Golf 2 1.6 1992 г. 71 к.с. - проблем с антифриза?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Nasulov
Мнения: 161
Регистриран на: Нед 12 окт 2008 13:51
Автомобил: 1990 Golf PB
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf 2 1.6 1992 г. 71 к.с. - проблем с антифриза?

Мнениеот Nasulov » Нед 05 ное 2017 7:58


Колега, както няха писали по-горе, задължително си вземи нова капачка, че да може системата да работи както трябва. А относно пропуск в гарнитурата, свали свещите и превъртай мотора на ръка, гледай с фенерче вътре в цилиндрите. Всяко едно от буталата трябва да има нагар или да е черно. Ако има в някой цилиндър теч на антифриз, то в този случай би трябвало челото на буталото да е изчистено от антифриза. Но това според мен е малко вероятно. Както писах в началото, смени си капачката с читава. И имай предвид, че както капачките( от евтините), така и термостатите се случва на всяка трета да е дефектна.




trezeguet
Мнения: 20
Регистриран на: Чет 09 юни 2016 14:03
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 2 1.6 1992 г. 71 к.с. - проблем с антифриза?

Мнениеот trezeguet » Вто 07 ное 2017 11:57


Колега купих нова(нова) капачка обаче като запаля колата изчакам да включи перката и при нормално работеща система според мен трябва да мога да от въртя спокойно капачката без да надува системата обаче уви надува яко. Според мен за да губи антифриз вече остана вариант да го изхвърля по малко от ауспуха.От Стара Загора до София ми изгуби към 300 грама. Смених и ново казанче, огледал съм всички маркучи и изпарителя и термостата си работи общо взето под колата няма видими течове от никъде. Отивам на вариант протекла гарнитура, изкривена или пукната глава не знам вече.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Golf 2 1.6 1992 г. 71 к.с. - проблем с антифриза?

Мнениеот Iezekil » Вто 07 ное 2017 12:20


Системата работи пд налягане,при отвита капачка наистина не трябва да излиза вода,ако перката не се включва в момента,или ако колата не е загряла доста.
Вода през цилиндрите се хваща по свещите-търсиш измита или ръждива.Или тест с реактив.
Може да е прегряла колата,когато приятелката ти я е карала...нормално.
Има вариант и да надува/ако надува/ от изпаритела,темата е обширна.Но всички тестове за бълбукане,хвърляне и пр. ги провеждай на студена кола.На гореща и изгасена можеш само да се ослушваш за цвърчене,за да хванеш скрит теч.Може да оцветиш антифриза с някаква химия,да го хванеш по-лесно от къде излиза.


Потребителски аватар
Nasulov
Мнения: 161
Регистриран на: Нед 12 окт 2008 13:51
Автомобил: 1990 Golf PB
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf 2 1.6 1992 г. 71 к.с. - проблем с антифриза?

Мнениеот Nasulov » Сря 08 ное 2017 11:47


Това с оцветяването е вариант.
А колкото до надуването на маркучите е нормално леко да се втърдят, системата е под налягане.
Обаче недй да я оставяш да загрее без капачка.И все пак провери вътре в цилиндрите какво е положението.


Explode12
Мнения: 309
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 20:05
Автомобил: MK2
Двигател: RP
Местоположение: Варна

Re: Golf 2 1.6 1992 г. 71 к.с. - проблем с антифриза?

Мнениеот Explode12 » Сря 08 ное 2017 12:21


Изолирай изпарителя и запали на бензин да загрее...може той да е проблема.


trezeguet
Мнения: 20
Регистриран на: Чет 09 юни 2016 14:03
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 2 1.6 1992 г. 71 к.с. - проблем с антифриза?

Мнениеот trezeguet » Сря 08 ное 2017 14:37


Това с изпарителя не съм го пробвал. Иначе аз не я чакам да загрее без капачка а със нея. Да не говорим, че сутрин на студено като отвъртам капачката да долея изфъсква.
Иначе ще проверя свещите и ще пиша какви са. А относно начина с оцветяването не знам къде мога да отида да се провери.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Golf 2 1.6 1992 г. 71 к.с. - проблем с антифриза?

Мнениеот Iezekil » Сря 08 ное 2017 15:04


Трябва да прецениш изфъскването дали е всмукване или изспускане на въздух.А подгрявай колата на отворена капачка.Тръгне ли на студено да излиза водата-проблем.Изскачат ли балончета от тънкия маркуч-проблем.Но седи ли си кротко и тихо в съда водичката-няма проблем.


trezeguet
Мнения: 20
Регистриран на: Чет 09 юни 2016 14:03
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 2 1.6 1992 г. 71 к.с. - проблем с антифриза?

