Наближава :arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 2019 (30. Август - 01. Септември 2019г.)

голф 4 gti 1.8t AGU мотора 98г. - Спортно регулируемо окачване?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
toshko22
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 29 юни 2018 20:55
Автомобил:
Двигател:

голф 4 gti 1.8t AGU мотора 98г. - Спортно регулируемо окачване?

Мнениеот toshko22 » Вто 12 мар 2019 14:48


Здравейте,
От около 3 месеца съм горд собственик на голф 4 gti 1.8t AGU мотора 98г. Скоро сменях хидравлична рейка и майстора ми каза, че 2 от амортисьорите са за смяна (преден десен и заден ляв). След време колата ще се засили лекинко и съм решил, че ще е най-добре да сложа спортно окачване. Идеята е колата да е по-стабилна в завоите, не ми трябва да е много ниска, а и колата се кара ежедневно. Склонен съм да отделя до 500 лева,към кое окачване бихте ме насочили?




Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 1934
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Skoda Octavia 1U_Golf 3
Двигател: ALH 2005_AHU 1997
Местоположение: София
Контакти:

Re: голф 4 gti 1.8t AGU мотора 98г. - Спортно регулируемо окачване?

Мнениеот w_smith » Вто 12 мар 2019 16:15


Защо не си вземеш истинско окачване, а не регулируеми позьорщини. Имам предвид следното - амортисьори кони + пружини айбах про-кит или подобна комбинация. Или амортисьори билщайн от по-високите серии с айбах пружини. С 500 лв обаче, никаква няма да я свършиш. Ако това ти е лимита вземи си четири амортисьора Каяба ексел г и си свиркай. Друго което ще ти подобри управляемостта са т. нар. плътни задни тампони на носачите от Ауди ТТ. Определено колата се усеща по-директна с тях отколкото със стандартните.


Потребителски аватар
abfinfrontofme
Мнения: 32
Регистриран на: Съб 27 окт 2018 15:04
Автомобил:
Двигател:

Re: голф 4 gti 1.8t AGU мотора 98г. - Спортно регулируемо окачване?

Мнениеот abfinfrontofme » Чет 14 мар 2019 20:11


Напълно съм съгласен с колегата ! Аз съм с голф 3 ГТИ-ка. опред и отзад съм с амортисьори Monroe с пружини Eibach отзад на моста съм с плътни тампони от TT и колата е като тухла в стената. Висока достъчно да е проходима за нашите пътища, но пък адски стабилна.Качват се 3 човека отзад и инструменти в багажника минимално клякане, като се има на представа, че карам със 17-ски 215/40(досега никога не е опирала нито купето, нито гума в калник !).


toshko22
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 29 юни 2018 20:55
Автомобил:
Двигател:

Re: голф 4 gti 1.8t AGU мотора 98г. - Спортно регулируемо окачване?

Мнениеот toshko22 » Пон 18 мар 2019 23:17


Благодаря ви за отзивите. Спрях се на билщайна , но гледам че в сайтовете само амортисьорите от по-високият клас излизат 400-450 без пружинте. Кой сайт бихте ми препоръчали ? Другият вариант , който не ми се нрави много е 2 ръка отнякъде , но нещо не ме грабва самата идея . :/


Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 1934
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Skoda Octavia 1U_Golf 3
Двигател: ALH 2005_AHU 1997
Местоположение: София
Контакти:

Re: голф 4 gti 1.8t AGU мотора 98г. - Спортно регулируемо окачване?

Мнениеот w_smith » Сря 20 мар 2019 10:26


Вземи първо амортисьори, пружини може и втора ръка да потърсиш, излизат от време на време. Нови айбах са около 300 лв. Продават ги от Руди 96.



Върни се в “Golf”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта