Твърд педал на съединителя (Голф 2)

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Съб 10 юли 2004 19:19


Не е заминал, просто жилото се е трило много яко в бронята, сега като го смазах го няма това триене и всичко е плавно и приятно.Преди се отпускаше на интервали, и натискането ставаше така :wink:
Не знам защо си останал с впечатление, че съм с Пасат, може би заради мотора... 8)
Хайде със здраве!




Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Нед 11 юли 2004 16:08


добрата новина е ,че трябва да смажеш жилото на съединителя и педала ще омекне и няма да се чува стържене успех

бира :D :wink: 8)


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Нед 11 юли 2004 20:25


Извинявай че не ти благодарих колега, просто и на мен ми се въртяха много неща из главата и бях изключил кой какво ми беше написал :roll: То след внимателен оглед сам разбрах къде е проблема :wink:
Благодаря ти за точното предположение.За бирата обаче не знам как ще стане :(


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пон 12 юли 2004 7:39


шегувам се :D нали този форум е за да си помагаме :wink:
на обяд ще пия една студена бира "от NovobranecGT" :D
радвам се ,че си решил проблема без излишно набутване 8)


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пон 12 юли 2004 9:08


Абе нямаше ли един колега от Перник, който се пишеше Injector ?
Май се загуби някъде.Някой знае ли нещо за него?


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16285
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Пон 12 юли 2004 11:54


нищо не се знае за инжектора, сигурно се е качил на бентли и е в друг форум :P


Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Пон 12 юли 2004 19:36


Novobranec GT,kak си смаза жилото,4е и мойто нещо май има нужда :roll: Благодаря ти предварително,между другото и моя съединител присвирва от време на време,оня ден го пробвах потеглих на 3-та с ръчна и изгасна значи не ми е износен водимия диск :lol:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Пон 12 юли 2004 19:50


ми аз съм с пасат ама що от туй? като мисля че мога да помогна мисля да помогна. оня ден подочух един разговор м/у колегите за една нексия ставаше дума и единия каза че щом извадили лагера той буквално сам се разпаднал и после вече с новия съединителя вървял гладко и меко. аз също съм ял хурката с тия лагери и ако искаш да ти кара повече специално ако е взет от бг и не е ясно точно какъв е недей да държиш съединителя натиснат без да има нужда. не те уча как да караш ама си обърни внимание напр. дали на светофара го натискаш и го държиш докато светне, и ако го правиш-отучи се-пести пари!


Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Пон 12 юли 2004 20:05


и аз съм с Пасат но исках да питам тук да не създавам същата тема.Между другото не е карана в Бг.Между другото от близо година карам и да си призная в началото доста държах съединителя натиснат,но сега започнах да се отучвам от този вреден навик,но иначе този проблем с присвирването си го правеше и преди това :roll:
P.S Колата е на 225 000 км!!!


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Пон 12 юли 2004 20:37


без да превръщаме форумчето в пасатско-щото колегите се сърдят макар че то що се касае за основни неща много разлики няма. но аз бих си го карал с повишено внимание. ако усетиш макар и малка промяна като: засилено стържене, затягане на педала, по трудно превключване хъркане-мъркане ет цетера. потърси някой да го види без да отлагаш повече. моето мнение поне.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пон 12 юли 2004 20:48


Разхлабваш жилото с ключ 17(доколкото помня) като си държиш контра с ключ 14.Газхлабва се отпред при двигателя, като го погледнеш се вижда къде му е резбата.....Та разхлабих го от там, после го откачих от долу(на края на жилото има удебеление да го държи и да не се разнищва)Като разхлабиш лягаш под колата и изнизваш планката която законтря жилото най-отдолу, като освободиш от този край трябва да освободиш и от педала.Другата част на жилото има пластмасово ухо, което се нанизва в един канал на педала(като на закачалка).Като го освободиш. отиваш пак отпред и го издърпваш, най-добре с въртеливи движения като си хванал основата....Като го извадиш ще видиш кво представлява.Издърпваш жилото от единия край на бронята му колкото може и го мажеш с грес после го издърпваш от другия и пак мажеш.Така мажеш по два пъти всяка страна и правиш процедурата с дърпането за да се смаже вътрешната част на бронята.Излишното остава по ръбовете в двата края.Гледай колкото може повече грес да остане вътре, то си позволява само едно определено количество.След като хубаво се е разнесала греста вътре сглобяваш всичко обратно.Няма нищо трудно в цялата тая процедура.Ако сметнеш че може да се смаже само с масло откачаш откъм дъединителя, вдигаш го нагоре и капеш, ама аз предпочитам грес :wink:
Кажи като го направиш какво е станало.Мисля, че обясних що годе добре.Ако има нещо питай :D
Хайде със здраве!


Ronin

Мнениеот Ronin » Вто 13 юли 2004 9:51


При мен имаше същия проблем.Смених съединителя,и притискателен и феродов диск (поне при мен няма лагер!).Проблема дойде от жилото което се беше разплело в кожуха.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Вто 13 юли 2004 12:30


При мен не беше разплетено, просто стържеше метал в метал и се получаваше голямо триене, в една част жилото бая се е поизгладило :shock:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта