
Сутрин, като тръгвам за работа паля колата. Пали си и много плавно се вдигат оборотите (чуди се някак си) до около 1200 оборота. Работи около 10 секунди на 1200 оборота, но изведнъж в колата започва да се усеща много леко тресене, но няма промяна в оборотите на таблото и изведнъж си угасва. Паля отново (този път пали веднага) пак вдига 1200 оборота и пак същото. Айде пак за 3ти път и тогава си работи на 1000 оборота. Чакам я да си загрее и си обръща на газ. Миналия ден беше към 5 градуса и спря да гасне чак след 5тия път.. Отделно, че почва да мирише много на бензин. След това тръгвам, колата си обръща на газ и след около 2 кръстовища, спирам и при самото спиране колата си изгасна. На кръстовище, докато чакам и оборотите играят около 750-1000. Форсирам я и някой път се оправя и спират да играят. Ако примерно е стояла 2/3 часа си пали от раз и не гасне. При престой около 7/8 часа си работи добре 15/20 секунди, но после се появява много лошо забиване на оборотите на 400 и цялата кола се тресе яко, но не гасне. При опит да и подам газ с педала и гасне. Паля я и започва да държи 1000 оборота и повече няма проблем. Говорих с майстори и ми казаха да започна с температурен датчик, но не излиза на диагностика ? а и не мисля, че ще се оправи.. Да видят за напукани маркучи, уплътнения на всмукателния колектор (О-пръстени), почистване на дросел. Но не дават никаква гаранция, че ще се оправи... Ще сложа линкове към снимки, за да кажете дали е възможно от там да идва целия проблем. Според майстора нямало проблем ?! Маркуча не е както трябва и около капачката има омазнено. Възможно ли е от там да влиза въздух ? Разхода на гориво се дигна с около 3/4литра. На диагностика излиза ламбда сонда
https://imgur.com/a/TSns9ZD
https://imgur.com/a/v8Ft9tu
https://imgur.com/a/QxCZmEr