


голф 4 1,6 16V педала за газта се държи странно има малко забавяне в реакцията.
Re: голф 4 1,6 16V педала за газта се държи странно има малко забавяне в реакцията.
След като го купи ли взе да пуши като го палиш? Отделно и аз имах проблем с маслото както и може би 99% с тоя двигател ,но хубавото е че при мен беше масления сепаратор на който уплътненията бяха заминали и в движение като се повиши налягането пръска по полуоската и следователно навсякъде отзад двигателя. Доста хора мислят ,че им гори масло ,а често излиза ,че е задръстен сепаратор на бог знае колко километра ,а и в Италия тес коли дето ги имат за нищо не ги карат с много хубави масла. Дори и действително да ти гори щом пуши мисля ,че е хубаво да го погледнеш. От задната страна на двигателя се намира една черна пластмасова кутия. Не се чисти ,направо се сменя. От тогава не съм забелязал мръдване в количеството масло. Или е незначително...
И така като сме се събрали доста хора с кажи речи един и същи двигател искам да ви попитам както карате и изведнъж отпуснете педала на газта целия рязко, а не постепенно, получава ли се едно придръпване. Доста осезаемо. Сякаш си натиснал спирачката леко в движение. И още един въпрос: на какви обороти превключвате на 2ра и има ли придръпване? И на ниски съм пробвал и на към 3000 еми на моменти придръпва на моменти си е супер плавното ,а не мога да разбера какво влияяе. А и това придръпване спъва леко двигателя ако решиш да я позасилиш иначе на другите предавки не го усещам.
И така като сме се събрали доста хора с кажи речи един и същи двигател искам да ви попитам както карате и изведнъж отпуснете педала на газта целия рязко, а не постепенно, получава ли се едно придръпване. Доста осезаемо. Сякаш си натиснал спирачката леко в движение. И още един въпрос: на какви обороти превключвате на 2ра и има ли придръпване? И на ниски съм пробвал и на към 3000 еми на моменти придръпва на моменти си е супер плавното ,а не мога да разбера какво влияяе. А и това придръпване спъва леко двигателя ако решиш да я позасилиш иначе на другите предавки не го усещам.
-
- Мнения: 561
- Регистриран на: Пет 29 май 2015 18:12
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AUS 2000
Re: RE: Re: голф 4 1,6 16V педала за газта се държи странно има малко забавяне в реакцията.
Здравей! С AUS мотор съм и с ERT кутия(може би има значение заради предавателното число).Осезаемо придърпване имам при по-голямо "изцеждане" на самата предавка(при изпреварване примерно)и то не при изключване на предавката,а при смяната им.Имам чувството,че "проблема"идва от това забавяне на педала,но както вече писах забавянето се "лекува".Относно превключването,не гледам оборотомера. Докъто свиквах с поведението на колата,забелязах,че най "мазно" влиза 2ра около 20-25 км/ч, 3та 35-40 км/ч 4та-не по малко от 50(50-55км/ч) 5та над 60 км/ч
- Златко.Златев
- Мнения: 62
- Регистриран на: Нед 21 май 2017 20:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: голф 4 1,6 16V педала за газта се държи странно има малко забавяне в реакцията.
Аз колата я имам от 10 дни. Сравнително зелен шофьор съм с малко стаж, за това няма да се изказвам за предърпването.... но това с педала на газта направо ми къса нервите. Къде къде по добре си е със жило. И колко познати я караха стари шофьори единия в доставчик всеки ден е по цял ден на кола и той се хвана за главата. Какво направих днес.....
Почистих си дросела....както виждате доста беше омазан. Почистих е EGR-a, погледнах и въздушния филтър чист е. Какъв беше резултата от цялата операция....клони към нула. Няма подобрение с това лагване , пак си играят оборотите на празен ход 600 700 , но когато то си реши. Понякога си забива на 1000 и не мърдат. Общо взето лудница. Остана да видя и термо датчика дето ми дава грешка диагностиката... сигурно ще го сменям. Само ми кажете дали са един или два, за да не сменя здрав. И някой ако знае дали може да се мери с мултицет, да каже как става, А предърпванията имат общо и с този мой проблем определено. Ту натискаш нищо не се случва ту се изфорсирва, като сложим че ми гори масло като за световно и са ми объркали талона ми идва да я подаря на някой!!!
Почистих си дросела....както виждате доста беше омазан. Почистих е EGR-a, погледнах и въздушния филтър чист е. Какъв беше резултата от цялата операция....клони към нула. Няма подобрение с това лагване , пак си играят оборотите на празен ход 600 700 , но когато то си реши. Понякога си забива на 1000 и не мърдат. Общо взето лудница. Остана да видя и термо датчика дето ми дава грешка диагностиката... сигурно ще го сменям. Само ми кажете дали са един или два, за да не сменя здрав. И някой ако знае дали може да се мери с мултицет, да каже как става, А предърпванията имат общо и с този мой проблем определено. Ту натискаш нищо не се случва ту се изфорсирва, като сложим че ми гори масло като за световно и са ми объркали талона ми идва да я подаря на някой!!!

-
- Мнения: 561
- Регистриран на: Пет 29 май 2015 18:12
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AUS 2000
Re: голф 4 1,6 16V педала за газта се държи странно има малко забавяне в реакцията.
Какви обороти ти държи на празен ход при загрял двигател?
Относно това прословуто "забавяне" при мен е,че около 1,5-2 см натискане на педала-нищо не се случва.Просто съм си хванал навик и вече по усет го игнорирам това.Сега от теб разбирам,че веднъж работи-веднъж не.Това вече си е друго.Така ли е или грешно съм те разбрал?
Относно това прословуто "забавяне" при мен е,че около 1,5-2 см натискане на педала-нищо не се случва.Просто съм си хванал навик и вече по усет го игнорирам това.Сега от теб разбирам,че веднъж работи-веднъж не.Това вече си е друго.Така ли е или грешно съм те разбрал?
- Златко.Златев
- Мнения: 62
- Регистриран на: Нед 21 май 2017 20:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: голф 4 1,6 16V педала за газта се държи странно има малко забавяне в реакцията.
На студен мотор 1000
на загрял мотор без климатик 600 700 800 понякога с колебания
с вкл климатик пак към 1000
Забавянето е подобно като при тебе. Като я взех много я гасях, защото отпускам съединителя а тя още не е вдигнала обороти, почва после да се изфорсирва чувам звука пускам педала тя пада много в тоз момент съм отпуснал съединителя и гасне. Много нерви ми скъса, Сега и посвикнах вече ама тръгвам като баба. Не е работа. До сега съм карал служебни коли и на приятели и дараци всякакви, и баш моята да е най-гадната
..... за сега.
на загрял мотор без климатик 600 700 800 понякога с колебания
с вкл климатик пак към 1000
Забавянето е подобно като при тебе. Като я взех много я гасях, защото отпускам съединителя а тя още не е вдигнала обороти, почва после да се изфорсирва чувам звука пускам педала тя пада много в тоз момент съм отпуснал съединителя и гасне. Много нерви ми скъса, Сега и посвикнах вече ама тръгвам като баба. Не е работа. До сега съм карал служебни коли и на приятели и дараци всякакви, и баш моята да е най-гадната

-
- Мнения: 561
- Регистриран на: Пет 29 май 2015 18:12
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AUS 2000
Re: голф 4 1,6 16V педала за газта се държи странно има малко забавяне в реакцията.
Така е,но се свиква.Оправяй и мотора и си я карай със здраве
- georgi2140
- Мнения: 170
- Регистриран на: Нед 24 фев 2013 13:25
- Автомобил: VW PASSAT B8
- Двигател: CRL 2016
Re: голф 4 1,6 16V педала за газта се държи странно има малко забавяне в реакцията.
Това със забавянето няма как да го оправиш.И моята е така,и всички са така....с ел.дросел си е.Свиква се,няма страшно.В началото си е малко кофти,но ще свикнеш
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: голф 4 1,6 16V педала за газта се държи странно има малко забавяне в реакцията.
С дросела си се справил много добре!
След 'ръчкане' по него, обаче, трябват Адаптации.
Принципно се самоадаптира, но може да ти доскъса нервичките до тогава
Изпушването на студен старт като правило навежда на мисли за износени 'гумички' (маслообиращ пръстен) на клапаните.
За целта се сваля разпределителни валове и хидроповдигачи. Заедно с ангренажен ремък, държачи на клапани и пружини към тях.
Може да се направи и без сваляне на глава, но щом казваш, че нямаш необходимите познания, силно препоръчвам да не го пробваш сам, поне докато не видиш и не ти бъде подробно обяснено как става.

След 'ръчкане' по него, обаче, трябват Адаптации.
Принципно се самоадаптира, но може да ти доскъса нервичките до тогава

Изпушването на студен старт като правило навежда на мисли за износени 'гумички' (маслообиращ пръстен) на клапаните.
За целта се сваля разпределителни валове и хидроповдигачи. Заедно с ангренажен ремък, държачи на клапани и пружини към тях.
Може да се направи и без сваляне на глава, но щом казваш, че нямаш необходимите познания, силно препоръчвам да не го пробваш сам, поне докато не видиш и не ти бъде подробно обяснено как става.
- Златко.Златев
- Мнения: 62
- Регистриран на: Нед 21 май 2017 20:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: голф 4 1,6 16V педала за газта се държи странно има малко забавяне в реакцията.
А някой знае ли дали термодатчика е един. Видях един отпред при EGR-a. Има ли и друг или това е копелето
Има ли начин да го меря? На съпротивление например. Дросела се адаптира веднага защото разкачих акумулатора и не съм местил пеперудата като го чистих. Написал съм си домашното. 


Re: голф 4 1,6 16V педала за газта се държи странно има малко забавяне в реакцията.
Термо датчика е само един и е на шибано място според мен. Поне маркучите за изпарителя пречат при мен. Зелен е и е зад егр като погледнеш на входа на големия мъркуч за антифриза. Не знам дали може да се замерва. От личен опит казвам, че забавянето частично се оправя при затапен егр за сметка на постоянна грешка. Една идея по-добре става. Другото което е може да си напръскаш буксите на педала, дросела и тея които са под кората на чистачките. Има една бяла кутия при мен. Там кабелите отиват към компютъра. Аз един ден ги извадих всичките и ги пръсках. Сякаш имаше ефект не знам дали ми се искаше или наистина
Другото което е при даване на контакт дросела се адаптира сам всеки път. Обаче ми казаха ,че е хубаво от време на време докато е на контакт без да се пали да се натиска педала много бавно и равномерно до край и да се пуска рязко. Така 2-3 пъти. Като всеки път се изключва от контакт и пак се включва. Може да пробвате и да споделите как е. Аз лично видях някакъв врменен ефект който може и да е съвпадение с мокрото време. Защото тая кола след дъжд или дори росване се държи доста осезаемо по-различно. Натискаш педала и се отпушва , а в топлото на моменти е уникално умряла. Ама не знам дали не е от термодатчика щото не съм го сменял. И почти се навих да го сменя поне да знам ,че не е от него.

- Златко.Златев
- Мнения: 62
- Регистриран на: Нед 21 май 2017 20:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: голф 4 1,6 16V педала за газта се държи странно има малко забавяне в реакцията.
Благодаря за подробния отговор, мен ми дава проблем с термодатчика на диагностика с телефон през сервизния порт. чистя го и пак се появява, определено е проблемен . Ще видя какво ще измисля.
Re: голф 4 1,6 16V педала за газта се държи странно има малко забавяне в реакцията.
Ако можеш провери при загрял автомобил какви температури показва. На мен с АУС също ми прави проблеми и с времето се задълбочават. Като оставя колата да престои 2-3 часа има случаи когато се задавя и по 2 мин не може да запали. Преди месец на загрял автомобил при диагностика ми показа 60 градуса. Признаците са ми същите като твоите. На празен ход оборотите играят между 600 и 800, а понякога даже скачат до 1000. Моя голф го имам от 3 години и пак не мога да му свикна с това забавяне. Прави ми впечатление че когато подам резко газ има нещо като удар и се чудя дали съединителя не е за ремонт вече (220 хил). От първа до 4-та когато си дръпна рязко крака от газта има леко забиване на предницата, на светофар на първа понякога също има забиване все едно рязко съм си дръпнал крака от педала на газта, но не винаги
.
ПС: Колата винаги я карам в ниските обороти 2500-3000. Само на 5-та по магистрала повече, ама много рядко.

ПС: Колата винаги я карам в ниските обороти 2500-3000. Само на 5-та по магистрала повече, ама много рядко.
- Златко.Златев
- Мнения: 62
- Регистриран на: Нед 21 май 2017 20:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: голф 4 1,6 16V педала за газта се държи странно има малко забавяне в реакцията.
Уреда на таблото 90, диагностиката 80. Утре ще меря пак веднага щом запаля....
Re: голф 4 1,6 16V педала за газта се държи странно има малко забавяне в реакцията.
vandu При мен е същото това с придръпването на колата като отпуснеш. Вбесява ме на моменти. И за това което мислиш ,че е удар виж тампоните на двигателя. Аз ги смених всичките. Двата на двигателя и тоя на скоростната щото той държи да не ходи назад напред ,че нали е напречен. Е и нищо. Взех и уж що годе хубави на феби. Като я настъпя по-рязко и сякаш ще се превърти двигателя. Не знам самите тампони ли не са измислени както трябва? Това на друга кола на съм го виждал. Аз при превключване на 2ра имам като удар едно вследствие на което има придръпване както казах по-горе. Ама самия удар е все едно назад-напред се разклаща двигателя. Но интересното е ,че не е винаги. Иначе и моя съединител не е сменян в България. В Италия не знам кога е сменян. Ама на 5та на равно започва да мърда като е на средата горе-долу педала. До колкото знам е горе-долу добре. Хубаво е че в една тема се събрахме толкова притежатели на един и същи двигател поне да видим ,че едно нещо горе-долу го има и при другите и от части може би си е нормално за колата... Доста масова си е 1.6 и 1.6 16v ,а няма място къде да говориш само с хора които имат такава ,а за тди дори и сайт си направиха за оправяне на спецификите 

Re: голф 4 1,6 16V педала за газта се държи странно има малко забавяне в реакцията.
Това с удара може да е от липсата на демпферна шайба. Поне доколкото знам тези модели нямат.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 110 госта