Мнениеот trezeguet » Пет 17 ное 2017 23:31


Бълбука и на бензин и на газ в разширителния съд все едно чай ври ,постоянно има балончета. Иначе развих всички свещи кафеви са си изглеждат ми нормално ,утре ще атакуваме главата ,нямам избор идва студ и не става вече.


lubo_Y10
Мнения: 233
Регистриран на: Пон 04 май 2009 19:29
Автомобил: lancia y10 golf 3
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Golf 2 1.6 1992 г. 71 к.с. - проблем с антифриза?

Мнениеот lubo_Y10 » Съб 18 ное 2017 21:28


Тръгнала гарнитура на глава в начален стадий. На мен една такава ми издържа 10 000 преди да напълни цилиндъра.


trezeguet
Мнения: 20
Регистриран на: Чет 09 юни 2016 14:03
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 2 1.6 1992 г. 71 к.с. - проблем с антифриза?

Мнениеот trezeguet » Вто 02 яну 2018 12:05


За много години на всички,живи и здрави да сте.
Благодаря на всички колеги за съветите оказа се гарнитура!Ремонтът е извършен и сега колата не губи антифриз :beer
Има обаче един проблем ,който се появи в последствие :
Като и свършила газта ,обърнала на бензин жената и на следващия ден не могла да запали.Успях с подаване на нечовешка газ да я запаля.Никога не е оставяна без бензин,защото бутилката е малка на газта и доста често се кара и на бензин.Като загрее си пали нормално, изстине ли не иска(тва на бензин).На газ пали перфектно на студено и всякак!Засилих бензина сложих на еко най-силния обаче на бензин неще.
Ако някой може да даде някаква схема на карбуратора разглобен или какво да правя или да сменя!За в момента колата си върви на газ.Преди ремонта нямаше такъв проблем.
Благодаря предварително


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19139
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Golf 2 1.6 1992 г. 71 к.с. - проблем с антифриза?

Мнениеот stefan4o » Вто 02 яну 2018 12:56


Ти си с ел.карбуратор. На първо време виж позиционера на въздушната клапа дали функционира. Провери си и синия сензор за темп на антифриза. По принцип това са нещата свързани с паленето. Провери си връзките и буксите свързани с карбуратора да не са забравили някоя откачена. Има една маса от карба към главата, провери дали не виси в нищото.


trezeguet
Мнения: 20
Регистриран на: Чет 09 юни 2016 14:03
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 2 1.6 1992 г. 71 к.с. - проблем с антифриза?

Мнениеот trezeguet » Вто 02 яну 2018 21:57


Благодаря ще погледна.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19139
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Golf 2 1.6 1992 г. 71 к.с. - проблем с антифриза?

Мнениеот stefan4o » Вто 02 яну 2018 22:02


Преди да запалиш, като дадеш на контакт отвори предния капак. Трябва да се чува едно жужене. То е от моторчето на въздушната клапа, по принцип аз успявам да запаля и без то да подава сила на клапата, но все пак виж. Понеже реално то ти играе ролята на смукач - притваря клапата, когато се пали на студено. Реално еку управлява само тази клапа и позиционера серво електрическия, който е за празния ход - държи дросела отворен и се стреми да поддържа 800-900 оборота на двигателя. Всички други възли и датчици са само за подаване на информация ъм ЕКУ. С две думи - приятен карбуратор. С изправна ламбда сонда и в пълна изправност дава разход, който други коли същите кубици и коне им е трудно постижим. На извънградско с пенсионерско каране + магистрала съм му правил 5-100км, когато нямаше инсталиран АГУ.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6150
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Golf 2 1.6 1992 г. 71 к.с. - проблем с антифриза?

Мнениеот ktamen » Вто 02 яну 2018 22:36


Развий свещите една по една, като ги номерираш коя къде е била :exclaim и им направи хубави снимки на електродите и качи снимките тук да ги видим. Намери си читава капачка, най-добре старата черна капачка, ако не си я изхвърлил. И никакви настройки :exclaim :exclaim :exclaim
Можеш да караш с антифриз под минимума, в разширителния съд трябва да има поне малко антифриз, загубите ще спрат или поне ще намалеят.
Налягането зависи от състава на антифриза и от температурата му. По-висока температура - по-високо налягане. По-концентриран антифриз - по-ниско налягане. Това се отнася за истински антифриз, щото може да си с някво менте. Налягането, разбира се, зависи и от свободния обем в разширителния съд, затова при ниво под минимума налягането е по-ниско и загубите през клапана на капачката са по-малки или спират напълно.
Едит: Едва сега забелязах, че темата има повече от една страница :mhihi и поста ми очевидно не е особено актуален :redface



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 154 госта