Нямам парно
Де да знам?!? На мен са ми казвали, че голфа е така направен, че сам си се обезвъздушава, ама знам ли....? Забелязах, че ако нивото на антифриза в разширителния съд ми спадне (понеже ми сълзи от радиатора) до малко над минимума белите мечки се самопоканват на гости. А би трябвало да не е така, защото нивото си е в границите. Като долея до мах-а направо се подпалвам. Може би сам си направих номер с изпаритела - сложих го доста високо и с това може да съм нарушил закона за скачените съдове на незнамкойси.Smackbum Струва ми се, че изпаритела е под нивото на казанчето ама някои го виждат по-високо - въпрос на гледна точка
- Taffy
- Мнения: 85
- Регистриран на: Пон 08 ное 2004 14:05
- Автомобил: Audi A4
- Двигател: ADR 2000
- Местоположение: София
Същата работа като вас съм. В момета термостата ми е ев една тенджера и се отваря и затваря. Но незнам при какво температури.
Сега мисля да направя една промивка на радиатора с течност за промивка на радиатори. Чувал съм, че става.
Иначе и на мене маркучите към таблото са ми врели, но духа халдко.
Ако не незнам вече какво става. Ще сменям и термостат и какво ли още не.
Ще пиша какво се случва с мен. Screwy
Сега мисля да направя една промивка на радиатора с течност за промивка на радиатори. Чувал съм, че става.
Иначе и на мене маркучите към таблото са ми врели, но духа халдко.
Ако не незнам вече какво става. Ще сменям и термостат и какво ли още не.
Ще пиша какво се случва с мен. Screwy
- SnowMaster
- Мнения: 699
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
охладителната система на vw не се обезвъздушава сама.поне питата на парното със сигурност.за целта при запален двигател се изважда маркуча (изходния) на парното докато потече течността.мушиш обратно маркуча и си ок.друго -ако маркуча от разширителния съд не влиза в радиатора направо в радиатора трябва да се налива течност в дебелия маркуч към главата.в зависимост от това каде е поставен изпарителя(на каква височина -и той понякога прави челъмчета.
- Taffy
- Мнения: 85
- Регистриран на: Пон 08 ное 2004 14:05
- Автомобил: Audi A4
- Двигател: ADR 2000
- Местоположение: София
А нормално ли е да държа колата в 2000 оборота на едно мясти и температурата да пада вместо да се вдига?
От близо 90 падна за 1 мин. на 70 градуса.
А за клапаните на въздухоотводите уж съм ги гледал дали отварят хубаво и наистина този на силата на въздуха не беше отворен както трябва, но го отврорих - същата работа.
Сега нямам маркуч, който да не е врял. Термостата си е затворен като си падне под температурата. Около 90 градуса се отваря широко.
Продължавам тестове утре. И ще пиша.
От близо 90 падна за 1 мин. на 70 градуса.
А за клапаните на въздухоотводите уж съм ги гледал дали отварят хубаво и наистина този на силата на въздуха не беше отворен както трябва, но го отврорих - същата работа.
Сега нямам маркуч, който да не е врял. Термостата си е затворен като си падне под температурата. Около 90 градуса се отваря широко.
Продължавам тестове утре. И ще пиша.
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Значи хора-моето парно на Голфа е по хубаво от на лада.Сега ще ви напиша как го направих.Значи миналата година зимата ми стана точно както казвате вие-колата на 90градуса вътре духа хладко.Запретнах ракави и го свалих (парното) занесох радиаторчето на един радиаторджия.Човека го отвори и вътре в тръбичките има пластмасови спирали които от времето и от раждите от чугуновия блок бяха запушили 90%от радиаторчето-човека просто ги махна и продуха тръбичките.Ефекта беше страшен.Наскоро правих един пассат б2,със същия проблем,обаче при него като разглобих парното дунапрена на всичките 4етири клапи(голфа има 3) го нямаше и те представляваха ламаринки с дупки около 30мм. На главната клапа за топло и студено залепих картон от кутия за обувки и вирху нея дунапрен,а върху всички други само дунапрен.Занесох радиаторчето при същия радиаторджия-почисти го.Събрах и пассата и парното му се оправи.Но и двете като ги правих обежваждушаването го правих аз.
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- ahmed.nervet
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 14 юни 2017 0:39
- Автомобил: Vw sharan
- Двигател: 1 9tdi 116 pd 2001
- Местоположение: Шумен
Re:
Vlad777 написа:При мен проблема беше с клапана, който е байбас на радиаторчето.
Случая зимата беше следния:
Паля на студен двигател. Започва да загрява постепенно и се появява леко парното. В момента, в който загрее хубаво парното спира и вътре духа яко студ.
Оказа се, че има клапан, който изолира радиаторчето на парното. Целта му е ако прегрее колата да не ти се пръсне радиаторчето в купето. Само че той се прецаква и вместо да изолира парното на 110 гр. примерно, той го изолира оше на 70.
Просто се маха този клапан и отново си човек през зимата :)
Може ли снимка на байпас клапана колега.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Нед 08 юли 2018 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Нямам парно
Къде се намира клапата на парното?
- ktamen
- Мнения: 6152
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Нямам парно
До радиаторчето.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: boichopavlov, jordan17772 и 209 госта