бора 2.0 115 к.с. с проблемна работа на мотора (3 цилиндъра)
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Съб 24 фев 2018 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
бора 2.0 115 к.с. с проблемна работа на мотора (3 цилиндъра)
Здравейте, колеги! От не отдавна имам VW 2.0 115к.с.(бора е, надявам се да не ме набиете, че я пускам в голфовия раздел). Та проблема ми е следния - колата в началото започна да прекъсва след като я бях оставил да работи на място след дълъг преход. След изфорсиране хубаво се оправи. След това реших, че нещо ми се е зацапал дросела и почистих хубаво(без да го откачам), на няколко пъти. Проблема отшумя и си мислех, че идва от там. После ми се случи наново този проблем - почистих дросела отново, но този път след малко каране пак се появи проблема, което ме води на мисълта, че не е от там. Преди няколко дни единия ми цилиндър нацяло си замина и колата започна да работи на 3. Искам да отбележа, че имам доста от тази бяло-жълта смес под капачката за маслото, но нямам загуба на охладителна течност, също така не се чуват тракащи звуци от клапани и т.н. Поръчал съм свещи и кабели и искам да ми дадете още мнения от какво може да се получава това. Искам да отбележа, че проблема винаги се появява като спра на място (напр. светофар) или някой паркинг и я оставя да поработи на празен ход. Никога не ми се е случвало да се появи в движение, но от както се случи за последно не изчезва проблема.
П.П. студент съм в чужбина, така че препоръките за майстори няма да помогнат, а и майсторите тук взимат по 150 лева на час :)
Благодаря предварително!
П.П. студент съм в чужбина, така че препоръките за майстори няма да помогнат, а и майсторите тук взимат по 150 лева на час :)
Благодаря предварително!
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: бора 2.0 115 к.с. с проблемна работа на мотора (3 цилиндъра)
Свещи, кабели, бобина.
От опит твърдя,че за този мотор свещи се сменят на 30-35000.
От опит твърдя,че за този мотор свещи се сменят на 30-35000.
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Чет 05 мар 2009 23:25
- Автомобил: BORA 2.0 115 hp
- Двигател: APK
- Местоположение: sofia/silistra
Re: бора 2.0 115 к.с. с проблемна работа на мотора (3 цилиндъра)
Подкрепям колегата от предният пост, много е вероятно да е бобина,залагам на 3ти цилиндър. Не знам защо, но много често се случва от него да идват проблемите.Докато разбера ,че е бобина два комплекта кабели смених... а те как удобно се сменят.Колата има ли газ ? Ако има ,хубаво е да се видят и маркучите от рейката към колекторите,понякога се цепят .
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: бора 2.0 115 к.с. с проблемна работа на мотора (3 цилиндъра)
Тя и на бобината смяната е "много приятно занимание".
- Vidol Nikolov
- Мнения: 2148
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: бора 2.0 115 к.с. с проблемна работа на мотора (3 цилиндъра)
Какво налага смяна на свещите да е в такъв интервал? Има ли някакъв проблем конструктивно?
Аз като въртя по 30к на година всяка година ли тр да сменям свещи? Не, че е болка, но все пак, защо е така?
На моното си карам 100к с моите си свещи, ни ми прекъсва, ни ми е качила разхода. Пък, ако ми изпадне някоя Борелия 2.0 ще си я прибера, хич не ме тревожи, че били.маслояди :))
Аз като въртя по 30к на година всяка година ли тр да сменям свещи? Не, че е болка, но все пак, защо е така?
На моното си карам 100к с моите си свещи, ни ми прекъсва, ни ми е качила разхода. Пък, ако ми изпадне някоя Борелия 2.0 ще си я прибера, хич не ме тревожи, че били.маслояди :))
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: бора 2.0 115 к.с. с проблемна работа на мотора (3 цилиндъра)
Видоле,не съм чел колко е интервала,но със свещи на 40000 записваше мисфайъри.
И работеше неравномерно.
За това 30-35000.
НГК,по каталог,9лв бройка.
И работеше неравномерно.
За това 30-35000.
НГК,по каталог,9лв бройка.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: бора 2.0 115 к.с. с проблемна работа на мотора (3 цилиндъра)
Zdravko Zankov написа:Видоле,не съм чел колко е интервала,но със свещи на 40000 записваше мисфайъри.
И работеше неравномерно.
За това 30-35000.
Много капризни стават новите талиги. Сменям на по 45 к км и няма проблеми със "записките" и прекъсвания.На 60к сменям ей така профилокатично капачка и палец. Отакак е при мен 2011 с видимо нови кабели и капачка , кабели не съм сменял.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Съб 24 фев 2018 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
Re: бора 2.0 115 к.с. с проблемна работа на мотора (3 цилиндъра)
Благодаря за бързите отговори, супер сте!
Колата няма газ, в държавата също няма автогаз. Живея в Дания. Ако не се оправи със смяната на свещи и кабели ще поръчам и бобина. При последното ми пробване да я запаля, отзад миришеше на бензин, предполагам не го гори...
Това за 3тия цилиндър някаква заводски заложена работа ли е, че четах още бая теми из форумите и всичките все от 3ти се оплакват?
Колата няма газ, в държавата също няма автогаз. Живея в Дания. Ако не се оправи със смяната на свещи и кабели ще поръчам и бобина. При последното ми пробване да я запаля, отзад миришеше на бензин, предполагам не го гори...
Това за 3тия цилиндър някаква заводски заложена работа ли е, че четах още бая теми из форумите и всичките все от 3ти се оплакват?
Re: бора 2.0 115 к.с. с проблемна работа на мотора (3 цилиндъра)
Zdravko Zankov написа:Свещи, кабели, бобина.
От опит твърдя,че за този мотор свещи се сменят на 30-35000.
При мен 75хил с едни свещи , смених ги заради едно леко глъхнене топла, нямаше промяна, после смених бобина и се оправи. Бобината беше оригинална със спукан корпус под комутатора. Та мисълта ми е че при мен свещите си бяха ок и най -вероятно още да си карах с тях ако не търсех проблем на принципа проба грешка. Кабелите на свещите ми създаваха доста проблеми. Едната лула се вадеше леко и ту работи добре, ту прекъсва... Накрая я подпрях пробно с едно дървено дюбелче , което запрях в пластмасата на щекерите за дюзите и проблеми повече не съм имал, дюбелчето още си стои там...
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: бора 2.0 115 к.с. с проблемна работа на мотора (3 цилиндъра)
Има теории, които казват, че заради износени свещи заминава и бобината. Та може да се е споминала именно заради това бобината ти, Дон Кихоте.
Re: бора 2.0 115 к.с. с проблемна работа на мотора (3 цилиндъра)
stefan4o написа:Има теории, които казват, че заради износени свещи заминава и бобината. Та може да се е споминала именно заради това бобината ти, Дон Кихоте.
знам , чувал съм, но на 17 годишен автомобил едва ли точно свещите са скапали бобината, още повече в моя случай, тя не беше изгоряла а със спукан корпус, от там влиза влага и прекъсва на мокро, а на високи температури си мени съпротивленията.
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: бора 2.0 115 к.с. с проблемна работа на мотора (3 цилиндъра)
И двамата сте прави.
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: бора 2.0 115 к.с. с проблемна работа на мотора (3 цилиндъра)
Именно. Някога имаше тема, в която някой колега беше описал процеса. Корпус се пука от термично натоварване, доколкото зная свещите я позагряват, когато одъртеят и междуелектродното разстояние се увеличи.
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Чет 05 мар 2009 23:25
- Автомобил: BORA 2.0 115 hp
- Двигател: APK
- Местоположение: sofia/silistra
Re: бора 2.0 115 к.с. с проблемна работа на мотора (3 цилиндъра)
значи е крайно време да ги сменям моите свещи,че май удариха 70 000 вече.Още повече че си джиткам на газ
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 269 госта