Въпрос относно масло за АБФ над 120° температура на маслото?
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: Вто 14 авг 2007 20:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ....
Въпрос относно масло за АБФ над 120° температура на маслото?
Здравейте! Имам питане относно какво масло бихте ми препоръчали за АБФ-а който се кара всеки ден и температурата на маслото варира от 100° до 140°. От 114° нагоре започват да чукат повдигачите, които са нови на 10000км. Колата се кара с Мотул 10w40. Някакви идеи?
- stefan4o
- Мнения: 19142
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Въпрос относно масло за АБФ над 120° температура на маслото?
140гр? Ти да не я пържиш по магистралата? Аз бих сипал синтетика на този мотор. Компенсаторите чукат, защото маслото става на чорба.
- 110afn
- Мнения: 1893
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Въпрос относно масло за АБФ над 120° температура на маслото?
114° не е притеснителна температура
Стефчо, какво ще се случи като сложи тази синтетика?
Стефчо, какво ще се случи като сложи тази синтетика?
- stefan4o
- Мнения: 19142
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Въпрос относно масло за АБФ над 120° температура на маслото?
Предполагам, че синтетичните присадки биха му спомогнали да запази по-добре консистенцията си при по-високи градуси от полусинтетиката. Другият вариант е нещо на 50 - 5в50 или 10в50.
114гр. не е проблем,като температура, но колегата казва и 140... Аз такова число съм виждал след доста пържене по магистралата с пълна газ на кола БЕЗ маслен охладител.
114гр. не е проблем,като температура, но колегата казва и 140... Аз такова число съм виждал след доста пържене по магистралата с пълна газ на кола БЕЗ маслен охладител.
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: Вто 14 авг 2007 20:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ....
Re: Въпрос относно масло за АБФ над 120° температура на маслото?
Не е на магистрала. На магистралата 126° са й нормални. Да го наречем високопланинско ходи до 140°. Пържене само нагоре и хоп започват да хлопат повдигачите. Мислил съм за 20w60 ама е гъсто според мен.
- stefan4o
- Мнения: 19142
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Въпрос относно масло за АБФ над 120° температура на маслото?
20в60 е за пустинята Сахара. Тук може да опиташ с 10в50 или 5в50. 10в60 е вече в категория мотоциклетно масло - чак толкоз не мисля, че е нужно.
- abfinfrontofme
- Мнения: 70
- Регистриран на: Съб 27 окт 2018 15:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Въпрос относно масло за АБФ над 120° температура на маслото?
Колега аз в града, не мога да я накарам да вдигне повече от 90 градуса, ти как успяваш не знам. Трябва от всеки светофар на прекъсвачи и само в лютеницата да сменяш .... Има нещо което не е както трябва. Дори на магистралата на моята повече от 112 градуса не съм я виждал и то като я пердаша с 200 в продължение на няколко минути.
- stefan4o
- Мнения: 19142
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Въпрос относно масло за АБФ над 120° температура на маслото?
В градско каране е наистина странно такива температури да развива. Или датчикът лъже...
- 110afn
- Мнения: 1893
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Въпрос относно масло за АБФ над 120° температура на маслото?
Ами възможно е. Аз така брах яд с един Шаран 110 коня дизел. МФА стигаше до 160гр и после изписваше три чертички. Оказа се че отзад на главата над таралежа за подгряване на антифриза има 3-4 маси с обща гайка и от там идваше проблема
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: Вто 31 мар 2009 18:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: blagoevgrad
Re: Въпрос относно масло за АБФ над 120° температура на маслото?
Висока температура моята даржеше от мръсен радиатор. Антифриза си стоеше на 90гр. но маслото отминаваше 110 , и на всяко спиране се включваше перката. След махане на сабралите се листа и измиване с водоструика не вдига повече от 106, и вентилатора почти не се включва.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Въпрос относно масло за АБФ над 120° температура на маслото?
Според мен,МФА-то нещо лъже или по-скоро датчика му за темп.на маслото.Пробвай с друг колко ще показва.
Аз повече от 120 гр. с яко пържене на магистралата в големи жеги не съм постигал Или 110 при катерене из балканите,има нещо нередно май.
Аз повече от 120 гр. с яко пържене на магистралата в големи жеги не съм постигал Или 110 при катерене из балканите,има нещо нередно май.
- 110afn
- Мнения: 1893
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Въпрос относно масло за АБФ над 120° температура на маслото?
По-лошото е, че почват да чукат повдигачите. Изглежда си мери и показва точно
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: Чет 22 мар 2012 18:38
- Автомобил: jetta 2
- Двигател: ez 1986
- Местоположение: praha
Re: Въпрос относно масло за АБФ над 120° температура на маслото?
0w60 или 5w60 но цената е болезнена. Истинска пълна синтетика и не става на пикня при 130 градуса.
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Въпрос относно масло за АБФ над 120° температура на маслото?
Хм,тоя мотор си мърка с 10/40.
Освен тоя Мотул да е яко менте.
Освен тоя Мотул да е яко менте.
- 110afn
- Мнения: 1893
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Въпрос относно масло за АБФ над 120° температура на маслото?
mrsch66 написа:0w60 или 5w60 но цената е болезнена. Истинска пълна синтетика и не става на пикня при 130 градуса.
Колата си има проблем ако действително отива на 140гр
Това масло е по-скъпо от ремонта
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 104 госта