Golf 2 1.6 1992 г. 71 к.с. - проблем с антифриза?
- Nasulov
- Мнения: 161
- Регистриран на: Нед 12 окт 2008 13:51
- Автомобил: 1990 Golf PB
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 2 1.6 1992 г. 71 к.с. - проблем с антифриза?
Колега, както няха писали по-горе, задължително си вземи нова капачка, че да може системата да работи както трябва. А относно пропуск в гарнитурата, свали свещите и превъртай мотора на ръка, гледай с фенерче вътре в цилиндрите. Всяко едно от буталата трябва да има нагар или да е черно. Ако има в някой цилиндър теч на антифриз, то в този случай би трябвало челото на буталото да е изчистено от антифриза. Но това според мен е малко вероятно. Както писах в началото, смени си капачката с читава. И имай предвид, че както капачките( от евтините), така и термостатите се случва на всяка трета да е дефектна.
Re: Golf 2 1.6 1992 г. 71 к.с. - проблем с антифриза?
Колега купих нова(нова) капачка обаче като запаля колата изчакам да включи перката и при нормално работеща система според мен трябва да мога да от въртя спокойно капачката без да надува системата обаче уви надува яко. Според мен за да губи антифриз вече остана вариант да го изхвърля по малко от ауспуха.От Стара Загора до София ми изгуби към 300 грама. Смених и ново казанче, огледал съм всички маркучи и изпарителя и термостата си работи общо взето под колата няма видими течове от никъде. Отивам на вариант протекла гарнитура, изкривена или пукната глава не знам вече.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Golf 2 1.6 1992 г. 71 к.с. - проблем с антифриза?
Системата работи пд налягане,при отвита капачка наистина не трябва да излиза вода,ако перката не се включва в момента,или ако колата не е загряла доста.
Вода през цилиндрите се хваща по свещите-търсиш измита или ръждива.Или тест с реактив.
Може да е прегряла колата,когато приятелката ти я е карала...нормално.
Има вариант и да надува/ако надува/ от изпаритела,темата е обширна.Но всички тестове за бълбукане,хвърляне и пр. ги провеждай на студена кола.На гореща и изгасена можеш само да се ослушваш за цвърчене,за да хванеш скрит теч.Може да оцветиш антифриза с някаква химия,да го хванеш по-лесно от къде излиза.
Вода през цилиндрите се хваща по свещите-търсиш измита или ръждива.Или тест с реактив.
Може да е прегряла колата,когато приятелката ти я е карала...нормално.
Има вариант и да надува/ако надува/ от изпаритела,темата е обширна.Но всички тестове за бълбукане,хвърляне и пр. ги провеждай на студена кола.На гореща и изгасена можеш само да се ослушваш за цвърчене,за да хванеш скрит теч.Може да оцветиш антифриза с някаква химия,да го хванеш по-лесно от къде излиза.
- Nasulov
- Мнения: 161
- Регистриран на: Нед 12 окт 2008 13:51
- Автомобил: 1990 Golf PB
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 2 1.6 1992 г. 71 к.с. - проблем с антифриза?
Това с оцветяването е вариант.
А колкото до надуването на маркучите е нормално леко да се втърдят, системата е под налягане.
Обаче недй да я оставяш да загрее без капачка.И все пак провери вътре в цилиндрите какво е положението.
А колкото до надуването на маркучите е нормално леко да се втърдят, системата е под налягане.
Обаче недй да я оставяш да загрее без капачка.И все пак провери вътре в цилиндрите какво е положението.
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 20:05
- Автомобил: MK2
- Двигател: RP
- Местоположение: Варна
Re: Golf 2 1.6 1992 г. 71 к.с. - проблем с антифриза?
Изолирай изпарителя и запали на бензин да загрее...може той да е проблема.
Re: Golf 2 1.6 1992 г. 71 к.с. - проблем с антифриза?
Това с изпарителя не съм го пробвал. Иначе аз не я чакам да загрее без капачка а със нея. Да не говорим, че сутрин на студено като отвъртам капачката да долея изфъсква.
Иначе ще проверя свещите и ще пиша какви са. А относно начина с оцветяването не знам къде мога да отида да се провери.
Иначе ще проверя свещите и ще пиша какви са. А относно начина с оцветяването не знам къде мога да отида да се провери.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Golf 2 1.6 1992 г. 71 к.с. - проблем с антифриза?
Трябва да прецениш изфъскването дали е всмукване или изспускане на въздух.А подгрявай колата на отворена капачка.Тръгне ли на студено да излиза водата-проблем.Изскачат ли балончета от тънкия маркуч-проблем.Но седи ли си кротко и тихо в съда водичката-няма проблем.
Re: Golf 2 1.6 1992 г. 71 к.с. - проблем с антифриза?
Бълбука и на бензин и на газ в разширителния съд все едно чай ври ,постоянно има балончета. Иначе развих всички свещи кафеви са си изглеждат ми нормално ,утре ще атакуваме главата ,нямам избор идва студ и не става вече.
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: Пон 04 май 2009 19:29
- Автомобил: lancia y10 golf 3
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 2 1.6 1992 г. 71 к.с. - проблем с антифриза?
Тръгнала гарнитура на глава в начален стадий. На мен една такава ми издържа 10 000 преди да напълни цилиндъра.
Re: Golf 2 1.6 1992 г. 71 к.с. - проблем с антифриза?
За много години на всички,живи и здрави да сте.
Благодаря на всички колеги за съветите оказа се гарнитура!Ремонтът е извършен и сега колата не губи антифриз
Има обаче един проблем ,който се появи в последствие :
Като и свършила газта ,обърнала на бензин жената и на следващия ден не могла да запали.Успях с подаване на нечовешка газ да я запаля.Никога не е оставяна без бензин,защото бутилката е малка на газта и доста често се кара и на бензин.Като загрее си пали нормално, изстине ли не иска(тва на бензин).На газ пали перфектно на студено и всякак!Засилих бензина сложих на еко най-силния обаче на бензин неще.
Ако някой може да даде някаква схема на карбуратора разглобен или какво да правя или да сменя!За в момента колата си върви на газ.Преди ремонта нямаше такъв проблем.
Благодаря предварително
Благодаря на всички колеги за съветите оказа се гарнитура!Ремонтът е извършен и сега колата не губи антифриз
Има обаче един проблем ,който се появи в последствие :
Като и свършила газта ,обърнала на бензин жената и на следващия ден не могла да запали.Успях с подаване на нечовешка газ да я запаля.Никога не е оставяна без бензин,защото бутилката е малка на газта и доста често се кара и на бензин.Като загрее си пали нормално, изстине ли не иска(тва на бензин).На газ пали перфектно на студено и всякак!Засилих бензина сложих на еко най-силния обаче на бензин неще.
Ако някой може да даде някаква схема на карбуратора разглобен или какво да правя или да сменя!За в момента колата си върви на газ.Преди ремонта нямаше такъв проблем.
Благодаря предварително
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf 2 1.6 1992 г. 71 к.с. - проблем с антифриза?
Ти си с ел.карбуратор. На първо време виж позиционера на въздушната клапа дали функционира. Провери си и синия сензор за темп на антифриза. По принцип това са нещата свързани с паленето. Провери си връзките и буксите свързани с карбуратора да не са забравили някоя откачена. Има една маса от карба към главата, провери дали не виси в нищото.
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf 2 1.6 1992 г. 71 к.с. - проблем с антифриза?
Преди да запалиш, като дадеш на контакт отвори предния капак. Трябва да се чува едно жужене. То е от моторчето на въздушната клапа, по принцип аз успявам да запаля и без то да подава сила на клапата, но все пак виж. Понеже реално то ти играе ролята на смукач - притваря клапата, когато се пали на студено. Реално еку управлява само тази клапа и позиционера серво електрическия, който е за празния ход - държи дросела отворен и се стреми да поддържа 800-900 оборота на двигателя. Всички други възли и датчици са само за подаване на информация ъм ЕКУ. С две думи - приятен карбуратор. С изправна ламбда сонда и в пълна изправност дава разход, който други коли същите кубици и коне им е трудно постижим. На извънградско с пенсионерско каране + магистрала съм му правил 5-100км, когато нямаше инсталиран АГУ.
- ktamen
- Мнения: 6150
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Golf 2 1.6 1992 г. 71 к.с. - проблем с антифриза?
Развий свещите една по една, като ги номерираш коя къде е била и им направи хубави снимки на електродите и качи снимките тук да ги видим. Намери си читава капачка, най-добре старата черна капачка, ако не си я изхвърлил. И никакви настройки
Можеш да караш с антифриз под минимума, в разширителния съд трябва да има поне малко антифриз, загубите ще спрат или поне ще намалеят.
Налягането зависи от състава на антифриза и от температурата му. По-висока температура - по-високо налягане. По-концентриран антифриз - по-ниско налягане. Това се отнася за истински антифриз, щото може да си с някво менте. Налягането, разбира се, зависи и от свободния обем в разширителния съд, затова при ниво под минимума налягането е по-ниско и загубите през клапана на капачката са по-малки или спират напълно.
Едит: Едва сега забелязах, че темата има повече от една страница и поста ми очевидно не е особено актуален
Можеш да караш с антифриз под минимума, в разширителния съд трябва да има поне малко антифриз, загубите ще спрат или поне ще намалеят.
Налягането зависи от състава на антифриза и от температурата му. По-висока температура - по-високо налягане. По-концентриран антифриз - по-ниско налягане. Това се отнася за истински антифриз, щото може да си с някво менте. Налягането, разбира се, зависи и от свободния обем в разширителния съд, затова при ниво под минимума налягането е по-ниско и загубите през клапана на капачката са по-малки или спират напълно.
Едит: Едва сега забелязах, че темата има повече от една страница и поста ми очевидно не е особено актуален
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 154 госта