил колата.
А за грешната част: ако се чете нещо по полуоската, го напиши . Ще намерим от каква кола е.
Re: Голф 4 2.3 V5 Не се задържа на скорост, потегля като на свободна.
Пиши на ЛС на модераторите или пусни нова тема за измамник сред нас, така ще чуем и неговата версия или ще стане розовичък.
Да ти кажа и аз незнаех, че има разлика в полуоските м/у различните модификации на голфо подобните, освен за 5 или 6 степенните кутии
Да ти кажа и аз незнаех, че има разлика в полуоските м/у различните модификации на голфо подобните, освен за 5 или 6 степенните кутии
- M3ntata
- Мнения: 844
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Голф 4 2.3 V5 Не се задържа на скорост, потегля като на свободна.
djankata74/ Измамници на всякъде... (голяма зараза)
samo_pechka/ Същият потребител. Точно това гледах, по другите имаше бяла лепенка, а на тази няма нищо..
hvp800/ Ще му звънна утре пак, ако положението е същото ще пусна, аз изгорях да не бутнем от хълма и друг. Еми и ние предполагахме, че полуоските са според двигателя тоест големите дизели и 1.8/2.0 ще са еднакви с моята ама не е било така. Впрочем полуоската която ми прати (потребителя) Има сходни размери карето е същото, броя и диаметъра на шлиците също, само дължината е друга. Даже не знам как се мери смисъл включително болта или до края на шлиците, защото до края на шлиците излиза приблизително 517мм колкото трябва да е. Както и да е, поне тази я сложихме както си беше със маншоните, карета всичко си му беше 6 точки.
samo_pechka/ Същият потребител. Точно това гледах, по другите имаше бяла лепенка, а на тази няма нищо..
hvp800/ Ще му звънна утре пак, ако положението е същото ще пусна, аз изгорях да не бутнем от хълма и друг. Еми и ние предполагахме, че полуоските са според двигателя тоест големите дизели и 1.8/2.0 ще са еднакви с моята ама не е било така. Впрочем полуоската която ми прати (потребителя) Има сходни размери карето е същото, броя и диаметъра на шлиците също, само дължината е друга. Даже не знам как се мери смисъл включително болта или до края на шлиците, защото до края на шлиците излиза приблизително 517мм колкото трябва да е. Както и да е, поне тази я сложихме както си беше със маншоните, карета всичко си му беше 6 точки.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 143 госта