Голф 3 2.0 AGG 95-та - Нерешим проблем

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13422
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот kris11 » Съб 19 май 2018 18:12


Zdravko Zankov написа:Крис 11,за клапани говорим.
Не сегменти.

Като поровиш ще видиш , че на новите за газ дават масларка за мазане на Дура Лубе . За АТМ - масларка на газ. Ама споко аз не съм от тях и Сандо не е.




Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот silent » Нед 20 май 2018 13:20


Колега виж да не го мъчат ауспусите тоя голф.... Запушен ауспух "убива" мотора...


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот Bai Sando » Нед 20 май 2018 23:20


По принцип съм без катализатор,с резонатор и оригинално средно тип тава и ремус,който не бучи.
Днес беше към 30 гр.и забелязах,че пак опитва да прилашква.Сутринта когато темп. е около 20 гр. не го прави.
Във високите върви,само в ниските по някога тресе,или в движение при поддържане на една скорост придърпва.
Може няколко дни да не го прави и когато си реши почва.
Шантава кола :smile
По принцип работи с малко по-високи времена на бенз.дюзи. около 4 м.с. на празен ход.
Преди беше на 3/3 и малко,според мен компютъра нещо не е в час и когато реши почва да си прави каквото иска.Поне докато не пробвам с друг ,няма как да съм сигурен .


batVenci
Мнения: 919
Регистриран на: Пет 09 дек 2011 19:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот batVenci » Пон 21 май 2018 0:00


Преди време мой познат имаше проблем в жегите, да стартира загрят двигателя си. Пак Голф 3, само че 1,6 АЕК. Къде ли не ходи, какво ли не прави, накрая се оказа лоша спойка/контакт в компютъра...


MARTO 16V
Мнения: 102
Регистриран на: Вто 14 авг 2007 20:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ....

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот MARTO 16V » Пон 21 май 2018 11:05


Да не си свързвал някакви уреди например за бедна богата смес?


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот Bai Sando » Сря 30 май 2018 22:12


Ново двайсет,колата няма прекъсвсач :mhihi
Преди забиваше на 6500,сега подминава 7000,при първа възможност ще пробвам с друг компютър.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот Bai Sando » Чет 31 май 2018 18:56


Мистерията се задълбочава.Сменихме преди малко компютъра от същия голф с АГГ и работи по същия начин. :no
На студено върви на умирачка,загрее ли,край.Почва да придърпва да прекъсва и няма каране.От супер богатата смес се дави и като натиснеш да изпревариш не става нищо.На студено няма проблеми.Карам я с откачена сонда,но няма разлика.
Вече се изчерпах.Смених почти всичко за проба и пак не иска.
Остана само да разнищя изолирбанда когато съм връзвал газовия инжекцион да не са замасили кабелите нещо,но ме съмнява да е от там.


batVenci
Мнения: 919
Регистриран на: Пет 09 дек 2011 19:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот batVenci » Чет 31 май 2018 20:58


Провери за хлабава връзка във веригите на компютъра, най-вече връзките на куплунга. Преди време, както казах погоре, мой познат много пати от подобен проблем...


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот Водния дух1 » Пет 01 юни 2018 20:15


Вървиш към отваряне на главата -ревизия на клапани,легла,водачи...-колкото и да не ти се ще (не ти го пожелавам,ама...)


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот Bai Sando » Пет 01 юни 2018 20:40


А защо на студено не го прави :gruebel
Забелязал съм,че при запалване работи добре за 2-3 секунди и изведнъж нещо му става и почва да се тресе.Точно тоя момент трябва да хвана какво се случва.От какво по дяволите вдига времената на инжекторите почти двойно :mad
Имаме тука един майстор,викат му "професора" никога не съм мислел,че ще отида при него,но накрая това ще направя.
Днес имаше прекъсвач...на 3-та вдигна 150 и заби на 6500 :mhihi Като ще играем мръсно...да и е*а майката :18b


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13422
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот kris11 » Съб 02 юни 2018 18:47


ДКВ пипал ли си ?


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот Iezekil » Съб 02 юни 2018 21:58


Тоя мотор ТПС има ли,че друга връзка с обороти и дюзи не виждам/освен ламбда де/??


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот Bai Sando » Нед 03 юни 2018 8:56


ДКВ ако е датчик колянов вал,съм го сменявал преди 1-2 години с нов ВДО,че беше с едно менте и тогава симптомите бяха съвсем други.
ТПС няма,по-скоро е вграден в дроселовата клапа заедно с моторчето за празния ход.Пробвах да и извадя буксата,но тотално не иска да работи.
Като пусна климатика,леко подобрява работата иначе.Сондата е с извадена букса вече една седмица,ако нещо е забила случайно...Иначе топъл студен пали кибрит,работи секунда-две добре и почва с номерата.Иначе ауспуха е бял както и свещите.
Когато навън е около 18-20 градуса върви супер,на празен ход работи почти идеално,дори и на загрял мотор.Стане ли жега и край :3


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот Iezekil » Нед 03 юни 2018 15:52


ТПС ако се е прецакал и лъже компа,че е отворен дросела--налива се повече гоиво,от там давенето.Теоретично погледнато каква е връзката с околната температура?Ами такава,че в единица обем на студения въздух се сдржа повече кислород от топлия,съответно би се получило някакво нормално изгаряне на увеличеното гориво...
При зацапан или неадаптиран дросел се получава същото-обема на влизащия въздух е различен от това,което си мисли компа.
Същото важи и за датчика за температурата на входящия въздух/ако има такъв /.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот Bai Sando » Нед 03 юни 2018 16:00


Последния майстор който я гледа,каза че всичко било наред.Аз много му нямам вяра и ще я закача лично да си прегледам всички живи данни които идват от всички датчици.Има един младеж с програма делфи и ще го помоля някой ден да я закачим.До тогава мога само да гадая какво се случва с тая кола.
Единствено не съм пробвал да сменя делкото и дросела с тези от работещия AGG от който взимах частите за проба.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта