За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Петрич
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Регулатора на налягане го взех за 32лв на topran :)
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
free_hard написа:Bai Sando написа:А аз вече 3-ти месец карам с прекъснат датчик за темп. към компютъра.Или по точно съм го направил с едно реле да го прекъсва 7-8 сек. след като запали,че без него трудно пали.Иначе неще да върви въобще.Щом цъкне релето и колата се изфорсирва до около 2500-3000 об. и тръгва както трябва
Явно влиза в някакъв режим,понеже дори и да откача датчика на делкото все си върви,но пък разхода си е нормален и на бензин и на газ.
Кой е кабела? Има ли цвят или по ред ако можеш да кажеш?
Кабела при мен е чисто син тънък.
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: Вто 15 дек 2009 19:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Bai Sando написа:free_hard написа:Bai Sando написа:А аз вече 3-ти месец карам с прекъснат датчик за темп. към компютъра.Или по точно съм го направил с едно реле да го прекъсва 7-8 сек. след като запали,че без него трудно пали.Иначе неще да върви въобще.Щом цъкне релето и колата се изфорсирва до около 2500-3000 об. и тръгва както трябва
Явно влиза в някакъв режим,понеже дори и да откача датчика на делкото все си върви,но пък разхода си е нормален и на бензин и на газ.
Кой е кабела? Има ли цвят или по ред ако можеш да кажеш?
Кабела при мен е чисто син тънък.
Жив и здрав да си колега!!!
- dushanov
- Мнения: 855
- Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
- Автомобил: Seat Toledo 2
- Двигател: AGN
- Местоположение: Стара Загора
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
free_hard, явно си доволен! Сподели!...
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: Вто 15 дек 2009 19:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
dushanov написа:free_hard, явно си доволен! Сподели!...
Махнах куплунга на датчика и нямам грижи към момента със забиването на муцуната. Колата стана една идея по-пъргава. Сега ще сменя датчика и регулатора за налягане и ще споделя какво се е случило. Гледах, че датчика е хванат с метална скоба към пластмасовия тройник, та се чудя дали да не сменя и него като сменям датчика? Все пак с времето от топлината и вибрациите може да се е деформирал. Датчика как е - влиза или се навива на винт и само тая метална скоба ли го държи? Какво да гледам като марка за датчик и регулатор за налягане? Датчика със жълт пръстен ли трябва да е, че сегашния е такъв.
Кабели още не съм рязал, че при мен е малко по-различно - нямам син кабел, а са двуцветни всичките.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
При мен последно се оказа(преди да сменя двигателя)че датчика в делкото не работеше,от там колата влизаше в някакъв си там режим и не вървеше,а аз мислех че темп.датчик е прецакан.Това го разбрах,чак като я закачих на диагностика.
Просто като се откачи темп.датчик или се резне кабелчето му,компютъра елиминира всички други нередности и дава повече предварение и от там колата върви повече.
В такъв режим колата върви без:дебитомер,темп.датчик,датчик на вход.въздух.По едно време си бях направил тоя експеримент
Просто като се откачи темп.датчик или се резне кабелчето му,компютъра елиминира всички други нередности и дава повече предварение и от там колата върви повече.
В такъв режим колата върви без:дебитомер,темп.датчик,датчик на вход.въздух.По едно време си бях направил тоя експеримент
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
По-скоро дали не влиза в авариен режим...
- Golf 3 Yahting GT
- Мнения: 444
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 21:49
- Автомобил: VW GOLF III YACHTING GT VARIANT
- Двигател: AEK 1.6-74kW - 1996
- Местоположение: Пловдив
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
free_hard написа:Сега ще сменя датчика и регулатора за налягане и ще споделя какво се е случило. Гледах, че датчика е хванат с метална скоба към пластмасовия тройник, та се чудя дали да не сменя и него като сменям датчика?.
Колега не бързаи със смяната на датчика преди да си го закачил към PС и да си видял дали е заминал. Аз така изгорях с 50 кинта за нов, а се оказа че пробле е от бобината. При откачане на буксата ЕКУ-то минава в авариен режим и приема че температурата е 28*С-което обикноведно замаскирва другите проблеми. Демонтажа на датчика е лесен махаш скобата издърпваш го, слагаш новия с нов о-пръстен пак скобата и готово.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Така е,и аз се бях засилил да сменям датчика,а то какво било.Първо да закачи диагностиката и да види със сигурност от къде идва мудността.
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: Вто 15 дек 2009 19:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Ей златни сте! Сега ако кажете и читав майстор за диагностика цена няма да имате?
- teosz
- Мнения: 117
- Регистриран на: Пет 26 апр 2013 18:36
- Автомобил: VW Golf IV Variant
- Двигател: 1.9 TDI-ATD
- Местоположение: Стара Загора
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
аз залагам повече на регулатор на налягане или дюзи.при мен на диагностика не излезна нищо нередно.всички датчици ги дава в норма.Иначе като загрее се оправя и за това по съм склонен да мисля че са бензиновите дюзи
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Петрич
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
teosz написа:аз залагам повече на регулатор на налягане или дюзи.при мен на диагностика не излезна нищо нередно.всички датчици ги дава в норма.Иначе като загрее се оправя и за това по съм склонен да мисля че са бензиновите дюзи
Съгласен! :). Диагностиката в 99% от случаите(поне при мене) или
1. Нищо не показва
или
2. Майстора нищо не разбира от данните на монитора, което автоматично ни връща на 1 :)
- teosz
- Мнения: 117
- Регистриран на: Пет 26 апр 2013 18:36
- Автомобил: VW Golf IV Variant
- Двигател: 1.9 TDI-ATD
- Местоположение: Стара Загора
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Ombre1 написа:teosz написа:аз залагам повече на регулатор на налягане или дюзи.при мен на диагностика не излезна нищо нередно.всички датчици ги дава в норма.Иначе като загрее се оправя и за това по съм склонен да мисля че са бензиновите дюзи
Съгласен! :). Диагностиката в 99% от случаите(поне при мене) или
1. Нищо не показва
или
2. Майстора нищо не разбира от данните на монитора, което автоматично ни връща на 1 :)
Колега отиваш в Автохит там поне нали са представителство на VW и мисля, че има разлика от другите места.
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: Вто 15 дек 2009 19:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
На диагностика ми показа ламбда сонда и датчик на Хол. За ламбда сондата било нормално (колата е и на газ с газов инжекцион). Ще карам така седмица-две да видим дали ще набие пак грешки и тогава почвам да сменям датчици. Датчика на Хол в делкото ли се намира при АЕК?
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Е същата история като при мен.Датчика се намира в делкото.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта