Въпроси относно инсталация на двигател Голф 3 2.0 115 коня AGG

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 453
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi A6C4
Двигател: AEL 1995
Местоположение: По света и у нас

Въпроси относно инсталация на двигател Голф 3 2.0 115 коня AGG

Мнениеот kompresor » Съб 12 яну 2019 22:14


Здравейте, колеги. Такааа, имам ауди а6 ц4 1996 година, със гадния 2.0 16v АСЕ....беше.... Извадих го навън и си купих един голф 3 гти със 2.0 115 коня AGG. Цял голф купих. Вече сложих AGG-то в Аудито на кутията механично всичко съм изкосурил и днес се захванах с инсталациите. И стигнах до задънена за мен улица.

Разглобих голфа и започнах да свалям инсталацията като следих кабелите от компютъра на двигателя , през всички датчици, куплунга на двигателя, и така нататък и стигам до куплунгите които се включват в бушонния блок отдолу. Неприятно изненадан останах и с това че с инсталацията на двигателя и компютъра върви инсталацията за перките, и за климатроника, на голфа. Започнах да разплитам само датчиците и компютъра от климатика и перките. Искам да запаля двигателя в аудито като ползвам само компютъра за новия двигател, а перки климатроник са си с на аудито жиците. Можете ли да ми обясните или да ми дадете схема, по която да хвана само кабелите от компютъра и датчиците на двигателя нужни САМО ЗА ЗАПАЛВАНЕ НА ДВИГАТЕЛЯ без останалите неща. На самия компютър в Аутодата гледам че има постоянен плюс маса и плюс след контакт - неща които мога да подам от инсталацията на аудито към голфовия комп .




Върни се в “Golf”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: bobocamaro, niki_k, nikname, Vankata1000 и 15 госта