Може ли да ми е змръзнало маслото

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Pocolan
Мнения: 15
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тутракан

Мнениеот Pocolan » Сря 25 яну 2006 20:51


Vaskoto 1 беше прав за сепаратора.Маркуча, който излиза от него беше пълен с лед.Трябваше да долея 2 литра масло :shock и всичко се оправи, засега :)




Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 25 яну 2006 22:21


На Vaskoto1 обикновенно му е навик да е прав...!
Рядко да не е прав....
Аз знам един случай ама ша си трая :) то от уреда де...

Всъщност като се замисля.. каква е причината да замръзва там?
От къде се взима вода, че да замръзне?
Какво не трябва да е наред за да стане такваз работа...


vvgeorgiev
Мнения: 8
Регистриран на: Пет 16 дек 2005 10:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vvgeorgiev » Сря 25 яну 2006 22:25


Конденз от картерните газове - трупат се гадостите и в студа като замръзне та запушва маркуча тотално и избива през щеката...


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 25 яну 2006 22:54


Е от къде би следвало да има влага в маслото?
Те това ми е чудно....
И как да му се невиди като са били нови тези автота не е ставало?

Туке има някакво мистерия.. не може немеца да не се е светнал за този номер...


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Сря 25 яну 2006 22:57


Ами сигурно като метала е изстуден на -10 да кажем и запалиш двигатела започва да загрява.Като го изгасиш и като го подхване студа сигурно вътре се получава конденз. :roll:


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 25 яну 2006 23:01


То добре де.. ама този конденз се получава в следствие на изпарена вода нал' тъй.. е де таз вода у маслото? те това ми е въпроса...

Ся ша ме опюете, ама това с бялото "нормално" по капачката ама хич не ми идва нормално.... досега съм го виждал само веднъж, и бях издухал гарнитура,....

Пък примено едната ми кола не е виждала извънградско...


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Сря 25 яну 2006 23:09


Ами явно от самия въздух(от влажността му).Знам ли аз.Двигатела не е херметически затворен все пак.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5451
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Сря 25 яну 2006 23:10


След като хубаво се загрее двигателчето на 90 градуса,а капачката е на повърхноста при - 18 градуса ще се получи изпарение което след изстиването на двигателя замръзва почти/побелява/.Това е 100 % и по капака на клапаните,възможно е да е и по пръчката на маслото.


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Сря 25 яну 2006 23:12


Колега ами много прост пример ще ти дам за конденза.Как по прозорците се събира вода?С какво контактуват стъклата че по тях се натрупват малки капчици вода. Отговора е много прост - с въздуха. Освен това в горивото също има влага.Дори и чист бензин да налееш в резервоара се получава пак конденз и той в бензина и т.н.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 25 яну 2006 23:24


Еййййй чакайте малко опаааалаааа/...
Знам кво е конденз. Знам от къде се взема
та:
За да има конденз трябва:
-Влага във въздуха и то не-малко
-Студена повърхност, по която ще се образува конденз, защото въздуха, който минава от там се охлажда, и не може да задържа при тази температура същата влага, и влагата/водата просто си сменя XXXX състояние... /ХХХХХ - излезна ми от чутурата.. /

Та: В празна стая, колкото и да е студено вън а вътре топло, няма конденз, щото просто няма влага. Трябва да влезне влага.. та обикновенно влиза шрез дъха на човечета, готвене и др.

Сега интересната част.
Да двигателя не е херметизиран /не изцяло/
1. Влагата при големи студове, е много много малко.
2. Обема на въздуха в двг е толкоз малък, че я има я няма 1 мл вода в него.. за студ да не говорим
3. Вода в бенза се изключва като вариант.. как ще влезе в маслото..
то бензина или газовете не влизат, вие за вода ми говорите :) още повече, че водата няма навика да е в гЪзообразно състояние в цилиндъра, причини много...
4. АА маслото е доста трудно да се смеси с вода...


Е ха сега кажете при нормална кола, от къде ще се вземе тази влага.. у моторетката?
едит: XXXX = АГРЕГАТНО състояние!!!


Потребителски аватар
Ico74
Мнения: 179
Регистриран на: Вто 10 яну 2006 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Ico74 » Чет 26 яну 2006 8:01


пичове седем години имах опел преди голфа и всяка зима имаше такава каша а мотора беше перфектен маслото не го пипаше 10000км та кои квото ще да казва


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Чет 26 яну 2006 13:23


wili98 написа:Е ха сега кажете при нормална кола, от къде ще се вземе тази влага.. у моторетката?

Ами аз си го обяснявам така, когато е студено и мотора не е загрял, впръскания в цилиндрите бензин кондензира по стените и така се пълни и картера...но следкато горивото е част от горивовъздушна смес(когато е в цилиндъра), то не би трябвало да има проблем заедно с него по стените да кондензира и влагата от въздуха :oops:
Дали съм прав :roll:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта