Нямам парно

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
ALiGaToR
Мнения: 407
Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Нямам парно

Мнениеот ALiGaToR » Пон 17 окт 2005 9:27


Каква е тази работа, каво е това нещо?
Нямам нормално парно в купето, при условие че стрелката на термостата е малко преди средата(демек загряла на 80 градуса).
Пускам парното до край на вън е някаде около 15градуса, а в колата въздъха който влиза е не повече от 25градуса. От какво може да нямам парно като хората. Хайде помагайте, че зимата ще умра от студ в тая кола.
Незанам при вас как е парното ама за мен не е нормално. Преди имах ЛАДА и от там правя сравнения. Тази кола при -15 градуса от вън в купето температурата е около 30 градуса. Сега аз не искам същото от голф-а ама при 15 градуса да ми вкарва 25 грдуса в купето според мен не е нормално!!!!!




Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19676
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vlad777 » Пон 17 окт 2005 10:39


При мен проблема беше с клапана, който е байбас на радиаторчето.
Случая зимата беше следния:
Паля на студен двигател. Започва да загрява постепенно и се появява леко парното. В момента, в който загрее хубаво парното спира и вътре духа яко студ.

Оказа се, че има клапан, който изолира радиаторчето на парното. Целта му е ако прегрее колата да не ти се пръсне радиаторчето в купето. Само че той се прецаква и вместо да изолира парното на 110 гр. примерно, той го изолира оше на 70.

Просто се маха този клапан и отново си човек през зимата :)


bbb
Мнения: 46
Регистриран на: Пет 07 яну 2005 12:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bbb » Пон 17 окт 2005 12:17


Vlad777 и при мен проблема е същия. Духа топло докато загрее и после студ. Първо си мислех че не е обезвъздушена системата. Но май проблема е точно в този байпас. Има ли смисъл да търся втора употреба или да го махам?
ALiGaToR обаче споменава, че му вкарва топъл въздух, но около 25 градуса както той се изразява. Може би при него проблема е от клапите ако е заминал дунапрена ;) Имаше някъде такава тема.


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пон 17 окт 2005 12:59


дойдоха студовете и тази тема за байпасните клапани,комай трябва да се направи важна защото предусещам ,че ще се пише като за последно.
за отстраняването на проблема със студеното отношение на автомобила към шофера са нужни:
2 парчета тръба от половин цол./полипропиленови,подцинковани,неръждаеми,медни или каквито имате под ръка/с дължина 10см.
4 скоби за стягане/старите ще дадат фира 100%/
1 кило ракия за отпразнуване на победата над инжинерната мисъл от Волфсбург.
:drinking: :drinking: :drinking:


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5449
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Пон 17 окт 2005 13:37


Възможно е проблемни да са и клапите за въздуха.
Иначе за байпасите много са удобни както каза голфъра полипропиленвите тръби и тези за домашно парно /гъвкавите/


Потребителски аватар
vekatap
Мнения: 209
Регистриран на: Пон 18 юли 2005 16:27
Автомобил: Lupo
Двигател: AUA
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот vekatap » Пон 17 окт 2005 19:05


какво представлява тоя байпас и къде се намира точно, че на брат ми пасата май е със същия проблем. сваля ли се цялото тъбло или някаде отпред се вижда ?


bbb
Мнения: 46
Регистриран на: Пет 07 яну 2005 12:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bbb » Вто 18 окт 2005 9:23


Вързан е точно на двата маркуча които влизат към парното в двигателния отсег
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 0%F0%ED%EE


Потребителски аватар
alex_7656
Мнения: 359
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 18:51
Автомобил: Golf IV
Двигател: AUM
Местоположение: София

Мнениеот alex_7656 » Сря 19 окт 2005 18:50


да може и да е от това а аз какво да кажа:миналата зима в голфа ми се разхождаха пингвини и лятото ново радиаторче,обезвъздушаване антифриз и т.н.,аз нямам байпаси.сега като застудя парно пак няма маркучите към парното са тотли,радияторчето е топло клапите отварят и пак го няма и го няма.ха сега кажете от какво е!!!???


Потребителски аватар
eci
Мнения: 18
Регистриран на: Нед 25 сеп 2005 1:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот eci » Сря 19 окт 2005 19:06


Както каза alex_7656 всичко е на шест, а парно няма.... Същата работа е при мен! Радиаторчето ми е чисто ново на 2 седмици, днес повлиян от настоящата тема изтръгнах байпаса, маркучите са горещи клапите са ОК (прегледах ги като смених радиаторчето) а вътре...бели мечки! Не знам къде е проблема, ама ако някой намери решение предлагам да го обсипем със сребро :) :)


Потребителски аватар
alex_7656
Мнения: 359
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 18:51
Автомобил: Golf IV
Двигател: AUM
Местоположение: София

Мнениеот alex_7656 » Сря 19 окт 2005 19:13


а на г-3 като махнеш филъра на купето се вижда винтилатора който върти въздуха в купето,та въпроса ми е ако филтъра го няма може ли от там да бяга топлия въздух?


Потребителски аватар
eci
Мнения: 18
Регистриран на: Нед 25 сеп 2005 1:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот eci » Сря 19 окт 2005 19:25


Едва ли! При мен си има струя въздух, само че е хладка. Като пусна вентилатора на 1 духа малко по-топло, но усиля ли веднага става по-студено! Чудя се дали нямам запушване някъде по тръбите! Но скоро си слагах газова и смених почти всички маркучи - направо не знам.... :banghead: :stll think: Май ще си търся парно от заз-ка дето работи на бензин! :yeaha:


Потребителски аватар
alex_7656
Мнения: 359
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 18:51
Автомобил: Golf IV
Двигател: AUM
Местоположение: София

Мнениеот alex_7656 » Пет 21 окт 2005 18:23


аз вече с моето се шашнах и незнам какво да направя за да го оправя,не ми се мръзне и тази зима,голфчето ми е супер ама не и за зимния сезон! :oops:


Потребителски аватар
eci
Мнения: 18
Регистриран на: Нед 25 сеп 2005 1:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот eci » Вто 25 окт 2005 17:50


Както казах остава да си купим по едно парно от ЗАЗ. :lol: Не мога да повярвам че руснаците са направили по хубаво парно от германците! Не говоря за ЗАЗ-ката там историята е друга, а за лада например - имал съм 2 лади и зимата буквално по къс ръкав се возех. Ама къ'в е тоя проблем с тия голфове... да имаш гореща вода в изобилие и да не можеш да стоплиш един кубик въздух.... :!: :?: :!: :?: :!: :?:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13422
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Чет 27 окт 2005 17:49


Май ще си търся парно от заз-ка дето работи на бензин! :yeaha:[/quote]
Опа колега насреща съм .Имам чистак ново с помпа от ЗАЗ.Щях да го слагам на буса но се отказах , а после продадох буса а парното си стои опаковано.
На старият Голф 2 ка сам се бях отказал от процедурата по смяна на радиатора на парното.

Последна промяна от kris11 на Съб 29 окт 2005 18:57, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
eci
Мнения: 18
Регистриран на: Нед 25 сеп 2005 1:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот eci » Пет 28 окт 2005 18:45


Аз и без т'ва не мога да си изхраня ламята, остава и парното да ми гълта от резервоарчето :? А иначе парното ми само се оправи :shock: Предполагам че не е било обезвъздушено добре, въпреки че маркучите ми бяха топли.... Преди няколко дни ми се налижи да го понапъна голфчето от Перник до София и то взе че задуха топло :D



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Serto0 и 60 госта